Na deze post ben ik voor het idee van timmmmmquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
De moderatoren komen als mieren op stroop op dit topic af.
Dat zegt wel wat over het niveau van de leiding hier.
Tuurlijk! Als je zo'n positieve TT tegenkomt in het normaal bezaaide veld van janktopics van nietsbetekenende kutusers dan wil je daar even van genieten!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hier
Ha-ha, snap je hem, stemming maken
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
Dat zegt wel wat over het niveau van de leiding hier.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hier
Ha-ha, snap je hem, stemming maken
Ik word toch liever vergeleken met stroopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.
De stront is TS in deze gok ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik word toch liever vergeleken met stroop![]()
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.quote:
Zou kunnen, maar ik ben geen moderator, dus geen vlieg of mier. Dus dan kan ik alleen nog maar stront of stroop zijn.quote:
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.
Je zou ook gewoon de TS door kunnen trekken natuurlijk....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.
Het paard dat de stront ter wereld heeft gebracht dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben geen moderator, dus geen vlieg of mier. Dus dan kan ik alleen nog maar stront of stroop zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef VarkensHart het volgende:
WAT EEN KK TOPPA DIT JE MENING WORD GEWOON AANGEPAST ZODAT HET IN HET STRAATJE PAST VAN DE MODS![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon de TS door kunnen trekken natuurlijk....
Ik sta nu in de gang, dus wat mij betreft primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Het paard dat de stront ter wereld heeft gebracht dan?
Netsplitter verziekt klb. Met haar gezeik om niets elke keerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef BozeHaas het volgende:
Netsplitter haalt ook geen anti/sub-klachten weg van mede-mods maar wel van users, terechte klacht.
In wel topic dan? De rekel!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef BozeHaas het volgende:
Netsplitter haalt ook geen anti/sub-klachten weg van mede-mods maar wel van users, terechte klacht.
Nee nee, je moet mensen zoals TS koesteren en lid maken van een onderzoekscommissie ter bevordering van het democratisch proces op FOK! Ik hou er van een zwaarlijvig rapport te lezen terwijl ik op het toilet zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Want als het hier allemaal zo kut is, dan vindt hij het vast niet erg om niet meer terug te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |