Linkse hippie gespot.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef 70N het volgende:
Op dit moment overheerst er een sterke nasmaak van onnozele rechtse moderators op het forum.
Ik blijf lekker zitten als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd! Vrijheid is niet meer bekend bij velen van ons! Open je ogen! Zien jullie dan niet wat de elite hier doet?
Alle inhoud van dit forum is gemodereerd, radicale meningen zijn niet toegestaan!
Sta op voor jezelf!!!!
Begin je eigen forum, en ga daar lekker democratisch doen, grapjas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd! Vrijheid is niet meer bekend bij velen van ons! Open je ogen! Zien jullie dan niet wat de elite hier doet?
Alle inhoud van dit forum is gemodereerd, radicale meningen zijn niet toegestaan!
Sta op voor jezelf!!!!
Verder nog vragen? Nee, mooi.quote:FOK! is geen democratie.
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker origineel topic ook![]()
KLB / Gebrek aan democratie op het FOK! forum
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen. Ik zie dat je andere users ook succesvol hebt weten te overtuigen dat dit het goede systeem is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik quote even at random de uitspraak sinds 1999:
[..]
Verder nog vragen? Nee, mooi.
Nog kleurenblind ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef 70N het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen.
Alsof ik hier macht hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef 70N het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen. Ik zie dat je andere users ook succesvol hebt weten te overtuigen dat dit het goede systeem is.
Wat heb je ze beloofd? Dat ze na 10 jaar allicht een dictatoriale positie krijgen?
Nee, je bent gewoon een luie flikker, die niets beters te doen heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
Man, rustig aan. Het is nog vroegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Sta op voor jezelf!!!!
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!quote:
Denk het ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand in een begeleid wonen project die z'n pilletjes vanochtend niet doorgeslikt heeft.
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik hier macht heb.
Dit is helemaal niet "het goede systeem" dit is gewoon zoals het is, bevalt het, prima, welkom. Bevalt het niet, jammer, bye bye.
dit forum kan echt mooi zijn, als jij weg gaatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef 70N het volgende:
[..]
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!
Dat kan toch niet realiteit zijn?! Zie dan toch in hoe mooi dit forum kan zijn!
Ik vind het anders een prachtig forumquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef 70N het volgende:
[..]
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!
Dat kan toch niet realiteit zijn?! Zie dan toch in hoe mooi dit forum kan zijn!
Nee, zoals je ziet krijg je gewoon weerwoord en uitleg dat je kan blaten wat je wil, dingen zullen niet veranderenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:08 schreef 70N het volgende:
[..]
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!
Een radicale mening wordt niet gewaardeerd! Krijg ik nu een ban? Censuur??!
De normale user kan staat in de schaduw van de elite! Mensen, dit is de vooravond van de revolutie!
Welke problematiek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
ik heb over je gedroomd vannachtquote:
quote:
een gokje:quote:
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:24 schreef VarkensHart het volgende:
EENS OVER NETSPLITTER, HIJ IS ECHT FANTASTISCH
Was het geil?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb over je gedroomd vannacht
[..]
Ok, en nu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Machtsmisbruik!
Welke tiran censureert mijn titel!?
Ik bedank je vriendelijk, het bewijst opnieuw dat ik gelijk heb: een andere mening dan de elite en kritiek op moderatoren wordt niet gewaardeerd en dusdanig gecensureerd.
Ik hoop dat de moderator die dit heeft gedaan offline niet zo onnozel met kritiek omgaat.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van de titel, dit geeft veel beter weer hoe ik eigenlijk over FOK! denk.
Ga maar over in de persoonlijke aanval als je niets zinnigs te zeggen hebt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef DroogDok het volgende:
Als ons gebrek aan vrijheid je niet bevalt, rot je maar op.
Klopt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Nog meer open deuren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Het boeit, op een stel machtswellustelingen na, echt helemaal niemand.quote:
Zelfs een machtswellustigeling als ik zelf geeft geen ene vliegende neuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het boeit, op een stel machtswellustelingen na, echt helemaal niemand.
En terecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfs een machtswellustigeling als ik zelf geeft geen ene vliegende neuk.
Volgens mij is gewoon je edit knop stukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen hè?
Kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon je edit knop stuk
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kinderen die vragen, worden overgeslagen
Tegenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
Wie vindt er dat TS de tering kan krijgen met zijn huilbui hier?
Tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.Volgens mij zit er daar maar 1...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Dank je voor je steun.quote:
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
Is de FOK!-moderatie-sneeuwbaltelefoon in werking gesteld of zo?
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenopquote:
In dat geval krijg je een gratis basisaccountquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen notes, ben ik veel te lief voor. Dus dat werkt niet.
Kijk die mods nu al eens stemmen ritselen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
Deal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En er vervolgens helemaal niks van aantrekken, net zoals in het echt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |