FOK!AIVD Excel bestand.quote:
Gewoon in het Dementie topic pleuren , alles wat je moet onthouden ...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeeej wat weinig vertrouwen in mijn geheugen hebben jij![]()
volkomen onterecht
welk dementie topic?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon in het Dementie topic pleuren , alles wat je moet onthouden ...
ik heb hem al gevonden...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik een linkje van, maar ik kan de link niet meer vinden ...
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".quote:
O ja, dat kan wel, dat weet ik dan nog welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".
Volgens mij heb jij heel wat af lopen spitten in die oude topics van RLS of niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een RLS-topic tegen van jaren geleden waar half 40+ in zat en waar iedereen op zoek was naar Tuinfluiter. Dat leek wel een Adora-topic met dat "is het een man of is het een vrouw".
Om de 1 of andere reden kom ik vaak bij dat soort topics terecht ja. Zelfs als ik naar heel iets anders op zoek ben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
Volgens mij heb jij heel wat af lopen spitten in die oude topics van RLS of niet?
Dat waren dit soort topics zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden kom ik vaak bij dat soort topics terecht ja. Zelfs als ik naar heel iets anders op zoek ben.
Het zijn natuurlijk wel de reeksen waar enorm veel in gepost is en dus altijd een hoog relgehalte.
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat waren dit soort topics zeker?
RLS / 13 jaar reality 1999-2012 # 4
Al die ouwetjes leven in het verleden...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...
Nee ik ben niks aan het zoeken, maar is best grappig om zo te kijken, ik had wel een duidelijkequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zoeken? Hebben we straks een dubbele database...
he, hoe was Kraftwerk gisteren?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die ouwetjes leven in het verleden...
Is ook alweer 5 jaar geleden, gaat snelquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die ouwetjes leven in het verleden...
Nee. Meestal kom ik in FeedBack-topics terecht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
Dat waren dit soort topics zeker?
RLS / 13 jaar reality 1999-2012 # 4
ah... die zijn spannender zeker, ik geloof niet dat ik daar vaak kwam, of wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Meestal kom ik in FeedBack-topics terecht.
Ja goeie vraag, MM hoe wat ut?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, hoe was Kraftwerk gisteren?
Grandioos en spectaculair, zeker voor het statige groepje dat ze op het podium zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, hoe was Kraftwerk gisteren?
Ga je morgen weer dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grandioos en spectaculair, zeker voor het statige groepje dat ze op het podium zijn.
Maar de muziek en grafische beelden op de schermen compmseert dat ruimschoots.
Perfect surround geluid ook...
Ik heb inmiddels wel door dat ze elke dag vrijwel hetzelfde spelen met wat extra tracks van het album dat ze integraal zouden spelen, maar wat dus niet echt gebeurt.
Morgen dus weer ongeveer hetzlfde horen/zien in een andere volgorde...
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...quote:
ow..quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...
Ik heb pas een paar kee gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
Neequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat niet best met je geheugen, hè?
hey! Doe eens lief tegen FANN. Niet iedereen heeft zo'n olifantengeheugen als ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...
Ik heb pas een paar keer gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
Slecht excuus, ik ben er wel naar 8 tijdens dezelfde tour geweest...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
als ik even ter verdediging mag in brengen dat het niet heel gebruikelijk is om 2x achter
elkaar naar hetzelfde concert te gaan
Ik ben nog NOOIT naar een concert geweestquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ben er wel naar 8 tijdens dezelfde tour geweest...
Ik ben lief, maar ik kan mijn post voor die van haar toch niet blijven herhalen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hey! Doe eens lief tegen FANN. Niet iedereen heeft zo'n olifantengeheugen als ik.
Gek eigenlijk, je staat naar wat mannetjes achter computertjes te kijken en toch is het een echt optreden.
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb pas een paar keer gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Tickets voor Kraftwerk zijn in the pocket, het worden 3 van de 8 concerten...
Nooit? Echt nog nooit?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT naar een concert geweest![]()
al vele malen bijna. maar is nooit door gegaan
Werden er dus twee uiteindelijk, dat vond ik wel genoeg nadat ik gehoord had hoe het zat...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.
Onterechte klacht over FANN haar geheugen. In dit geval althans.
[..]
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeldquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.
Onterechte klacht over FANN haar geheugen. In dit geval althans.
[..]
Ja dat weet ik nog, dat je kaarten overhad dan, waarvoor wist ik eerlijk gezegd niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit? Echt nog nooit?
Ik had laatst kaarten over, lekker donker was het ook.
The Specials, weet je nog?
Nou ja, maakt niet uit, ligt ongetwijfeld aan mij hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeld
Dat kan, dat heb ik niet zo heel bewust opgeslagen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog, dat je kaarten overhad dan, waarvoor wist ik eerlijk gezegd niet meer![]()
maar toen was dat gedoe met mijn Vader aan de hand toch? Tja, was niet écht een geschikt
moment
In deze SC? Doe maar een linkje dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeld
Nah... dat weet ik nog wel, je zat al in d tram ofzo toenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, dat heb ik niet zo heel bewust opgeslagen.
Maar KT zal het zo wel of niet bevestigen...
In welke band dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vroegere buurmeisje heeft vroeger het voorprogramma van The Specials gedaan
Ben jij familie van chufi?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vroegere buurmeisje heeft vroeger het voorprogramma van The Specials gedaan
uhm, ff denken, chufi vroeg volgens mij of hij er was geweest, ik denk nav van foto, en toen zei MM dat hij dinsdag en donderdag gaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC? Doe maar een linkje dan.
Je kunt niet van FANN vewrwachten dat ze het in MUZ of AKQ gelezen heeft.
Ja, mijn Dr. Martens toen nog geshowt...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat weet ik nog wel, je zat al in d tram ofzo toen
Correct...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, ff denken, chufi vroeg volgens mij of hij er was geweest, ik denk nav van foto, en toen zei MM dat hij dinsdag en donderdag gaat
Zie je wel, sommige dingen onhou ik dan weer welquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn Dr. Martens toen nog geshowt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |