vind ik ook, stel hij tikt de 1.05 aan... zou het al extreem vinden, dan gaat ie echt wle weer omhoogquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat winnen. Die daling was allemaal voorsorteren op het besluit van de ECB van gister (klik).
Daarbij komt ook nog bij dat de olieprijs ook nog wel eens zou kunnen oplopen (klik).
Gevolg: Dollar gaat weer afzwakken
Them cables it is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh wat slecht![]()
![]()
En dus duidelijk dat Xiaomi eens andere naam moet verzinnen...
[..]
Ziet er mooi uit. Heb je een linkje en ga je ze ook testen? (meten of ze de 2A halen)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Them cables it is.
[ afbeelding ]
Eerste indruk. Ziet er legit goed uit dit spul. http://devia.tmall.com . Dualfunctie connectors, microUSB en Apple lightning. Af en toe weleens iemand in m'n omgeving met een iPhone waarvan de accu zo goed als leeg is en ik heb doorgaans wel een powerbank mee, maar ik kan ze dan niet uit de brand helpen omdat ik geen iPhone-kabeltje heb. Dus convenience en eens een ander kabeltje van een merk uitproberen met 2.1A transmission ook.
[..]
Doet me hieraan denken:
Link staat erbij hè... http://detail.tmall.com/item.htm?id=40583560427 dus om nog specifieker te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Heb je een linkje en ga je ze ook testen? (meten of ze de 2A halen)
Ah ja.. hoe kan ik dát nou missen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Link staat erbij hè... http://detail.tmall.com/item.htm?id=40583560427 dus om nog specifieker te zijn.
Enne 'en eens een ander kabeltje van een merk uitproberen met 2.1A transmission ook', dus daar zal ik ff naar kijken, ja.
1.05 gaan we niet eens redden. Zal rond de 1.10 neerstuiteren terug omhoogquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind ik ook, stel hij tikt de 1.05 aan... zou het al extreem vinden, dan gaat ie echt wle weer omhoog
Ergens is het wel jammer dat het plafond in de US nu weer makkelijker omhoog gaat. Vorige keer was het wel mooi voor de koersquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
1.05 gaan we niet eens redden. Zal rond de 1.10 neerstuiteren terug omhoog
Maargoed ik ben maar een hobby econoom![]()
Bummer, wel bij Merimobiles besteld?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:10 schreef MAHL het volgende:
Zo, Xiaomi Powerbank (16000) net binnen. Aan het pakje was het al een beetje te zien, maar helaas, geen leuke meisjes meegeleverd
Nee, Pandawill.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bummer, wel bij Merimobiles besteld?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat het plafond in de US nu weer makkelijker omhoog gaat. Vorige keer was het wel mooi voor de koers
Hahahquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die koop je voor 15 euro in Nederland (conrad, action) dus niet meer interessant.
[..]
Zo zo, liever een korte dikke dan een lange dunne![]()
Welke 18650 heb je gekocht om deze schoonheid aan te sturen?![]()
Miband, messen, dikke zaklampen, sj5000 ... alvast eierkoeken kopen
Jaja, zo vaak check ik dit topic ook weer nietquote:
Da's jouw probleemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaja, zo vaak check ik dit topic ook weer niet
Wat kun je hier precies mee?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
De tip van de power adapters was er één van goud, ideaal zoiets.
http://www.buyincoins.com/item/40698.html#.VMKVFS5ArEV
Uit de power adapter komt een internetkabel die in dat kabeltje gaat.quote:
Denk niet dat een cam een gigabit verbinding nodig heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef kweenie1 het volgende:
Over welke draad zal de spanning van de voeding dan lopen? Aangenomen dat er geen nutteloze draden door een netwerkkabel lopen en je dus ergens iets in zal moeten leveren. Geen idee of dat zo is hoor, niet op ingelezen
nou ik vind het wel fijn, als ik die van mij van DX heb zal ik ook even checkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:38 schreef MAHL het volgende:
Wil dit ook nog even benadrukken voor alle mensen die de Xiaomi Powerbank hebben gekocht:
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/
De neppe kunnen exploderen. Is dus wel zaak om eventjes te kijken of je wel een echte hebt gekocht
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef kweenie1 het volgende:
Over welke draad zal de spanning van de voeding dan lopen? Aangenomen dat er geen nutteloze draden door een netwerkkabel lopen en je dus ergens iets in zal moeten leveren. Geen idee of dat zo is hoor, niet op ingelezen
Dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk niet dat een cam een gigabit verbinding nodig heeft.
Ongeveer eerste hit op ebay:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Miniem het volgende:
Bestaat er ook een internetkabel splitter?
Ik heb nl 1 internetkabel maar moet deze steeds ergens anders inpluggen.
Apparaten staan nooit beide tegelijk aan dus een switch hoef ik niet.
Wat tokko1 zegt ..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ongeveer eerste hit op ebay:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item2c6f2bfc33
Klopt, er blijft een 100 mbit verbinding over. Maar ik ken weinig IP cams die dat vol trekkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef kweenie1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |