Nee, zoals je ziet krijg je gewoon weerwoord en uitleg dat je kan blaten wat je wil, dingen zullen niet veranderenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:08 schreef 70N het volgende:
[..]
De ironie! Je bewijst mijn punt helemaal!
Een radicale mening wordt niet gewaardeerd! Krijg ik nu een ban? Censuur??!
De normale user kan staat in de schaduw van de elite! Mensen, dit is de vooravond van de revolutie!
Welke problematiek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
ik heb over je gedroomd vannachtquote:
quote:
een gokje:quote:
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:24 schreef VarkensHart het volgende:
EENS OVER NETSPLITTER, HIJ IS ECHT FANTASTISCH
Was het geil?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb over je gedroomd vannacht
[..]
Ok, en nu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Machtsmisbruik!
Welke tiran censureert mijn titel!?
Ik bedank je vriendelijk, het bewijst opnieuw dat ik gelijk heb: een andere mening dan de elite en kritiek op moderatoren wordt niet gewaardeerd en dusdanig gecensureerd.
Ik hoop dat de moderator die dit heeft gedaan offline niet zo onnozel met kritiek omgaat.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef 70N het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van de titel, dit geeft veel beter weer hoe ik eigenlijk over FOK! denk.
Ga maar over in de persoonlijke aanval als je niets zinnigs te zeggen hebt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef DroogDok het volgende:
Als ons gebrek aan vrijheid je niet bevalt, rot je maar op.
Klopt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
Nog meer open deuren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
even testen hoor:
Motorbloempje is volkomen geflipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |