Denk het ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand in een begeleid wonen project die z'n pilletjes vanochtend niet doorgeslikt heeft.
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik hier macht heb.
Dit is helemaal niet "het goede systeem" dit is gewoon zoals het is, bevalt het, prima, welkom. Bevalt het niet, jammer, bye bye.
dit forum kan echt mooi zijn, als jij weg gaatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef 70N het volgende:
[..]
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!
Dat kan toch niet realiteit zijn?! Zie dan toch in hoe mooi dit forum kan zijn!
Ik vind het anders een prachtig forumquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef 70N het volgende:
[..]
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!
Dat kan toch niet realiteit zijn?! Zie dan toch in hoe mooi dit forum kan zijn!
Nee, zoals je ziet krijg je gewoon weerwoord en uitleg dat je kan blaten wat je wil, dingen zullen niet veranderenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:08 schreef 70N het volgende:
[..]
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!
Een radicale mening wordt niet gewaardeerd! Krijg ik nu een ban? Censuur??!
De normale user kan staat in de schaduw van de elite! Mensen, dit is de vooravond van de revolutie!
Welke problematiek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
ik heb over je gedroomd vannachtquote:
quote:
een gokje:quote:
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:24 schreef VarkensHart het volgende:
EENS OVER NETSPLITTER, HIJ IS ECHT FANTASTISCH
Was het geil?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb over je gedroomd vannacht
[..]
Ok, en nu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Machtsmisbruik!
Welke tiran censureert mijn titel!?
Ik bedank je vriendelijk, het bewijst opnieuw dat ik gelijk heb: een andere mening dan de elite en kritiek op moderatoren wordt niet gewaardeerd en dusdanig gecensureerd.
Ik hoop dat de moderator die dit heeft gedaan offline niet zo onnozel met kritiek omgaat.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van de titel, dit geeft veel beter weer hoe ik eigenlijk over FOK! denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |