Te jong? 40+ dus moet kunnen vind ikquote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Pas op voor je nek...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
Tering wat een mietjes zeg, de een drinkt geen bier, de andere vertikt het om buiten te gaan roken![]()
Laat ook maar, ik regel wel wat anders
Dat was 1 en dezelfde. Blinde kip.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:09 schreef Juup� het volgende:
Tering wat een mietjes zeg, de een drinkt geen bier, de andere vertikt het om buiten te gaan roken![]()
Boeiendquote:Op maandag 19 januari 2015 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was 1 en dezelfde. Blinde kip.
je moet toch ergens van dromenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn whisky (het echte resultaat van bier) leegtetteren en dan ga ik dromen van Kraftwerk morgenavond...
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol makenquote:
net als afgelopen weekend?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol maken
ik ga zaterdagavond naar Brabant ff bieren met een maatquote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol maken
Ninja!quote:
Waar in Brabant?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zaterdagavond naar Brabant ff bieren met een maat
Denk het welquote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Ninja!
De foto met een hoofd achter een enorme pul bier. Isdatjij?
Na het biertje was alles een wazige vlek?quote:
Nee dat was de eerste dus toen ging het nog welquote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Na het biertje was alles een wazige vlek?
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werken, zoals bijna ieder weekend
Ik heb nog nooit echt bier gedronken (alleen slokje om te proberen). Ik vind het te bitter. Ik heb dat met bijna alle alcoholische versnaperingen trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste dus toen ging het nog wel
is eigen keuze, en over het algemeen erg gezellig. Leuker dan vanuit het café te zitten posten lijkt mequote:
een bier maagdquote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt bier gedronken (alleen slokje om te proberen). Ik vind het te bitter. Ik heb dat met bijna alle alcoholische versnaperingen trouwens.
Jouw fiets is ook voor iedereen ja?quote:
Voor jou een appelsap danquote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt bier gedronken (alleen slokje om te proberen). Ik vind het te bitter. Ik heb dat met bijna alle alcoholische versnaperingen trouwens.
Ieder zijn/haar voorkeurquote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is eigen keuze, en over het algemeen erg gezellig. Leuker dan vanuit het café te zitten posten lijkt me
bier vind ik smerig, zoete mixjes en zoete wijn ook, maar verder lust ik vrij veel. Drink alleen niet vaak, want ik word er slaperig van.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doe altijd voor de sfeer mee. Ik giet dan zwarte bessensap in een wijnglas.quote:
Dat heb ik van mijn medicatie, maar alcohol heft dat vreemd genoeg weer op.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bier vind ik smerig, zoete mixjes en zoete wijn ook, maar verder lust ik vrij veel. Drink alleen niet vaak, want ik word er slaperig van.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doe altijd voor de sfeer mee. Ik giet dan zwarte bessensap in een wijnglas.
Staat zo leuk
mag de combi wel?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik van mijn medicatie, maar alcohol heft dat vreemd genoeg weer op.
Ik ben 28.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef nikky het volgende:
Ah, tien jaar ouder dan ik dus. Kingstown is dus al bejaard?
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:
Nee dat is geen nee. Er staat in de bijsluiter dat alcohol de werking kan versterken en tot een suf gevoel kan leiden, maar het tegendeel is het geval.quote:
hij is ons groene blaadje hierquote:Op maandag 19 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepen
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepen
Dat kon je weten toen je het bestelde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oeh, een pizza met Turkse worst, verse peper en knoflook is iets teveel van het goede.
Heb me een dorst nu.
Ik klik bijna nooit op filmpjes/YT's die hier gepost worden of het moet me wel heel byzonder of interessant lijken.quote:
Was jij toevallig in Oosterhout ergens de afgelopen dagen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verder.... na vette vrijdag komt zatte zaterdag
Ik ook lang niet altijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik bijna nooit op filmpjes/YT's die hier gepost worden of het moet me wel heel byzonder of interessant lijken.
Ik heb niet geklikt, jij wrl chuf?quote:
Ja kort filmpje over de grootste sportman ... Over 2 m en over de 300 kilo... Slechte film kwaliteit, maar dat zien we vaker bij TH's postsquote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
Drakin? Typ nog een keer het woord "wel" ajb?
Precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bejoorlijk.. Jij kunt onbeschermd de straat op .
ja, ja ben nog niet weg, eerst effe mijn koffie en een beetje lezen op Fok en krantje enzo,quote:
Ja sorry ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef?
Werknemer Ziggo sluist anderhalve ton weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nostalgie...
spammertquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef Kingstown het volgende:
Voor de mensen die graag hun 1 minute of fame willen op TV:
TV / Kandidaten gezocht voor ONE MINUTE OF FAME
Als je iets op wilt biechten, dan kun je hier terecht:
TV / CONFESSIONS | TV PRODUCTIE | OPROEP KANDIDATEN
Welke chat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb eens op de chat van FOK! gekeken. Er was niemand.
Ah daar ... IRC, zelfs als internetter van de eerste uren heb ik daar nooit iets mee gedaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helemaal bovenin beeld. Tussen abonnementen en fotoboek.
Nu ga ik koken.
Ik ken het verschil nog wel tussen een voetbalveld en een boksring, maar die voetballers hebben dat verschil nog niet helemaal in de gaten zie ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
Afrika Cup. Altijd +1. Dit is dus voetbal en niet boksen mochten de niet-sportliefhebbers dat denken.
[ afbeelding ]
Dat is het leuke van de Afrika Cup. Lekker ongepolijst. Ruwe bolsters enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
Ik ken het verschil nog wel tussen een voetbalveld en een boksring, maar die voetballers hebben dat verschil nog niet helemaal in de gaten zie ik.
Klinkt als voetballers die niet snel piepen om een kleinigheidje, maar is dat ook zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is het leuke van de Afrika Cup. Lekker ongepolijst. Ruwe bolsters enzo.![]()
[ afbeelding ]
Dat dan helaas weer niet. Voetballers zijn altijd zeurende kinderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
Klinkt als voetballers die niet snel piepen om een kleinigheidje, maar is dat ook zo?
Over het algemeen klopt het maar er was vanmiddag wel een pussie toen ie * rood kreegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt als voetballers die niet snel piepen om een kleinigheidje, maar is dat ook zo?
Noem het maar een kleinigheidje, zo'n trap onder den zak.. En piepen doet die gast wel, getuige de beelden. Eerst kieken en dan pijpen, vurig typjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar nemen ze die rituelen dan wel serieus als ze vervolgens mekaar gaan meppen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat dan helaas weer niet. Voetballers zijn altijd zeurende kinderen.
Wat jou mss wel aanspreekt is dat ze vaak nog rituelen hebben zoals as uitspreiden om het doel te beschermen.
Zolang de trap eronder blijft is het nog een kleinigheidje ja. Pas er vol in is piepwaardig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Noem het maar een kleinigheidje, zo'n trap onder den zak.. En piepen doet die gast wel, getuige de beelden. Eerst kieken en dan pijpen, vurig typje
Als je ballen laag hangen (als sinaasappels aan de boom) is het natuurlijk wel pijnlijker dan dat ze immer in de liesstreek verstopt zitten door een te krap scrotum.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang de trap eronder blijft is het nog een kleinigheidje ja. Pas er vol in is piepwaardig.
Ik heb geen idee wat pijnlijker zou zijn qwa hoogte van hangen van de ballen, maar eronder is eronder en er vol in is er vol in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je ballen laag hangen (als sinaasappels aan de boom) is het natuurlijk wel pijnlijker dan dat ze immer in de liesstreek verstopt zitten door een te krap scrotum.
[ afbeelding ]
ivf-kliniek-voorraadjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat pijnlijker zou zijn qwa hoogte van hangen van de ballen, maar eronder is eronder en er vol in is er vol in.
Die hangen best hoog trouwens.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je ballen laag hangen (als sinaasappels aan de boom) is het natuurlijk wel pijnlijker dan dat ze immer in de liesstreek verstopt zitten door een te krap scrotum.
[ afbeelding ]
dat zie ik nu pas voor het eerst er staat ook een weblog tussen, staat dit filmpje op...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helemaal bovenin beeld. Tussen abonnementen en fotoboek.
Nu ga ik koken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was jij toevallig in Oosterhout ergens de afgelopen dagen?
Politiebureau Oosterhout ontruimd
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zie ik nu pas voor het eerst er staat ook een weblog tussen, staat dit filmpje op...
er zijn toch nog wel héél veel aardige mensen
dat is eigenlijk best weinigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
20% of minder is de moeite waard, schat ik, schat
Lijkt me nog een ruime schatting. Egoisten motten dood. Zou ook de wereldbevolking weer een beetje op peil komen en er meer geknuffeld worden in bijvoorbeeld Mosulquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zie ik nu pas voor het eerst er staat ook een weblog tussen, staat dit filmpje op...
er zijn toch nog wel héél veel aardige mensen
Welke buren? We hebben er velequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef Kingstown het volgende:
Mijn vrouwelijke intuitie zegt dat het straks gezellig gaat worden bij de buren.
Helaas is het al bijna bedtijd voor deze oude man.
met jou altijd. Helaas heb ik wat te doen. Mooie smoes he? Ik denk niet dat mijn lijf hardlopen aankan.quote:
Helemaal mee eens. Helaas was het bij hoge uitzondering weer eens wakker worden van de wekker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:13 schreef Eska het volgende:
Liever om 6:15 uit mezelf wakker worden, dan gewekt moeten worden op welk tijdstip dan ook
Vandaag was er gelukkig eentje uit die eerste categorie.
Die moest ik Googlen, ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Rij ik opeens in een Citroen C4 cactus, da's best groot als je klein Fiatjes gewend bent
ik had er ook nog nooit van gehoord, de C1 ken ik wel. Rijdt lekker soepel, maar qua afmetingen wil ik snel mijn eigen auto weer terug, veel makkelijker overal parkeren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Die moest ik Googlen, ik had er nog nooit van gehoord![]()
Dat zal wel even wennen zijn dan, ja.
Die moest ik ook Googlen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had er ook nog nooit van gehoord, de C1 ken ik wel. Rijdt lekker soepel, maar qua afmetingen wil ik snel mijn eigen auto weer terug, veel makkelijker overal parkeren.
waarschijnlijk vrijdag, ze dachten 2 tot 3 dagen nodig te hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Die moest ik ook Googlen.![]()
Voor mij is Citroën nog gewoon een Eend, Snoek, Dyane, en zoIk heb het zo fijn onder mijn steen
![]()
Moet je lang wachten tot je je eigen auto weer terug hebt?
ja, dat was bij mij waarschijnlijk ook zo, auto 2 weken oud, 1 deuk die overduidelijk van een portier kwam en dan nog 2 aparte deuken aan iedere kantquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:58 schreef just me het volgende:
Ik ga morgen even met mijn auto langs de garage, een of ander grapjas heeft tegen mijn auto aangezeten waarschijnlijk met inparkerenBriefje met gegevens van die persoon zal wel weggewaaid zijn....
ga lekker fietsenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Wat een gedoe elke keer weer met die autos....
Logisch wel toch? Op die leeftijd heb je meestal óf al een huwelijk achter de rugquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
Nou dames.....laat maar eens weten hoe dat bij jullie zit!
40+ / Vrouwen boven de veertig hebben voorkeur voor een lat-relatie
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Logisch wel toch? Op die leeftijd heb je meestal óf al een huwelijk achter de rug
of een samenleef relatie, dan hebben de meeste er geen zin in om wéér aan dat
gedoe te beginnen.
+ 1quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Logisch wel toch? Op die leeftijd heb je meestal óf al een huwelijk achter de rug
of een samenleef relatie, dan hebben de meeste er geen zin in om wéér aan dat
gedoe te beginnen. Is het met mannen niet hetzelfde verhaal dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat worden dus geen nieuwe huwelijken hier
Jawel. Ik ga met sacha trouwen en met Eska samenwonen. Ooit. Als we groot zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
Dat worden dus geen nieuwe huwelijken hier
Oooh mag ik dan bruidsmeisje zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga met sacha trouwen en met Eska samenwonen. Ooit. Als we groot zijn.
Ik heb geleerd dat zulke delicate onderwerpen niet door de bruidegom beantwoord dienen te worden.quote:
dan vraag ik het later wel als jullie groot zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat zulke delicate onderwerpen niet door de bruidegom beantwoord dienen te worden.
Je mag het nu wel vragen, maar dan wel aan de bruid. Die is degene die dat soort dingen beslist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:02 schreef just me het volgende:
dan vraag ik het later wel als jullie groot zijn
hebben ze al een datum geprikt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh een feestje, dat is leuk, ik kom wel. Goede reden om een nieuwe jurk te kopen
lukt je toch niet. Zet het maar in je bestandjequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal mijn best doen om het te onthouden ...
eeeeeeeej wat weinig vertrouwen in mijn geheugen hebben jijquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lukt je toch niet. Zet het maar in je bestandje
FOK!AIVD Excel bestand.quote:
Gewoon in het Dementie topic pleuren , alles wat je moet onthouden ...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeeej wat weinig vertrouwen in mijn geheugen hebben jij![]()
volkomen onterecht
welk dementie topic?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon in het Dementie topic pleuren , alles wat je moet onthouden ...
ik heb hem al gevonden...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik een linkje van, maar ik kan de link niet meer vinden ...
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".quote:
O ja, dat kan wel, dat weet ik dan nog welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".
Volgens mij heb jij heel wat af lopen spitten in die oude topics van RLS of niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".
Om de 1 of andere reden kom ik vaak bij dat soort topics terecht ja. Zelfs als ik naar heel iets anders op zoek ben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
Volgens mij heb jij heel wat af lopen spitten in die oude topics van RLS of niet?
Dat waren dit soort topics zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden kom ik vaak bij dat soort topics terecht ja. Zelfs als ik naar heel iets anders op zoek ben.
Het zijn natuurlijk wel de reeksen waar enorm veel in gepost is en dus altijd een hoog relgehalte.
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat waren dit soort topics zeker?
RLS / 13 jaar reality 1999-2012 # 4
Al die ouwetjes leven in het verleden...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...
Nee ik ben niks aan het zoeken, maar is best grappig om zo te kijken, ik had wel een duidelijkequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...
he, hoe was Kraftwerk gisteren?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die ouwetjes leven in het verleden...
Is ook alweer 5 jaar geleden, gaat snelquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die ouwetjes leven in het verleden...
Nee. Meestal kom ik in FeedBack-topics terecht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
Dat waren dit soort topics zeker?
RLS / 13 jaar reality 1999-2012 # 4
ah... die zijn spannender zeker, ik geloof niet dat ik daar vaak kwam, of wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Meestal kom ik in FeedBack-topics terecht.
Ja goeie vraag, MM hoe wat ut?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, hoe was Kraftwerk gisteren?
Grandioos en spectaculair, zeker voor het statige groepje dat ze op het podium zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, hoe was Kraftwerk gisteren?
Ga je morgen weer dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grandioos en spectaculair, zeker voor het statige groepje dat ze op het podium zijn.
Maar de muziek en grafische beelden op de schermen compmseert dat ruimschoots.
Perfect surround geluid ook...
Ik heb inmiddels wel door dat ze elke dag vrijwel hetzelfde spelen met wat extra tracks van het album dat ze integraal zouden spelen, maar wat dus niet echt gebeurt.
Morgen dus weer ongeveer hetzlfde horen/zien in een andere volgorde...
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...quote:
ow..quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...
Ik heb pas een paar kee gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
Neequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat niet best met je geheugen, hè?
hey! Doe eens lief tegen FANN. Niet iedereen heeft zo'n olifantengeheugen als ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...
Ik heb pas een paar keer gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
Slecht excuus, ik ben er wel naar 8 tijdens dezelfde tour geweest...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
als ik even ter verdediging mag in brengen dat het niet heel gebruikelijk is om 2x achter
elkaar naar hetzelfde concert te gaan
Ik ben nog NOOIT naar een concert geweestquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ben er wel naar 8 tijdens dezelfde tour geweest...
Ik ben lief, maar ik kan mijn post voor die van haar toch niet blijven herhalen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hey! Doe eens lief tegen FANN. Niet iedereen heeft zo'n olifantengeheugen als ik.
Gek eigenlijk, je staat naar wat mannetjes achter computertjes te kijken en toch is het een echt optreden.
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb pas een paar keer gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Tickets voor Kraftwerk zijn in the pocket, het worden 3 van de 8 concerten...
Nooit? Echt nog nooit?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT naar een concert geweest![]()
al vele malen bijna. maar is nooit door gegaan
Werden er dus twee uiteindelijk, dat vond ik wel genoeg nadat ik gehoord had hoe het zat...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.
Onterechte klacht over FANN haar geheugen. In dit geval althans.
[..]
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeldquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.
Onterechte klacht over FANN haar geheugen. In dit geval althans.
[..]
Ja dat weet ik nog, dat je kaarten overhad dan, waarvoor wist ik eerlijk gezegd niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit? Echt nog nooit?
Ik had laatst kaarten over, lekker donker was het ook.
The Specials, weet je nog?
Nou ja, maakt niet uit, ligt ongetwijfeld aan mij hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeld
Dat kan, dat heb ik niet zo heel bewust opgeslagen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog, dat je kaarten overhad dan, waarvoor wist ik eerlijk gezegd niet meer![]()
maar toen was dat gedoe met mijn Vader aan de hand toch? Tja, was niet écht een geschikt
moment
In deze SC? Doe maar een linkje dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeld
Nah... dat weet ik nog wel, je zat al in d tram ofzo toenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, dat heb ik niet zo heel bewust opgeslagen.
Maar KT zal het zo wel of niet bevestigen...
In welke band dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vroegere buurmeisje heeft vroeger het voorprogramma van The Specials gedaan
Ben jij familie van chufi?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vroegere buurmeisje heeft vroeger het voorprogramma van The Specials gedaan
uhm, ff denken, chufi vroeg volgens mij of hij er was geweest, ik denk nav van foto, en toen zei MM dat hij dinsdag en donderdag gaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC? Doe maar een linkje dan.
Je kunt niet van FANN vewrwachten dat ze het in MUZ of AKQ gelezen heeft.
Ja, mijn Dr. Martens toen nog geshowt...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat weet ik nog wel, je zat al in d tram ofzo toen
Correct...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, ff denken, chufi vroeg volgens mij of hij er was geweest, ik denk nav van foto, en toen zei MM dat hij dinsdag en donderdag gaat
Zie je wel, sommige dingen onhou ik dan weer welquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn Dr. Martens toen nog geshowt...
Straks krijg je nog builpijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
Bijna een heel pakkie vijgen op zitten vretenhoef ik straks geen eten meer eigenlijk
oh god, volgens mij heette de band Serial Skanksters, zij speelde sax als ik het me goed herinner, zal bijna 20 jaar geleden zijn.quote:
Het enige toepje dat er is heeft geen beeldquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh god, volgens mij heette de band Serial Skanksters, zij speelde sax als ik het me goed herinner, zal bijna 20 jaar geleden zijn.
Ken ik niet, ga ik een uitzoeken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh god, volgens mij heette de band Serial Skanksters, zij speelde sax als ik het me goed herinner, zal bijna 20 jaar geleden zijn.
Is dit je vriendin?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb zelf paar jaar geleden The Selecter nog gezien op het Bevrijdingsfestival in Vlissingen, dat was een leuk feestje, ondanks dat het stervenskoud was
Die wil ik ook wel weer eens zien, is bijna 25 jaar geleden dat ik ze gezien heb.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb zelf paar jaar geleden The Selecter nog gezien op het Bevrijdingsfestival in Vlissingen, dat was een leuk feestje, ondanks dat het stervenskoud was
Ik zie geen saxofoon...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit je vriendin?
[ afbeelding ]
zou je hier een filmpje moeten kunnen zien, maar dan moet je iets dowloaden daar
begin in maar niet aan... http://www.musictours.biz(...)rs-denis/lWDQwLYvqFc
eh... ja dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
Was een buurmeisje toch? Of ook vriendinnetje?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
ze doen me een beetje denken aan deze...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel weer eens zien, is bijna 25 jaar geleden dat ik ze gezien heb.
Pauline tourt nog steeds...
Tuurlijk, maar ik dacht de meeste NL ska bandjes wel te kennen, maar dit zegt me niks...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan het haar natuurlijk ook gewoon vragen hoor
Iets andere muziekstijl...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ze doen me een beetje denken aan deze...
ja, daarom ze ik ook ''een beetje'' moest er wel meteen aan denken...waaromquote:
De hoedjes, daar heb jij iets mee...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daarom ze ik ook ''een beetje'' moest er wel meteen aan denken...waarom
weet ik ook niet, zo werkt mijn hoofd
kan ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hoedjes, daar heb jij iets mee...
Justme: same old show, on my radio!quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lo(...)l-2012/Selecter.html
Was zo grappig, ik stelde mijn exzwager voor om er heen te gaan, hem zei de bandnaam niks, maar toen ik On my radio begon te zingen wist hij het weer, en dat terwijl ik totaal niet kan zingen.
zal halverwege de jaren 90 zijn geweest, en ze waren volgens mij verder van de kleine optredens, heb ze nog wel eens op een klein podium buiten in Utrecht gezien, zal wel een Koninginnedag ofzo zijn geweest. In Utrecht stond er met Koninginnedag de laatste jaren ook altijd een leuk ska-bandje, Stampedequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
DJ Bopper zegt: Nope, nooit van gehoord. Is van na mijn tijd denk ik.
Ah, niet in de eighties dus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal halverwege de jaren 90 zijn geweest, en ze waren volgens mij verder van de kleine optredens, heb ze nog wel eens op een klein podium buiten in Utrecht gezien, zal wel een Koninginnedag ofzo zijn geweest. In Utrecht stond er met Koninginnedag de laatste jaren ook altijd een leuk ska-bandje, Stampede
Daar zijn we toch alquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
kijken jullie ook naar Rot op naar je eigen land?
Ben ik al.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
Is dat de opvolger van "Ren je rot"?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
Ah ... Ik heb geen programmagids in huis... Zapte nu al alle kanalen langs en kon niets vindenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:37 schreef sacha het volgende:
TV / [NPO2] Rot Op Naar Je Eigen Land (vanaf dinsdag, 21:15)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
Die kijken zeker niet naar dat programma?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Als er zo weer een schietpartij gemeld wordt dan kijk ik niet vreemd op.
Hoorde net iets wat op een salvo schoten leek...
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van "Ren je rot"?
voor mij is het een kwelling om te kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ... Ik heb geen programmagids in huis... Zapte nu al alle kanalen langs en kon niets vinden
Vanmiddag cirkelde er al een heli in de buurt, maar geen trauma heli....quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Was politiechopper...quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag cirkelde er al een heli in de buurt, maar geen trauma heli....
Zal wel een backfire zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Want?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mij is het een kwelling om te kijken![]()
en toch doe ik het
Ik hoor ook nog geen sirenes of wacht ,,,,quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was politiechopper...
Kan nog niks vinden voor nu.
Politiescanner meldt niks...quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor ook nog geen sirenes of wacht ,,,,
Woon je zeker bij een ziekenhuis in de buurt ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sirenes hoor ik de hele dag hier.
Ik heb het nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
zoveel domheid kan ik niet zo goed verwerken
Dat is schuin tegenover aan andere kant van grote kruising, de brandweer zit er ook nog en snelweg vlakbij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon je zeker bij een ziekenhuis in de buurt ?
Nou hier gemiddeld 1 keer per uur volgens mij ....quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kortom elke dag toch minimaal een keer of 5 minimaal.
vanavond weer om 21.10 uurquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien.
Is het elke avond?
Ik weet niet of ik dat wil zien...quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
vanavond weer om 21.10 uur![]()
kan je die van gisteren nu nog even terugkijken
en dan toch kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil zien...
Ja, ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
Niemand die de IQ-test op NPO1 gaat doen ?
Andy en Melissa in ieder geval nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
eg niequote:Op woensdag 21 januari 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
Als je niet meedoet, zou ik de uitslag/het resultaat ook niet publiceren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef sacha het volgende:
[..]
en ook niet het nationaal dictee, en dan zet ik ook niet de uitslag op Facebook
Via de website van BNN de antwoorden ingeven, scheelt weer...quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Concentratievermogen is behoorlijk afgenomen, dus ik doe niet meer mee aan tests etc.
Wat is dat toch, vrouwen en chocoladequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer weer om een paar dagen geen chocola te eten en het valt wederom niet mee. Stomme verslaving.
ik zit aan de zoute krakelingenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat toch, vrouwen en chocolade
ja geen idee. Mijn ex was trouwens ook aardig verslaafd, en je kan veel van hem zeggen, maar een vrouw is hij zeker niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben best erg met chocola maar mijn zoon is erger.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw IQ is... 3!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie zijn die zogenaamde bekende Nederlanders daar in hemelsnaam?
Gaat meer over je Nederlandse grammatica kennis idd ....quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben afgehaakt, het programma is gewoon echt niet leuk
Wat moet er leuk zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben afgehaakt, het programma is gewoon echt niet leuk
Ja zo snel gaat dat niet achteruit geloof ik .....quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verwacht niet dat mijn IQ opeens flink gekelderd is, dus ik hou gewoon vast aan eerdere scores.
Dat zeg ik, ik scoor meestal hetzelfde.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo snel gaat dat niet achteruit geloof ik .....
Break...quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oud-huisgenoot was officieel hoogbegaafd, ik hang er net tegenaan.
Da's toch niet slecht...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:28 schreef drakin het volgende:
ik voel me zo dom bij jullie, ik kwam de laatste keer slechts tot 129
Ik wil dit ook niet elke dag doen, eens per jaar is mooi zat...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb echt moeite om zoiets nog met volle concentratie te doen.
Stop die aandacht liever in andere dingen.
Ik vind de vragen ook domquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dit ook niet elke dag doen, eens per jaar is mooi zat...
Just for fun...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volslagen nutteloos, daar heb je niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |