dat zie ik nu pas voor het eerst er staat ook een weblog tussen, staat dit filmpje op...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helemaal bovenin beeld. Tussen abonnementen en fotoboek.
Nu ga ik koken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was jij toevallig in Oosterhout ergens de afgelopen dagen?
Politiebureau Oosterhout ontruimd
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zie ik nu pas voor het eerst er staat ook een weblog tussen, staat dit filmpje op...
er zijn toch nog wel héél veel aardige mensen
dat is eigenlijk best weinigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
20% of minder is de moeite waard, schat ik, schat
Lijkt me nog een ruime schatting. Egoisten motten dood. Zou ook de wereldbevolking weer een beetje op peil komen en er meer geknuffeld worden in bijvoorbeeld Mosulquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zie ik nu pas voor het eerst er staat ook een weblog tussen, staat dit filmpje op...
er zijn toch nog wel héél veel aardige mensen
Welke buren? We hebben er velequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef Kingstown het volgende:
Mijn vrouwelijke intuitie zegt dat het straks gezellig gaat worden bij de buren.
Helaas is het al bijna bedtijd voor deze oude man.
met jou altijd. Helaas heb ik wat te doen. Mooie smoes he? Ik denk niet dat mijn lijf hardlopen aankan.quote:
Helemaal mee eens. Helaas was het bij hoge uitzondering weer eens wakker worden van de wekker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:13 schreef Eska het volgende:
Liever om 6:15 uit mezelf wakker worden, dan gewekt moeten worden op welk tijdstip dan ook
Vandaag was er gelukkig eentje uit die eerste categorie.
Die moest ik Googlen, ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Rij ik opeens in een Citroen C4 cactus, da's best groot als je klein Fiatjes gewend bent
ik had er ook nog nooit van gehoord, de C1 ken ik wel. Rijdt lekker soepel, maar qua afmetingen wil ik snel mijn eigen auto weer terug, veel makkelijker overal parkeren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Die moest ik Googlen, ik had er nog nooit van gehoord![]()
Dat zal wel even wennen zijn dan, ja.
Die moest ik ook Googlen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had er ook nog nooit van gehoord, de C1 ken ik wel. Rijdt lekker soepel, maar qua afmetingen wil ik snel mijn eigen auto weer terug, veel makkelijker overal parkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |