Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
Is de FOK!-moderatie-sneeuwbaltelefoon in werking gesteld of zo?
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenopquote:
In dat geval krijg je een gratis basisaccountquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen notes, ben ik veel te lief voor. Dus dat werkt niet.
Kijk die mods nu al eens stemmen ritselen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
Deal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En er vervolgens helemaal niks van aantrekken, net zoals in het echt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na deze post ben ik voor het idee van timmmmmquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
De moderatoren komen als mieren op stroop op dit topic af.
Dat zegt wel wat over het niveau van de leiding hier.
Tuurlijk! Als je zo'n positieve TT tegenkomt in het normaal bezaaide veld van janktopics van nietsbetekenende kutusers dan wil je daar even van genieten!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hier
Ha-ha, snap je hem, stemming maken
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:47 schreef 70N het volgende:
Dat zegt wel wat over het niveau van de leiding hier.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hier
Ha-ha, snap je hem, stemming maken
Ik word toch liever vergeleken met stroopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als vliegen op een hoop stront was een betere vergelijking geweest in casu dit topic.
De stront is TS in deze gok ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik word toch liever vergeleken met stroop![]()
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.quote:
Zou kunnen, maar ik ben geen moderator, dus geen vlieg of mier. Dus dan kan ik alleen nog maar stront of stroop zijn.quote:
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.
Je zou ook gewoon de TS door kunnen trekken natuurlijk....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dit topic, TS ken ik niet goed genoeg om die vergelijking door te trekken.
Het paard dat de stront ter wereld heeft gebracht dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben geen moderator, dus geen vlieg of mier. Dus dan kan ik alleen nog maar stront of stroop zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef VarkensHart het volgende:
WAT EEN KK TOPPA DIT JE MENING WORD GEWOON AANGEPAST ZODAT HET IN HET STRAATJE PAST VAN DE MODS![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon de TS door kunnen trekken natuurlijk....
Ik sta nu in de gang, dus wat mij betreft primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Het paard dat de stront ter wereld heeft gebracht dan?
Netsplitter verziekt klb. Met haar gezeik om niets elke keerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef BozeHaas het volgende:
Netsplitter haalt ook geen anti/sub-klachten weg van mede-mods maar wel van users, terechte klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |