Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:
Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)
alvast bedankt
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ik
Komt vanzelf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.
Ja maak mij er ook geen zorgen om, de tijd om te claimen is nog lang niet verstreken.quote:
Airframes !quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand die nog een goedkope houder weet voor in de auto (smartphone, 5 inch)
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.htmlquote:
Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.
Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
[..]
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.html
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?
[..]
Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.
Deze inderdaad, maar ook met een hals mocht je dat liever hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)
Ja, heb zelf een Samsung S5 en het geprobeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?
Ik zweer sinds kort bij het type dat in de vent gaat, en zich dan aan de achterkant vasthaakt:quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hangt er vanaf of je schoepen achterin dik, of dun zijn(ziet er relatief dik uit). Aan die dikke krijg ik de mijne nooit zo makkelijk vastgehaakt. Je zou dan dat haakje wat groter kunnen buigen dat dat wel kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe die werkt. In mijn auto kan ik namelijk niet de units gebruiken die je in je vent prikt. Ik heb niet van die mooie dunne zoals op het bovenstaande plaatjes maar twee dikke plaatjes als rooster.
Dit model ventilatie heb ik:
[ afbeelding ]
Kan ik die van de Ebay link gebruiken? Ziet er ideaal uit.
Er staat een teller bij binnen hoeveel dagen de verkoper het moet versturen voor je je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
Ligt aan de verkoper. Bij sommigen is het een dag later verzonden, bij anderen duurt het een week.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
Gisteren nieuw batterijtje in gedaan, na lange periode van gebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef ridsel het volgende:
Lampjes gisteren al ontvangen. Deze geven mooi licht amaai.
http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html
Het zou kunnen. Alleen kost ie bij eBay peer dollar maar, dus je zou de gok kunnen wagen...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32255294850.html?s=p
Seems legit?
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog een tip/aanrader voor een budget rc helicopter met afstandsbediening?
quote:
quote:
Inderdaad, koop eens een leuke lamp aangedreven door een 18650.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Ga nou maar eens een 18650 XM-L2 lamp halen.
Hier ook een AliExpress seller die me in de steek laat (gaat om Bluedio T2 headphone). Trackno. wel al vrij snel gegeven, maar doet geen flikker. Al dagen aan het navragen, geen antwoord. Eindelijk antwoord nu dat 'ie geen idee heeft waar de zending uithangt of ik een resend of refund wil.D'OH. C'mon son.
Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |