Ga maar over in de persoonlijke aanval als je niets zinnigs te zeggen hebt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef DroogDok het volgende:
Als ons gebrek aan vrijheid je niet bevalt, rot je maar op.
Klopt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Nog meer open deuren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Het boeit, op een stel machtswellustelingen na, echt helemaal niemand.quote:
Zelfs een machtswellustigeling als ik zelf geeft geen ene vliegende neuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het boeit, op een stel machtswellustelingen na, echt helemaal niemand.
En terecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfs een machtswellustigeling als ik zelf geeft geen ene vliegende neuk.
Volgens mij is gewoon je edit knop stukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen hè?
Kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon je edit knop stuk
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kinderen die vragen, worden overgeslagen
Tegenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
Wie vindt er dat TS de tering kan krijgen met zijn huilbui hier?
Tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Democratie dus. Ok.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet TS even in R&P posten... daar zitten begripvoller moderators.Volgens mij zit er daar maar 1...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Dank je voor je steun.quote:
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
Is de FOK!-moderatie-sneeuwbaltelefoon in werking gesteld of zo?
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenopquote:
In dat geval krijg je een gratis basisaccountquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen notes, ben ik veel te lief voor. Dus dat werkt niet.
Kijk die mods nu al eens stemmen ritselen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer je tegenstemt, maar ik doe er nog een virtuele high five bovenop
Deal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En er vervolgens helemaal niks van aantrekken, net zoals in het echt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja, in de situatie zoals TS voor heeft hadden we eerst een referendum moeten uitschrijven vrees ik.
O ik loop weer achter op de stemmingmakende mods hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |