Linkse hippie gespot.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef 70N het volgende:
Op dit moment overheerst er een sterke nasmaak van onnozele rechtse moderators op het forum.
Ik blijf lekker zitten als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd! Vrijheid is niet meer bekend bij velen van ons! Open je ogen! Zien jullie dan niet wat de elite hier doet?
Alle inhoud van dit forum is gemodereerd, radicale meningen zijn niet toegestaan!
Sta op voor jezelf!!!!
Begin je eigen forum, en ga daar lekker democratisch doen, grapjas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd! Vrijheid is niet meer bekend bij velen van ons! Open je ogen! Zien jullie dan niet wat de elite hier doet?
Alle inhoud van dit forum is gemodereerd, radicale meningen zijn niet toegestaan!
Sta op voor jezelf!!!!
Verder nog vragen? Nee, mooi.quote:FOK! is geen democratie.
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker origineel topic ook![]()
KLB / Gebrek aan democratie op het FOK! forum
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen. Ik zie dat je andere users ook succesvol hebt weten te overtuigen dat dit het goede systeem is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik quote even at random de uitspraak sinds 1999:
[..]
Verder nog vragen? Nee, mooi.
Nog kleurenblind ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef 70N het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen.
Alsof ik hier macht hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef 70N het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen. Ik zie dat je andere users ook succesvol hebt weten te overtuigen dat dit het goede systeem is.
Wat heb je ze beloofd? Dat ze na 10 jaar allicht een dictatoriale positie krijgen?
Nee, je bent gewoon een luie flikker, die niets beters te doen heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
Man, rustig aan. Het is nog vroegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Sta op voor jezelf!!!!
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!quote:
Denk het ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand in een begeleid wonen project die z'n pilletjes vanochtend niet doorgeslikt heeft.
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik hier macht heb.
Dit is helemaal niet "het goede systeem" dit is gewoon zoals het is, bevalt het, prima, welkom. Bevalt het niet, jammer, bye bye.
dit forum kan echt mooi zijn, als jij weg gaatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef 70N het volgende:
[..]
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!
Dat kan toch niet realiteit zijn?! Zie dan toch in hoe mooi dit forum kan zijn!
Ik vind het anders een prachtig forumquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef 70N het volgende:
[..]
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!
Dat kan toch niet realiteit zijn?! Zie dan toch in hoe mooi dit forum kan zijn!
Nee, zoals je ziet krijg je gewoon weerwoord en uitleg dat je kan blaten wat je wil, dingen zullen niet veranderenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:08 schreef 70N het volgende:
[..]
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!
Een radicale mening wordt niet gewaardeerd! Krijg ik nu een ban? Censuur??!
De normale user kan staat in de schaduw van de elite! Mensen, dit is de vooravond van de revolutie!
Welke problematiek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
ik heb over je gedroomd vannachtquote:
quote:
een gokje:quote:
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:24 schreef VarkensHart het volgende:
EENS OVER NETSPLITTER, HIJ IS ECHT FANTASTISCH
Was het geil?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb over je gedroomd vannacht
[..]
Ok, en nu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Machtsmisbruik!
Welke tiran censureert mijn titel!?
Ik bedank je vriendelijk, het bewijst opnieuw dat ik gelijk heb: een andere mening dan de elite en kritiek op moderatoren wordt niet gewaardeerd en dusdanig gecensureerd.
Ik hoop dat de moderator die dit heeft gedaan offline niet zo onnozel met kritiek omgaat.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van de titel, dit geeft veel beter weer hoe ik eigenlijk over FOK! denk.
Ga maar over in de persoonlijke aanval als je niets zinnigs te zeggen hebt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef DroogDok het volgende:
Als ons gebrek aan vrijheid je niet bevalt, rot je maar op.
Klopt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Nog meer open deuren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Het boeit, op een stel machtswellustelingen na, echt helemaal niemand.quote:
Zelfs een machtswellustigeling als ik zelf geeft geen ene vliegende neuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het boeit, op een stel machtswellustelingen na, echt helemaal niemand.
En terecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfs een machtswellustigeling als ik zelf geeft geen ene vliegende neuk.
Volgens mij is gewoon je edit knop stukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen hè?
Kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon je edit knop stuk
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kinderen die vragen, worden overgeslagen
Tegenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
Wie vindt er dat TS de tering kan krijgen met zijn huilbui hier?
Tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.Volgens mij zit er daar maar 1...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Dank je voor je steun.quote:
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
Is de FOK!-moderatie-sneeuwbaltelefoon in werking gesteld of zo?
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenopquote:
In dat geval krijg je een gratis basisaccountquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen notes, ben ik veel te lief voor. Dus dat werkt niet.
Kijk die mods nu al eens stemmen ritselen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
Deal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En er vervolgens helemaal niks van aantrekken, net zoals in het echt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na deze post ben ik voor het idee van timmmmmquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
De moderatoren komen als mieren op stroop op dit topic af.
Dat zegt wel wat over het niveau van de leiding hier.
Tuurlijk! Als je zo'n positieve TT tegenkomt in het normaal bezaaide veld van janktopics van nietsbetekenende kutusers dan wil je daar even van genieten!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hier
Ha-ha, snap je hem, stemming maken
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hier
Ha-ha, snap je hem, stemming maken
Ik word toch liever vergeleken met stroopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.
De stront is TS in deze gok ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik word toch liever vergeleken met stroop![]()
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.quote:
Zou kunnen, maar ik ben geen moderator, dus geen vlieg of mier. Dus dan kan ik alleen nog maar stront of stroop zijn.quote:
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.
Je zou ook gewoon de TS door kunnen trekken natuurlijk....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.
Het paard dat de stront ter wereld heeft gebracht dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben geen moderator, dus geen vlieg of mier. Dus dan kan ik alleen nog maar stront of stroop zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef VarkensHart het volgende:
WAT EEN KK TOPPA DIT JE MENING WORD GEWOON AANGEPAST ZODAT HET IN HET STRAATJE PAST VAN DE MODS![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon de TS door kunnen trekken natuurlijk....
Ik sta nu in de gang, dus wat mij betreft primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Het paard dat de stront ter wereld heeft gebracht dan?
Netsplitter verziekt klb. Met haar gezeik om niets elke keerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef BozeHaas het volgende:
Netsplitter haalt ook geen anti/sub-klachten weg van mede-mods maar wel van users, terechte klacht.
In wel topic dan? De rekel!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef BozeHaas het volgende:
Netsplitter haalt ook geen anti/sub-klachten weg van mede-mods maar wel van users, terechte klacht.
Nee nee, je moet mensen zoals TS koesteren en lid maken van een onderzoekscommissie ter bevordering van het democratisch proces op FOK! Ik hou er van een zwaarlijvig rapport te lezen terwijl ik op het toilet zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Want als het hier allemaal zo kut is, dan vindt hij het vast niet erg om niet meer terug te komen!
Is uiteindelijk aangepast door Huge, terwijl Net het normaal gesproken weghaalt binnen 5 minuten.quote:
Ik voel je pijn, en deel je mening volledig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
Gaan we nou nog vechten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:59 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, en deel je mening volledig.
Altijd handig voor als het wcpapier weer eens op is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee nee, je moet mensen zoals TS koesteren en lid maken van een onderzoekscommissie ter bevordering van het democratisch proces op FOK! Ik hou er van een zwaarlijvig rapport te lezen terwijl ik op het toilet zit.
Ik zie het topic nu ja. Inderdaad godsgeklaagd dat mods niet eerder wakker zijn dan 7 uur, ik zet in NWS altijd gewoon mijn wekker om 4 uur, straks staat er langer dan enkele uren iets wereldschokkends als een antiklacht!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is uiteindelijk aangepast door Huge, terwijl Net het normaal gesproken weghaalt binnen 5 minuten.
Zeg je noi dat TS zwaarlijvig is? Dit zou ik echt niet pikken als ik hem wasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee nee, je moet mensen zoals TS koesteren en lid maken van een onderzoekscommissie ter bevordering van het democratisch proces op FOK! Ik hou er van een zwaarlijvig rapport te lezen terwijl ik op het toilet zit.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je noi dat TS zwaarlijvig is? Dit zou ik echt niet pikken als ik hem was
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef Pharkus het volgende:
Ik hou er van een zwaarlijvig rapport te lezen terwijl ik op het toilet zit.
Was rond 21:30 maar oké.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het topic nu ja. Inderdaad godsgeklaagd dat mods niet eerder wakker zijn dan 7 uur, ik zet in NWS altijd gewoon mijn wekker om 4 uur, straks staat er langer dan enkele uren iets wereldschokkends als een antiklacht!!!!
Ach als ik hem was zou ik me niet dik maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je noi dat TS zwaarlijvig is? Dit zou ik echt niet pikken als ik hem was
Agjo ik ben heel mijn FOK! leven al in optand.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef 70N het volgende:
EDIT: DE ORIGINELE TITEL VAN DIT TOPIC WAS: Gebrek aan democratie op het FOK! Forum. Helaas kunnen bepaalde personen niet tegen kritiek en gaan zij hier onnozel mee om. Daarom is de TT dusdanig gecensureerd, wat enkel mijn punt bewijst!
Recent heb ik gemerkt dat er op het FOK! forum een gebrek aan democratie is. Zo is het uiten van je mening of een politieke voorkeur not done.
Ik ben zeer teleur gesteld over de gang van bepaalde zaken hier.
Ik zou graag meer democratie zien in het organogram van het FOK! forum, en dan in de vorm van gekozen moderators door de users. Op dit moment overheerst er een sterke nasmaak van onnozele rechtse moderators op het forum. Daarom roep ik op om maandelijkse verkiezingen te houden, en bovenal het afzetten van de rechtse tiran die zichzelf Netsplitter noemt die hier de normaal rustige aangelegenheid verstoord met rare opmerkingen.
Ik stel voor in opstand te komen en een coup te plegen en het volk weer te laten regeren! Wij zijn FOK, en niet de elite die onder de naam moderator onze vrijheden beperken!
Edit: OMG EN NU KAN JE OOK JE OP NIET MEER AANPASSEN!!!
Nu ik jou weer zie snap ik waarom ze een dictatuur hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Agjo ik ben heel mijn FOK! leven al in optand.
Dan ga je weer eens te ver en krijg je een ban van een paar weken.
#freebeverton
Ik heb niks tegen Netsplitter.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu ik jou weer zie snap ik waarom ze een dictatuur hebben.
#teamnetsplitter
#teamopa/pharkus weet ik veel wie jou gebanned heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Netsplitter.
Netsplitter
dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
#teamopa/pharkus weet ik veel wie jou gebanned heeft
Ik ben geen vlieg oliebol.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.
Dankjewel voor je reactie! Gelukkig zijn er nog users die wel voor hun mening opkomen!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:59 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, en deel je mening volledig.
Doet er wel toe.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:44 schreef 70N het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Tevens, alweer, ad hominem.
Je hebt niet eens een UI.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:44 schreef 70N het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Tevens, alweer, ad hominem.
Oneens. Ik ben van mening dat dit er niet toe doet omdat het ten eerste off-topic is, ten tweede ga je niet in op mijn stellingen en ten derde wordt er in plaats van een zinnige discussie enkel en alleen op de man gespeeld, door middel van persoonlijke aanvallen en kritiek op mijn virtuele identiteit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Doet er wel toe.
Jij meent iets over FOK! te kunnen zeggen, maar bent pas een half jaartje geregistreerd en hebt betrekkelijk weinig posts.
Dat zorgt ervoor dat jouw argumenten minder waarde hebben, simpelweg omdat je minder ervaring (bij gebrek aan een beter woord) hebt met FOK!
hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef 70N het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben van mening dat dit er niet toe doet omdat het ten eerste off-topic is, ten tweede ga je niet in op mijn stellingen en ten derde wordt er in plaats van een zinnige discussie enkel en alleen op de man gespeeld, door middel van persoonlijke aanvallen en kritiek op mijn virtuele identiteit.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef 70N het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben van mening dat dit er niet toe doet omdat het ten eerste off-topic is, ten tweede ga je niet in op mijn stellingen en ten derde wordt er in plaats van een zinnige discussie enkel en alleen op de man gespeeld, door middel van persoonlijke aanvallen en kritiek op mijn virtuele identiteit.
Keer je kunt tegen de kribbe en gebruik net als mij adblocker. Dat haten ze moehahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:55 schreef 70N het volgende:
Dat is opnieuw bewijs dat mijn stelling correct is. Adverse meningen worden niet gewaardeerd en gecensureerd, of er wordt niet ingegaan op de stelling maar er worden persoonlijke aanvallen gemaakt richting mijn karakter en identiteit.
Is het niet duidelijk genoeg? Wat kan ik nog meer doen om jullie ogen te openen? Zelfs de grote merendeel van de moderators zelf is te onnozel om op deze stelling in te gaan, en gaat in plaats daarvan over op kinderachtig gewauwel en machtsmisbruik.
Het wordt tijd dat de moderatoren niet meer zoveel privileges hebben en dat de user meer kan beslissen!!!
Eindelijk iemand die wel inziet hoe onnozel bepaalde moderators zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef J.oline het volgende:
Wel kansloos dat de titel aangepast wordt
Bevestigt wel TS zijn punt.
Ga weg gekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:39 schreef 70N het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die wel inziet hoe onnozel bepaalde moderators zijn...
Goddomme, als je dat soort grollen al niet kunt handelen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef J.oline het volgende:
Wel kansloos dat de titel aangepast wordt
Bevestigt wel TS zijn punt.
Cijfer het maar weg als grollen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goddomme, als je dat soort grollen al niet kunt handelen...
Ja, nee, klopt, het is veel beter om maar gewoon de meest geliefde user mod te laten worden en de rest weg te stemmen omdat ze je niet zinnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:01 schreef 70N het volgende:
[..]
Cijfer het maar weg als grollen...
Ach schei toch uit! Ik probeer hier serieus een punt te maken en word vervolgens gecensureerd onder het mom van "grollen" omdat de bepaalde figuren niet tegen goed beargumenteerde kritiek kunnen.
Het wordt eens tijd dat er iets gaat veranderen aan de belachelijke hypocrisie en impotentie van bepaalde moderatoren!
We zouden bijvoorbeeld de mogelijkheid kunnen hebben om een tegen een bepaalde moderator te kunnen "stemmen". Als 1 user dat doet, zegt dat natuurlijk niets, maar als een grote groep (prominente) users dit doet dan betekend dat echt dat deze moderator weg zal moeten! Dit is natuurlijk veel milder dan ik persoonlijk voor ogen had, maar om de onnozele rechtse rakkers te vriend te houden zullen we wat moeten inleveren uiteraard. Dat moet soms bij een democratie. Dat is juist.
Ben het volledige eens met de OP. Al ben ik zelf ook vrij rechtsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:01 schreef 70N het volgende:
[..]
Cijfer het maar weg als grollen...
Ach schei toch uit! Ik probeer hier serieus een punt te maken en word vervolgens gecensureerd onder het mom van "grollen" omdat de bepaalde figuren niet tegen goed beargumenteerde kritiek kunnen.
Het wordt eens tijd dat er iets gaat veranderen aan de belachelijke hypocrisie en impotentie van bepaalde moderatoren!
We zouden bijvoorbeeld de mogelijkheid kunnen hebben om een tegen een bepaalde moderator te kunnen "stemmen". Als 1 user dat doet, zegt dat natuurlijk niets, maar als een grote groep (prominente) users dit doet dan betekend dat echt dat deze moderator weg zal moeten! Dit is natuurlijk veel milder dan ik persoonlijk voor ogen had, maar om de onnozele rechtse rakkers te vriend te houden zullen we wat moeten inleveren uiteraard. Dat moet soms bij een democratie. Dat is juist.
In tegenstelling tot anderen, heb ik wel de competentie om iets serieus te nemen. Verder ben ik blij dat je het met me eens bent! Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen als sommigen hier!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, het is veel beter om maar gewoon de meest geliefde user mod te laten worden en de rest weg te stemmen omdat ze je niet zinnen.
Verder neem je het nogal serieus
Met rechtse rakkers bedoel ik natuurlijk de raskokkies die onder de naam moderator zichzelf de baas wanen hier en door middel van hun privileges hun gedachtegangen aan anderen opdringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben het volledige eens met de OP. Al ben ik zelf ook vrij rechts
Ja, nee, klopt, in KLB nemen we elkaar zeer serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:07 schreef 70N het volgende:
In tegenstelling tot anderen, heb ik wel de competentie om iets serieus te nemen.
ik zal jou eens serieus nemenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, in KLB nemen we elkaar zeer serieus.
Omdat dan ook radicale meningen geuit kunnen worden. Zoals je ziet is dat op dit moment niet zo, als je kijkt naar de TT die (ironisch genoeg) veranderd is door een onnozele moderator, wat enkel mijn punt bewijst.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:08 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zou een internetforum een democratie moeten zijn, volgens jou, 70N?
Geil, maar tegelijkertijd ook pedofilie, dus TR gemacht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Hoax.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil, maar tegelijkertijd ook pedofilie, dus TR gemacht.
Vergeleken met?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:14 schreef Infection het volgende:
Een democratie is ook niet veel beter. Kijk maar naar Nederland.
Hoezo? Volgens mijn psychiater heb ik de geestelijke ontwikkeling van een zesjarige.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil, maar tegelijkertijd ook pedofilie, dus TR gemacht.
Ik ben gewoon niet zo snel met het maken van TR's.quote:
Verkeerde koon, slaapzak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo, volgens mijn psychiater heb ik de geestelijke ontwikkeling van een zesjarige.
onder de gordelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]kuteend, alsof ik zo'n infantiele kloon zou hebben
Zeg dat tegen die gare vrouwelijke kloon met die bloem in d'r UI van je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]kuteend, alsof ik zo'n infantiele kloon zou hebben
Die je piemelpics stuurdequote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die gare vrouwelijke kloon met die bloem in d'r UI van je.
Fok! Is geen overheidsinstantie ofzo natuurlijk. Het is een uit de hand gelopen hobby van ene Danny. Die mag natuurlijk doen en laten wat ie wil, met zijn hobby. Dat snap je toch ook wel? Als jij een forum start, wil je toch ook niet dat iemand jou vertelt wat je moet doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:12 schreef 70N het volgende:
[..]
Omdat dan ook radicale meningen geuit kunnen worden. Zoals je ziet is dat op dit moment niet zo, als je kijkt naar de TT die (ironisch genoeg) veranderd is door een onnozele moderator, wat enkel mijn punt bewijst.
echt chaos en repressie hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
ik bedoel kijk naar onze eigen regering daar pakt democratie ook niet bepaald goed uit
Wat een kutkloon heb je aangemaakt Pharkusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:37 schreef 70N het volgende:
Wat zijn de moderatoren hier, op Pharkus na, een stelletje kleuters zeg.
Ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een kutkloon heb je aangemaakt Pharkus
Bedankt voor dit vermakelijke topic, maar het is wel mooi geweest. Volgend jaar beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:30 schreef 70N het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijk sterke reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |