waarschijnlijk vrijdag, ze dachten 2 tot 3 dagen nodig te hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Die moest ik ook Googlen.![]()
Voor mij is Citroën nog gewoon een Eend, Snoek, Dyane, en zoIk heb het zo fijn onder mijn steen
![]()
Moet je lang wachten tot je je eigen auto weer terug hebt?
ja, dat was bij mij waarschijnlijk ook zo, auto 2 weken oud, 1 deuk die overduidelijk van een portier kwam en dan nog 2 aparte deuken aan iedere kantquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:58 schreef just me het volgende:
Ik ga morgen even met mijn auto langs de garage, een of ander grapjas heeft tegen mijn auto aangezeten waarschijnlijk met inparkerenBriefje met gegevens van die persoon zal wel weggewaaid zijn....
ga lekker fietsenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Wat een gedoe elke keer weer met die autos....
Logisch wel toch? Op die leeftijd heb je meestal óf al een huwelijk achter de rugquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
Nou dames.....laat maar eens weten hoe dat bij jullie zit!
40+ / Vrouwen boven de veertig hebben voorkeur voor een lat-relatie
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Logisch wel toch? Op die leeftijd heb je meestal óf al een huwelijk achter de rug
of een samenleef relatie, dan hebben de meeste er geen zin in om wéér aan dat
gedoe te beginnen.
+ 1quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Logisch wel toch? Op die leeftijd heb je meestal óf al een huwelijk achter de rug
of een samenleef relatie, dan hebben de meeste er geen zin in om wéér aan dat
gedoe te beginnen. Is het met mannen niet hetzelfde verhaal dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat worden dus geen nieuwe huwelijken hier
Jawel. Ik ga met sacha trouwen en met Eska samenwonen. Ooit. Als we groot zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
Dat worden dus geen nieuwe huwelijken hier
Oooh mag ik dan bruidsmeisje zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga met sacha trouwen en met Eska samenwonen. Ooit. Als we groot zijn.
Ik heb geleerd dat zulke delicate onderwerpen niet door de bruidegom beantwoord dienen te worden.quote:
dan vraag ik het later wel als jullie groot zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat zulke delicate onderwerpen niet door de bruidegom beantwoord dienen te worden.
Je mag het nu wel vragen, maar dan wel aan de bruid. Die is degene die dat soort dingen beslist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:02 schreef just me het volgende:
dan vraag ik het later wel als jullie groot zijn
hebben ze al een datum geprikt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh een feestje, dat is leuk, ik kom wel. Goede reden om een nieuwe jurk te kopen
lukt je toch niet. Zet het maar in je bestandjequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal mijn best doen om het te onthouden ...
eeeeeeeej wat weinig vertrouwen in mijn geheugen hebben jijquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lukt je toch niet. Zet het maar in je bestandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |