ik zal jou eens serieus nemenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, in KLB nemen we elkaar zeer serieus.
Omdat dan ook radicale meningen geuit kunnen worden. Zoals je ziet is dat op dit moment niet zo, als je kijkt naar de TT die (ironisch genoeg) veranderd is door een onnozele moderator, wat enkel mijn punt bewijst.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:08 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zou een internetforum een democratie moeten zijn, volgens jou, 70N?
Geil, maar tegelijkertijd ook pedofilie, dus TR gemacht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Hoax.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil, maar tegelijkertijd ook pedofilie, dus TR gemacht.
Vergeleken met?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:14 schreef Infection het volgende:
Een democratie is ook niet veel beter. Kijk maar naar Nederland.
Hoezo? Volgens mijn psychiater heb ik de geestelijke ontwikkeling van een zesjarige.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil, maar tegelijkertijd ook pedofilie, dus TR gemacht.
Ik ben gewoon niet zo snel met het maken van TR's.quote:
Verkeerde koon, slaapzak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo, volgens mijn psychiater heb ik de geestelijke ontwikkeling van een zesjarige.
onder de gordelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]kuteend, alsof ik zo'n infantiele kloon zou hebben
Zeg dat tegen die gare vrouwelijke kloon met die bloem in d'r UI van je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]kuteend, alsof ik zo'n infantiele kloon zou hebben
Die je piemelpics stuurdequote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die gare vrouwelijke kloon met die bloem in d'r UI van je.
Fok! Is geen overheidsinstantie ofzo natuurlijk. Het is een uit de hand gelopen hobby van ene Danny. Die mag natuurlijk doen en laten wat ie wil, met zijn hobby. Dat snap je toch ook wel? Als jij een forum start, wil je toch ook niet dat iemand jou vertelt wat je moet doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:12 schreef 70N het volgende:
[..]
Omdat dan ook radicale meningen geuit kunnen worden. Zoals je ziet is dat op dit moment niet zo, als je kijkt naar de TT die (ironisch genoeg) veranderd is door een onnozele moderator, wat enkel mijn punt bewijst.
echt chaos en repressie hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
ik bedoel kijk naar onze eigen regering daar pakt democratie ook niet bepaald goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |