Neequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat niet best met je geheugen, hè?
hey! Doe eens lief tegen FANN. Niet iedereen heeft zo'n olifantengeheugen als ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meld net dat ik morgen hetzelfde ga zien, dus ik denk wel dat ik daarvoor morgen weer in Paradiso moet zijn...
Ik heb pas een paar keer gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
Slecht excuus, ik ben er wel naar 8 tijdens dezelfde tour geweest...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
als ik even ter verdediging mag in brengen dat het niet heel gebruikelijk is om 2x achter
elkaar naar hetzelfde concert te gaan
Ik ben nog NOOIT naar een concert geweestquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ben er wel naar 8 tijdens dezelfde tour geweest...
Ik ben lief, maar ik kan mijn post voor die van haar toch niet blijven herhalen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hey! Doe eens lief tegen FANN. Niet iedereen heeft zo'n olifantengeheugen als ik.
Gek eigenlijk, je staat naar wat mannetjes achter computertjes te kijken en toch is het een echt optreden.
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb pas een paar keer gemeld dat ik 2 concerten van ze ga bezoeken, dus dat wijst er ook op.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Tickets voor Kraftwerk zijn in the pocket, het worden 3 van de 8 concerten...
Nooit? Echt nog nooit?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT naar een concert geweest![]()
al vele malen bijna. maar is nooit door gegaan
Werden er dus twee uiteindelijk, dat vond ik wel genoeg nadat ik gehoord had hoe het zat...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.
Onterechte klacht over FANN haar geheugen. In dit geval althans.
[..]
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeldquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC heb je dat pas 1 keer gemeld en dat is ook nog redelijk lang geleden.
Onterechte klacht over FANN haar geheugen. In dit geval althans.
[..]
Ja dat weet ik nog, dat je kaarten overhad dan, waarvoor wist ik eerlijk gezegd niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit? Echt nog nooit?
Ik had laatst kaarten over, lekker donker was het ook.
The Specials, weet je nog?
Nou ja, maakt niet uit, ligt ongetwijfeld aan mij hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeld
Dat kan, dat heb ik niet zo heel bewust opgeslagen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog, dat je kaarten overhad dan, waarvoor wist ik eerlijk gezegd niet meer![]()
maar toen was dat gedoe met mijn Vader aan de hand toch? Tja, was niet écht een geschikt
moment
In deze SC? Doe maar een linkje dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
jij zoekt niet goed, MM heeft het vaker gemeld
Nah... dat weet ik nog wel, je zat al in d tram ofzo toenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, dat heb ik niet zo heel bewust opgeslagen.
Maar KT zal het zo wel of niet bevestigen...
In welke band dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vroegere buurmeisje heeft vroeger het voorprogramma van The Specials gedaan
Ben jij familie van chufi?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vroegere buurmeisje heeft vroeger het voorprogramma van The Specials gedaan
uhm, ff denken, chufi vroeg volgens mij of hij er was geweest, ik denk nav van foto, en toen zei MM dat hij dinsdag en donderdag gaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze SC? Doe maar een linkje dan.
Je kunt niet van FANN vewrwachten dat ze het in MUZ of AKQ gelezen heeft.
Ja, mijn Dr. Martens toen nog geshowt...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat weet ik nog wel, je zat al in d tram ofzo toen
Correct...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, ff denken, chufi vroeg volgens mij of hij er was geweest, ik denk nav van foto, en toen zei MM dat hij dinsdag en donderdag gaat
Zie je wel, sommige dingen onhou ik dan weer welquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn Dr. Martens toen nog geshowt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |