abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148940995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:

Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)

alvast bedankt :)
Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ik :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_148941500
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ik :{
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:52:58 #93
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148944204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.
Komt vanzelf. ^O^
pi_148944905
Iemand die nog een goedkope houder weet voor in de auto (smartphone, 5 inch)
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)

Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs. :{
pi_148945469
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Komt vanzelf. ^O^
Ja maak mij er ook geen zorgen om, de tijd om te claimen is nog lang niet verstreken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:32:10 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148945483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)

Airframes !
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148945597
quote:

quote:
11s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Airframes !
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.html
pi_148945651
quote:

Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.
YouTube
pi_148946077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?

quote:
Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.
pi_148946271

deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)
pi_148946775
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]

deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:11:29 #102
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148946838
Lekker dat China shoppen met die vallende euro/dollar koers. :'(
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148947362
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?

[..]

Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]

deze heeft de action.
Deze inderdaad, maar ook met een hals mocht je dat liever hebben.
Neemt inderdaad veel ruimte in (komt ver naar voren)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?
Ja, heb zelf een Samsung S5 en het geprobeerd.
YouTube
pi_148948921
quote:

Ik zweer sinds kort bij het type dat in de vent gaat, en zich dan aan de achterkant vasthaakt:

Ik heb alleen weer net wel een ander klemmetje waar de telefoon in zit als deze, maar dat komt omdat die opzetstukjes van vrijwel al die telefoonhouders uitwisselbaar zijn, en ik had nog een mooie liggen van de vorige telefoonhouder die mij wat fijner leek. http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27f288ec3c

Ik rij voor m'n bijbaan leaseauto's van A naar B, dus zit veel in verschillende auto's. Die units die je in de vent prikt 'flikkerden' er regelmatig uit bij mij. Zuignapjes enz heb ik nooit een succes gevonden
pi_148949983
Ik begrijp nog niet helemaal hoe die werkt. In mijn auto kan ik namelijk niet de units gebruiken die je in je vent prikt. Ik heb niet van die mooie dunne zoals op het bovenstaande plaatjes maar twee dikke plaatjes als rooster.

Dit model ventilatie heb ik:

Kan ik die van de Ebay link gebruiken? Ziet er ideaal uit.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_148950348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe die werkt. In mijn auto kan ik namelijk niet de units gebruiken die je in je vent prikt. Ik heb niet van die mooie dunne zoals op het bovenstaande plaatjes maar twee dikke plaatjes als rooster.

Dit model ventilatie heb ik:

[ afbeelding ]

Kan ik die van de Ebay link gebruiken? Ziet er ideaal uit.
Hangt er vanaf of je schoepen achterin dik, of dun zijn(ziet er relatief dik uit). Aan die dikke krijg ik de mijne nooit zo makkelijk vastgehaakt. Je zou dan dat haakje wat groter kunnen buigen dat dat wel kan.
Daarbij kan dat blokje(wat je naar voor trekt) moeilijk voor je schoep blijven hangen en als hij terugspringt kan hij er eigenlijk alsnog afvallen.

Ik zal als ik in een auto met zulke vents stap wel eens kijken, want eigenlijk kan ik de laatste keer dat ik het gebruikt heb bij zulke vents maar slecht herinneren.
pi_148953621
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:44:44 #108
314372 Goddelijker
pi_148953820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
Er staat een teller bij binnen hoeveel dagen de verkoper het moet versturen voor je je geld terug krijgt.
Meestal is het wel handig om daar een beetje op te letten.
En eBay'ers verzenden vaak ook niet meteen, maar veranderen de status naar verzonden als het pakketje gestickert is en klaar ligt om opgehaald te worden.
pi_148953848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Ligt aan de verkoper. Bij sommigen is het een dag later verzonden, bij anderen duurt het een week.
pi_148956826
Lampjes gisteren al ontvangen. Deze geven mooi licht amaai.

http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html
pi_148956913
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef ridsel het volgende:
Lampjes gisteren al ontvangen. Deze geven mooi licht amaai.

http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html
Gisteren nieuw batterijtje in gedaan, na lange periode van gebruik.
Was weer behoorlijk onder de indruk ^O^

Blijft toch een van mijn meest succesvolle aankopen, en doet het altijd goed als cadeautje!
YouTube
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:10:19 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_148957305
Ga nou maar eens een 18650 XM-L2 lamp halen. ~O>

Hier ook een AliExpress seller die me in de steek laat (gaat om Bluedio T2 headphone). Trackno. wel al vrij snel gegeven, maar doet geen flikker. Al dagen aan het navragen, geen antwoord. Eindelijk antwoord nu dat 'ie geen idee heeft waar de zending uithangt of ik een resend of refund wil. ;( D'OH. C'mon son.

Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:17:42 #114
314372 Goddelijker
pi_148957604
quote:
Het zou kunnen. Alleen kost ie bij eBay peer dollar maar, dus je zou de gok kunnen wagen...
Zekerheid heb je niet tot je hem in je handen en getest hebt. :P
pi_148959264
mi band besteld, krijg weer china shop kriebels.
pi_148961009
Iemand nog een tip/aanrader voor een budget rc helicopter met afstandsbediening? :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:32:09 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_148961276
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog een tip/aanrader voor een budget rc helicopter met afstandsbediening? :P
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?

Dan zou ik de Syma S107 aanraden. Gaat al een tijdje mee maar is nogsteeds een prima speeltje ;)

- Syma S107
- Wat extra spare-parts (want je crasht vast wel en uiteindelijk bij de 10e crash gaat er wel is iets kapot :P )

Of wat shiz zegt die V911 is ook een prima ding :)

(heb ze allebei)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:32:14 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_148961280
V911 nieuwe versie (pro / v2) van Banggood. 4CH.
Als 6CH de V977. :Y Brushless 6CH. Wel wat pricey, maar wel erg dope.

Co-axiale heli's. :N
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_148961711
quote:
16s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef tokko1 het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef shiznuts het volgende:

:N

Geen heli kiezen maar een quadcopter. Heb je langer plezier aan en is een grotere uitdaging om hem volledig te kunnen beheersen.
Hubsan X4 (zeer klein)
Cheerson (zeer klein)
jjrc h8c
Syma X5C
zijn enkele voorbeelden :)
pi_148964976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Ga nou maar eens een 18650 XM-L2 lamp halen. ~O>

Hier ook een AliExpress seller die me in de steek laat (gaat om Bluedio T2 headphone). Trackno. wel al vrij snel gegeven, maar doet geen flikker. Al dagen aan het navragen, geen antwoord. Eindelijk antwoord nu dat 'ie geen idee heeft waar de zending uithangt of ik een resend of refund wil. ;( D'OH. C'mon son.

Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
Inderdaad, koop eens een leuke lamp aangedreven door een 18650.
Of gelijk 4 ofzo :P!

Deze week de '5x XM-L2 LED Flashlight' binnen gekregen.
Vooraf al twijfel aangezien ik eerder verwachte dat ze(tmart) XM-L U2 bedoelde.
En bij binnenkomst trof ik die dus ook aan.

Maargoed, 5x XM-L U2 geven samen ook een bak met licht, niet te geloven :D
Is dan ook mijn eerste Multi led! Ik zal hem eerdaags nog eens vergelijken met mijn Single leds (XM-L T6, XM-L U2 XM-L2 U3 etc.) en de resultaten hier neer gooien :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')