Je hebt niet eens een UI.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:44 schreef 70N het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Tevens, alweer, ad hominem.
Oneens. Ik ben van mening dat dit er niet toe doet omdat het ten eerste off-topic is, ten tweede ga je niet in op mijn stellingen en ten derde wordt er in plaats van een zinnige discussie enkel en alleen op de man gespeeld, door middel van persoonlijke aanvallen en kritiek op mijn virtuele identiteit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Doet er wel toe.
Jij meent iets over FOK! te kunnen zeggen, maar bent pas een half jaartje geregistreerd en hebt betrekkelijk weinig posts.
Dat zorgt ervoor dat jouw argumenten minder waarde hebben, simpelweg omdat je minder ervaring (bij gebrek aan een beter woord) hebt met FOK!
hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef 70N het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben van mening dat dit er niet toe doet omdat het ten eerste off-topic is, ten tweede ga je niet in op mijn stellingen en ten derde wordt er in plaats van een zinnige discussie enkel en alleen op de man gespeeld, door middel van persoonlijke aanvallen en kritiek op mijn virtuele identiteit.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef 70N het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben van mening dat dit er niet toe doet omdat het ten eerste off-topic is, ten tweede ga je niet in op mijn stellingen en ten derde wordt er in plaats van een zinnige discussie enkel en alleen op de man gespeeld, door middel van persoonlijke aanvallen en kritiek op mijn virtuele identiteit.
Keer je kunt tegen de kribbe en gebruik net als mij adblocker. Dat haten ze moehahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:55 schreef 70N het volgende:
Dat is opnieuw bewijs dat mijn stelling correct is. Adverse meningen worden niet gewaardeerd en gecensureerd, of er wordt niet ingegaan op de stelling maar er worden persoonlijke aanvallen gemaakt richting mijn karakter en identiteit.
Is het niet duidelijk genoeg? Wat kan ik nog meer doen om jullie ogen te openen? Zelfs de grote merendeel van de moderators zelf is te onnozel om op deze stelling in te gaan, en gaat in plaats daarvan over op kinderachtig gewauwel en machtsmisbruik.
Het wordt tijd dat de moderatoren niet meer zoveel privileges hebben en dat de user meer kan beslissen!!!
Eindelijk iemand die wel inziet hoe onnozel bepaalde moderators zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef J.oline het volgende:
Wel kansloos dat de titel aangepast wordt
Bevestigt wel TS zijn punt.
Ga weg gekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:39 schreef 70N het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die wel inziet hoe onnozel bepaalde moderators zijn...
Goddomme, als je dat soort grollen al niet kunt handelen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef J.oline het volgende:
Wel kansloos dat de titel aangepast wordt
Bevestigt wel TS zijn punt.
Cijfer het maar weg als grollen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goddomme, als je dat soort grollen al niet kunt handelen...
Ja, nee, klopt, het is veel beter om maar gewoon de meest geliefde user mod te laten worden en de rest weg te stemmen omdat ze je niet zinnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:01 schreef 70N het volgende:
[..]
Cijfer het maar weg als grollen...
Ach schei toch uit! Ik probeer hier serieus een punt te maken en word vervolgens gecensureerd onder het mom van "grollen" omdat de bepaalde figuren niet tegen goed beargumenteerde kritiek kunnen.
Het wordt eens tijd dat er iets gaat veranderen aan de belachelijke hypocrisie en impotentie van bepaalde moderatoren!
We zouden bijvoorbeeld de mogelijkheid kunnen hebben om een tegen een bepaalde moderator te kunnen "stemmen". Als 1 user dat doet, zegt dat natuurlijk niets, maar als een grote groep (prominente) users dit doet dan betekend dat echt dat deze moderator weg zal moeten! Dit is natuurlijk veel milder dan ik persoonlijk voor ogen had, maar om de onnozele rechtse rakkers te vriend te houden zullen we wat moeten inleveren uiteraard. Dat moet soms bij een democratie. Dat is juist.
Ben het volledige eens met de OP. Al ben ik zelf ook vrij rechtsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:01 schreef 70N het volgende:
[..]
Cijfer het maar weg als grollen...
Ach schei toch uit! Ik probeer hier serieus een punt te maken en word vervolgens gecensureerd onder het mom van "grollen" omdat de bepaalde figuren niet tegen goed beargumenteerde kritiek kunnen.
Het wordt eens tijd dat er iets gaat veranderen aan de belachelijke hypocrisie en impotentie van bepaalde moderatoren!
We zouden bijvoorbeeld de mogelijkheid kunnen hebben om een tegen een bepaalde moderator te kunnen "stemmen". Als 1 user dat doet, zegt dat natuurlijk niets, maar als een grote groep (prominente) users dit doet dan betekend dat echt dat deze moderator weg zal moeten! Dit is natuurlijk veel milder dan ik persoonlijk voor ogen had, maar om de onnozele rechtse rakkers te vriend te houden zullen we wat moeten inleveren uiteraard. Dat moet soms bij een democratie. Dat is juist.
In tegenstelling tot anderen, heb ik wel de competentie om iets serieus te nemen. Verder ben ik blij dat je het met me eens bent! Gelukkig is niet iedereen zo bekrompen als sommigen hier!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, het is veel beter om maar gewoon de meest geliefde user mod te laten worden en de rest weg te stemmen omdat ze je niet zinnen.
Verder neem je het nogal serieus
Met rechtse rakkers bedoel ik natuurlijk de raskokkies die onder de naam moderator zichzelf de baas wanen hier en door middel van hun privileges hun gedachtegangen aan anderen opdringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben het volledige eens met de OP. Al ben ik zelf ook vrij rechts
Ja, nee, klopt, in KLB nemen we elkaar zeer serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:07 schreef 70N het volgende:
In tegenstelling tot anderen, heb ik wel de competentie om iets serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |