FOK!AIVD Excel bestand.quote:
Gewoon in het Dementie topic pleuren , alles wat je moet onthouden ...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeeej wat weinig vertrouwen in mijn geheugen hebben jij![]()
volkomen onterecht
welk dementie topic?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon in het Dementie topic pleuren , alles wat je moet onthouden ...
ik heb hem al gevonden...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik een linkje van, maar ik kan de link niet meer vinden ...
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".quote:
O ja, dat kan wel, dat weet ik dan nog welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".
Volgens mij heb jij heel wat af lopen spitten in die oude topics van RLS of niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".
Om de 1 of andere reden kom ik vaak bij dat soort topics terecht ja. Zelfs als ik naar heel iets anders op zoek ben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
Volgens mij heb jij heel wat af lopen spitten in die oude topics van RLS of niet?
Dat waren dit soort topics zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden kom ik vaak bij dat soort topics terecht ja. Zelfs als ik naar heel iets anders op zoek ben.
Het zijn natuurlijk wel de reeksen waar enorm veel in gepost is en dus altijd een hoog relgehalte.
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat waren dit soort topics zeker?
RLS / 13 jaar reality 1999-2012 # 4
Al die ouwetjes leven in het verleden...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...
Nee ik ben niks aan het zoeken, maar is best grappig om zo te kijken, ik had wel een duidelijkequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...
he, hoe was Kraftwerk gisteren?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die ouwetjes leven in het verleden...
Is ook alweer 5 jaar geleden, gaat snelquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die ouwetjes leven in het verleden...
Nee. Meestal kom ik in FeedBack-topics terecht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
Dat waren dit soort topics zeker?
RLS / 13 jaar reality 1999-2012 # 4
ah... die zijn spannender zeker, ik geloof niet dat ik daar vaak kwam, of wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Meestal kom ik in FeedBack-topics terecht.
Ja goeie vraag, MM hoe wat ut?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, hoe was Kraftwerk gisteren?
Grandioos en spectaculair, zeker voor het statige groepje dat ze op het podium zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, hoe was Kraftwerk gisteren?
Ga je morgen weer dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grandioos en spectaculair, zeker voor het statige groepje dat ze op het podium zijn.
Maar de muziek en grafische beelden op de schermen compmseert dat ruimschoots.
Perfect surround geluid ook...
Ik heb inmiddels wel door dat ze elke dag vrijwel hetzelfde spelen met wat extra tracks van het album dat ze integraal zouden spelen, maar wat dus niet echt gebeurt.
Morgen dus weer ongeveer hetzlfde horen/zien in een andere volgorde...
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...quote:
ow..quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...
Ik heb pas een paar kee gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |