abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:50:47 #1
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73599530
10 jaar reality 1999-2009, Big Brother, De Bus, The Bar, Starmaker, BB-Vips , Big Diet,
De Gouden Kooi , Hotel Big Brother, Can't Buy Me Love en The Bunker Online.

Woensdag 16 september 2009 is het precies tien jaar geleden dat acht mensen het Big Brother huis
in gingen en waar ze 106 dagen, 24 uur per dag, door camera's werden gevolgd.
Het zorgde voor een revolutie op televisie.





















Big Brother is een televisieprogramma dat werd ontwikkeld door John de Mol.
In het televisieprogramma verblijft een groep mensen ongeveer 100 dagen in een huis dat is
uitgerust met camera's, ze worden 100 dagen gevolgd en bekeken door de kijkers.
Na 100 dagen wint een van de deelnemers een geldprijs.

De Bus was een televisieprogramma dat te zien was in Nederland en België.
Het was een variant op de succesvolle realityshow Big Brother. Het eerste seizoen in het begin
van 2000 was alleen in Nederland te zien bij SBS 6, het tweede seizoen, in het najaar van 2000,
was ook te zien op de Vlaamse zender VT4.


Big Brother VIPS , 22 mei 2000 - 16 juni 2000.
In het Big Brotherhuis opgenomen beelden van vier verschillende groepen bekende Nederlanders.
Vier groepen , vier keer vijf dagen.


Big Diet , In maart 2001 ging het programma op de Nederlandse televisie van start.
Het was min of meer een opvolger van de succesvolle realitysoap Big Brother.
Twaalf deelnemers met ernstig overgewicht werden onder het oog van 37 camera's 84 dagen
in een kuuroord in Limburg opgesloten om af te slanken. Chateau l'Ermitage in Valkenburg was
de uitverkoren locatie. Degene die procentueel het meeste afviel, kreeg het aantal afgevallen kilo's
in goud uitbetaald. De helft van de hoofdprijs werd pas een half jaar na vertrek uitgekeerd.
Mits hij of zij op gewicht was gebleven.


Starmaker was een televisieprogramma in 2001 op Yorin waarin een groep
geselecteerde jongeren tot band werd gemaakt in het oude Big Brother-huis.
Hier volgden ze verschillende workshops, waarna iedere week een deelnemer door de kijkers
naar huis werd gestuurd. Onder de naam Starmaker werd een één-hit gescoord met de single
Damn . Uit Starmaker kwam de band K-otic voort, waarvan zangeres Sita zich enige tijd later
afsplitste. In 2003 werd besloten de band op te heffen vanwege afnemend succes.


The Bar was een interactieve real life-soap die zich afspeelde in een echt café.
Het programma werd in het voorjaar van 2002 uitgezonden door Yorin en borduurde voort op
de successen van Big Brother en De Bus. The Bar, een format van het Zweedse productiehuis
Strix is ook uitgezonden in Argentinië, Denemarken, Estland, Finland, Georgië, Griekenland,
Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden en Zwitserland.


Hotel Big Brother. Talpa, start donderdag, 12 januari 2006 was ook via het internet te volgen.
Vervolg op Big Brother. In ‘Hotel Big Brother’ zetten zeven bekende Nederlanders
acht weken lang alles in het werk om zoveel mogelijk geld bijeen te krijgen voor het Rode Kruis.


De Gouden Kooi , het eerste seizoen van het televisieprogramma .
werd uitgezonden van 1 oktober 2006 tot 22 mei 2008 op Tien en RTL 5.

Can't Buy Me Love , reallifesoap, vijf keer per week op tv, zonder streams, locatie villa Eemnes.

The Bunker Online begon 27 april om 20:00 uur 2009.
Het programma duurde slechts 25 dagen en werd alléén uitgezonden op Internet.
Deze winter waarschijnlijk The Bunker Online deel twee.


.
Big Brother 1.

Big Brother 1.

De Bus , paar seconden beelden in SBS shownieuws rond 1.00 en 1. 25.

Starmaker.

Hotel Big Brother.

De Gouden Kooi.

CBML.

The Bunker Online.


[ afbeelding ]












































Tien jaar na de eerste uitzending is Big Brother Bart een stuk minder gelukkig met het programma
dan bedenker John de Mol. Het reality-programma veroverde de halve wereld, maar Bart zit thuis te balen.

In Zuid-Afrika heet het Groot Broer Koekeloer. Gran Hermano is het in Spanje. Maar wij kennen het
natuurlijk als Big Brother. Woensdag was het precies tien jaar geleden dat de allereerste bewoners
hun intrek namen in het allereerste Big Brotherhuis


Het werd De tv-hit aller tijden en het format (idee: tv-magnaat John de Mol) wordt nog altijd in 72
landen verkocht. Zelden zal er zoveel geld zijn verdiend aan een idee voor een tv-programma.
Een ook zelden zullen zoveel deelnemers na afloop last hebben gekregen van psychische problemen.


Tv-wetenschapper Herman Reesink heeft de harde feiten op een rijtje.
"Alle deelnemers uit de eerste serie hebben in het eerste jaar een 'mental breakdown' gehad.
Allemaal hadden ze een periode van minstens een week tot misschien wel nu, tien jaar later,
waarin ze extreme straatvrees hadden, totaal in de war waren, of buitensporig gingen drinken.
Kortom, ze hebben er allemaal doorheen gezeten. De belangrijkste oorzaak: er was ze verteld dat
ze hoogstens nog een paar maanden op straat zouden worden herkend en daarna zou het over zijn.
Maar ze zitten tot op de dag van vandaag in ons collectieve geheugen.
De deelnemers van nu weten beter wat ze mogelijk te wachten staat."

De stoere Bart, de zorgzame 'vader en moeder' Karin en Willem, de 'gekke oom' Ruud,
Nederland viel collectief voor ze. De storm van kritiek die vooraf woedde, ging luwen.
Nee, de deelnemers vochten elkaar de tent niet uit, zoals werd gevreesd.
In de vredelievende commune viel eigenlijk niets te beleven.
Gitaar spelen, broodjes bakken en een incidentele spelopdracht.
Maar toch was het tijdens de uitzendingen stil op straat ...

Tien jaar na zijn overwinning kan de inmiddels 32-jarige Bart zijn irritatie nauwelijks verbergen.
Hij vindt het shockerend dat zijn landgenoten, meent hij, blijkbaar zo weinig inhoud toonden.
"Kun je je voorstellen dat dat op mij heel infantiel overkomt? We konden ons identificeren met de
mensen op televisie. Ja, fuck. Ga een supermarkt in, daar lopen ook mensen met wie je je kunt
identificeren. Kun je ook elke dag naar gaan kijken. Wat moet jij in je leven allemaal niet missen
om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch een ontzettend 'sad life'.
Maar het zijn allemaal Nederlanders, ze hebben allemaal stemrecht. Dat kan toch niet?
Weet je wat, we maken bedenker John de Mol baas van Nederland en Ruud minister van Feest,
dan zijn we toch klaar?"


Het duurde even eer de bewoners door kregen dat het land om hun heen explodeerde.
Ze dachten zelfs dat de serie ieder moment gestopt kon worden wegens gebrek aan kijkers.
Een speciale eenmalige Big Brother-krant met maar liefst duizenden ingezonden aanmoedigingen
en liefdesbetuigingen deed ze de ogen openen. De schrik sloeg goed toe. Maar op dat moment
zaten ze nog veilig in hun afgegrendelde vesting.


Volgens tv-wetenschapper Maarten Reesink is Big Brother samen met de permanente
nieuwszender CNN het meest briljante tv-idee ooit. Je kunt er eindeloos op variëren: mensen
laten zingen, dansen, een huis laten bouwen. Het is goedkoper dan drama en valt goed in de
huidige samenleving waar internetgebruikers hun hele hebben en houwen bloot leggen op een
website als Twitter.

Winnaar Bart en de gekke, grappige Ruud die ongegeneerd harde winden liet, hebben waarschijnlijk
de hardste klappen gehad. Bart durfde lange tijd de straat nauwelijks op en wordt nu, tien jaar later,
nog bijna dagelijks nageroepen.
"Neem Michael Jackson, zet hem bij wijze van spreken op straat en
film dat een half uur. Dat overkwam mij. En nog gekker. 'Hé Bartje, roepen ze me nu nog na.
Ben je net zo dom als Ruud?"

"Ik erger me eraan dat de programmamakers alle goede gesprekken eruit gelaten hebben.
Alleen maar saaiheid en een enkel conflict. Ik herken me niet terug. Ik lees filosofie, dat deed ik
al voor Big Brother. Niets van teruggezien. Alleen maar leegte. Tegen dat beeld valt niet te vechten.
Ik had het geld moeten pakken en emigreren. Ik heb mijn 250.000 gulden uitgegeven aan reizen
en wat zakelijke avonturen, maar ik had beter weg kunnen blijven."



Bedenker John de Mol zal dezer dagen met prettiger gevoelens terugkijken.
Big Brother is en was in 72 landen op de buis. Israel is onlangs met de eerste reeks begonnen.
Dat bevestigt wat De Mol en wetenschapper Reesink zonder een spoor van twijfel verkondigen:
reality is springlevend. Het is beduidend goedkoper te produceren dan drama.
Bijna alle goed scorende tv-programma's van dit moment zijn gebaseerd op reality, op de levens
van gewone mensen. En of u dat leuk vindt, of niet: er is nog geen enkel teken van verzadiging
bij de kijker.


Bron:
http://www.rnw.nl/nl/nede(...)en-was-beter-geweest

[ Bericht 49% gewijzigd door cinnamongirl op 13-10-2009 00:05:15 ]
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73600164
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)








When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 12 oktober 2009 @ 02:11:33 #3
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73600265
die lampen!!

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73600497
claire en jaap en huup met een blauwe oog in het vliegtuig terug van spanje
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73600577
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
Hé als je de échte bent en ik neem aan dat dat wel gecheckt is, ontzettend leuk dat je hier even
langs komt

in dit topic staat nogal wat over BB5

10 jaar reality 1999-2009 #2

foto's filmjes en meer...






hier een paar directe linkjes over BB5

10 jaar reality 1999-2009 #2
( gewoon op klikken dan kom je direct bij het juiste artikel uit, het lijken allemaal dezelde linkjes
maar dat is niet zo.. )

en deze

10 jaar reality 1999-2009 #2
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef FANN het volgende:
Endemol betreurt 'foutje' Big Brother



"Een foutje."

Zo noemt Endemol het feit dat afgelopen donderdag ruim twintig minuten voor de officiële uitslag\
op een teletekstpagina van Talpa te lezen stond dat bewoner Linda Big Brother moest verlaten.

Op dat moment stond presentatrice Bridget Maasland de tv-kijkers nog volop aan te sporen te bellen
of\te sms'en voor de favoriete bewoner.

"De voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden.
Die wezen in de richting van Linda's vertrek", zo verklaarde een woordvoerder van Endemol\
vandaag. "Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst\
te plaatsen,\ is het bericht klaargezet voor publicatie

." Door een foutje verscheen het bericht echter direct op de tekstpagina's.
"Endemol Nederland en Talpa betreuren de gang van zaken, maar staan in voor een eerlijk verloop
van de stemming die automatisch verloopt", aldus de zegspersoon.

Media-wetenschapper Maarten Reesink beaamt in De Telegraaf dat de redactie van Big Brother
vaak op basis van de ontwikkeling van de stemming een paar dagen van te voren al kan inschatten
wie het \veld moet ruimen.

"Het voorval van donderdag was niet handig. Mensen ervaren dit als kijkersbedrog", stelt Reesink.
In de live-uitzending wordt echter nadrukkelijk erop gehamerd dat stemmen juist nog wel zin heeft.

Zo werd donderdag in twee tussenstanden een nek-aan-nek-race tussen Linda en Rob
gesuggereerd.

In de eerste tussenstand bleek Linda zelfs nog twee procent voor te liggen op Rob, in de tweede tussenstand, ten tijde van het te vroeg verschijnen teletekstbericht, lag ze één procent achter.

Het uiteindelijke verschil tussen beiden was twee procent; 28 procent voor Linda en 30 procent
voor Rob.

In antwoord op e-mails van kijkers heeft Kamerlid Jan de Wit (SP), die eerder onderzoek deed naar mogelijke fraude bij belspelletjes, toegezegd te willen bekijken of er actie kan worden ondernomen.

Het zal echter niet eenvoudig zijn om achter eventueel bedrog te komen, denkt de politicus.
Endemol wast ondertussen de handen in onschuld. "We hebben de schijn natuurlijk tegen, maar
we kunnen onszelf recht in de ogen kijken", meent de woordvoerder.


zie ook ; http://www.ad.nl/binnenland/article37918.ece

nog een paar directe linkjes naar BB5
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER 5
24 augustus 2005 - 22 december 2005;

Vier kandidaten waren donderdag nog in de race voor de hoofdprijs:
Lieske, Roel, Joost en Ingrid. Tijdens de live-uitzending kregen de bewoners de mogelijkheid
tegen een deel van de prijzengeld het huis vrijwillig te verlaten. De kandidaten wisten op dat
moment niet wie het hoogst stond in de peilingen. Uiteindelijk stapte Ingrid voor 37.500 euro
uit het programma. Joost leek haar voorbeeld te willen volgen, maar bedacht zich




JOOST WINNAAR BB5






Artikel uit De Gelderlander van 24-12-2005

‘Nederland zou tienduizend Big- Brotherhuizen moeten hebben’

Nijmegenaar Joost Hoebink triomfeerde donderdagavond in het Big - Brotherhuis.
Hij zat 121 dagen opgesloten voor het oog van honderdduizenden televisiekijkers.
Gisteren reed hij, na wat filerijden, de Waalbrug weer over:
„Het was zó lekker om weer eens in een auto te zitten.“

‘Ik heb nog niet lekker over straat gelopen. Dat zou vandaag ook niet echt handig zijn geweest.
Toen ik vanochtend vanuit mijn hotel in Amsterdam in een taxi stapte, was het meteen een hele
drukte om me heen.

Ik hoef echt niet wekenlang onder te duiken, maar ik had nooit bedacht dat iedereen zó met me mee
zou leven, dat duizenden mensen bezig zijn met wat je doet. Ik had me voorgenomen me in het Big- Brotherhuis precies zo te gedragen als ik ben. Ik wilde dat mijn vrienden in de echte wereld achteraf zouden zeggen dat ze op televisie de échte Joost hadden gezien.

Het is maar goed dat ik er niet meteen ben uitgegooid. Dan had mijn zelfvertrouwen een grote klap gekregen. Nu heb ik veel geld verdiend door mezelf te zijn.

In het huis vond ik het niet zo zwaar.
Natuurlijk, vanaf het begin voel je de druk van de camera’s om je heen. Die vergeet je niet.
Maar als ik druk bezig was of een goed gesprek had, zag ik ze niet meer.

Ja, op de momenten dat ik even kon nadenken,
zag ik ze opeens overal om me heen bewegen. Misschien heb ik me wel iets té vrij gedragen.
Maar ik voelde me echt thuis daarbinnen met twaalf anderen. Ik ben een sociaal type, hou van
gezelligheid.

Een ander zou het wel prettig vinden dat er na een paar weken steeds minder bewoners waren.
Ik niet. Wel was het ontzettend indrukwekkend om in het huis opeens nieuwe gezichten te zien.
Tijdens de bevalling van Tanja kwamen er twee verloskundigen in het huis.
Er was toen echt even paniek in de tent.

‘Ik heb veel geld verdiend door mezelf te zijn’

Ik betwijfel of ik aan dit avontuur vrienden overhoud.
Het was een topgroep daarbinnen, maar we komen allemaal uit compleet andere werelden.
Met de één kon ik absoluut beter overweg dan de ander. Zeker Roel was echt een tegenpool van
mijzelf. Daar had ik in het echte leven nooit contact mee gekregen.
Maar mijn vrienden hebben voor iedereen in het huis groot respect.
En dan vooral omdat die mensen wel 121 dagen met mij in één huis hebben samengeleefd.
Dat was ze zelf nooit gelukt. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Echt waar.
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen genoeg van me krijgen. Ik ben erg druk en aanwezig.

Het is een van de lessen die ik heb geleerd: ik heb voelsprieten gekweekt.
Ik moet soms rustiger aan doen. Ik kan nu beter inschatten of iemand het wel op prijs stelt dat ik hem
met mijn enthousiasme stoor in een bezigheid.

Ik moet minder mijn zin doordrijven.
Een ander heeft niet altijd zin in mijn grappen. Van huisgenoot Rob heb ik ook veel geleerd.
Hij was een soort vader voor me. Hij gaf me af en toe een schop onder mijn kont.

Mooi is dat je juist daarbinnen veel over de echte wereld leert. Ik kan het iedereen aanraden.
Er zouden in Nederland wel tienduizend Big- Brotherhuizen moeten staan.
Je gaat iedereen die je al kende veel meer waarderen.

Ik ben dat vanaf vandaag ook tegen mensen gaan zeggen.
Ook als ik niet gewonnen had, was alles de moeite meer dan waard geweest.

Ik heb van geen enkel gedrag van mezelf spijt. Wat ik voel, dat doe ik, dus daar moet je ook geen
spijt van hebben. Ja, ik heb een keer een zware poef tegen Lieske gegooid.

Die heeft daar vervolgens nog een hele tijd last van gehad.
Dat was een zinloze actie, maar wel een ongeluk. Het mooiste moment was toen ik mijn vriendin
twintig seconden vanachter glas mocht bekijken, terwijl ze in een grote boog met rozen stond.

Ik heb heel wat afgehuild de afgelopen weken, maar daarna heb ik juist nog een hele tijd zitten strálen.

Waarom juist ík heb gewonnen, weet ik niet. Nogmaals, ik was mezelf.
Ik schijn in de polls ook voortdurend populair te zijn geweest.
Alleen die week dat we op een rantsoen van crackers en havermout zaten, zakte ik in de peilingen weg.
Toen was ik, in plaats van vrolijk, opeens een pessimistisch mannetje.

Wat ik nu ga doen, ik weet het niet. Met dat geld heb ik nu wel de tijd om erover na te denken.
Ik geef eerst maar een feest en stuur mijn ouders lekker op vakantie.
Wie weet ga ik over een tijdje toch wel weer studeren. Dat kan dan mooi zonder bijbaantjes.
Ik peins er niet over om een huis te kopen. Ik woon in Nijmegen nu op kamers en dat is veel te gezellig.
Het was mooi vandaag om de Waalbrug over te rijden. Echt lekker om weer eens gewoon in een
auto te zitten. Ik kon zó ver kijken. “

Joost in Big Brother

Joost Hoebink werd 21 jaar geleden geboren in Breda en groeide op in Westervoort.
Drieënhalf jaar geleden kwam hij in Nijmegen studeren, maar al na twee jaar koos hij voor een baan bij
de Nijmeegse Rabobank. Die gaf hij op om op 24 augustus het huis van het Talpa-programma
Big Brother binnen te lopen.

Na een leven van 121 dagen met vreemden, gadegeslagen door zo’n half miljoen Nederlanders, kozen
de kijkers Joost als winnaar.

Daardoor verdiende hij 262.500 euro.



Joost en Nathalie




.
en dan hebben we nog deze

10 jaar reality 1999-2009 #2

hopenlijk melden zich meer oud BB bewoners zich..
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:47:58 #6
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:46:55 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73602404
Godskolere wat een trieste toestand zeg, als iemand zegt dat er bepaalde users zijn die Huub nog zouden verdedigen als hij een misdaad begaan had (en daarbij wordt een voorbeeld gegeven) dan heeft men kennelijk niet eens genoeg leesvaardigheid om te begrijpen dat Huub niet beschuldigd wordt van het voorbeeld maar dat het slechts een vergelijking is en flipt men helemaal omdat degene die het voorbeeld gegeven had Huub ergens van beschuldigd zou hebben.
En aan de andere kant wordt net zo makkelijk even de suggestie gewekt dat Claire de pil per ongeluk expres zou zijn vergeten omdat ze spontaan last van rammelende eierstokken zou hebben gehad, en dat arme Huub er dus ingeluisd is.

En dat laatste komt dan van dezelfde mensen die een voorbeeld niet eens als voorbeeld begrijpen maar als beschuldiging zien. Echt..... volgens mij ontbreken er wat veterstrikdiploma's
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:57:21 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73602599
Ik heb zo het idee dat het voor een aantal mensen therapeutisch zou werken volledig los te laten.
Damn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 12-10-2009 10:12:51 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73605082
tvp
pi_73608952
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat het voor een aantal mensen therapeutisch zou werken volledig los te laten.
Damn.
ja hoe moet ik anders mijn dag door komen
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:00:31 #11
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73611379
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:


Ik werd door Jaap benaderd om hier "bokbierdag` te gaan ervaren.
Gewoon privé, geen gedoe enzo...
Natuurlijk is Jaap hier van harte welkom. Dus zo gechiedde.
Hij had ook afgesproken met iemand anders uit Zutphen en dat bleek dan weer een kennis
te zijn van een buurvrouw. (hoe klein de wereld ook is)

Ik had het dus met die buurvrouw ff gehad dat Jaap hier zou komen. Maar ja...... Jaap
die op visite komt bij LS (aka MrD) dat gaat dan als een lopend vuurtje. Dus er stond hier een
welkoms-comité te wachten.
Iets waar Jaap niet op zat te wachten. Hij stond dan ook maar toe aan twee buren een foto met
hem te laten maken. En toen kwam hij snel bij me naar binnen.
Eenmaal binnen hebben we gezellig zitten kletsen. En hij wilde met mij op de foto



Jaap was werkelijk heel sociaal met zijn vragen en interesses. Zowel naar mij toe als naar
mijn vriendin.We zouden naar de bokbierdag gaan, dus van te voren moet je maag dan wel even
gevuld zijn.Ik ben ook maar import hier, dus mijn vriendin had wel voor lekker eten gezorgd.
Jaap kon dat wel waarderen. Ook al weet ik niet wat hij bedoelde toen hij de beenham zag en over
de schouder van mijn vriendin keek en zei: "dat ziet er lekker uit" ...
Volgens mij keek hij in haar decoletee...

Toen kwam een buurvrouw met haar dochter. Waar hij al had toegezegd een keer met haar te
gaan schaken. Is de buuf van "ik vertrek"
En Jaap zal Jaap niet zijn om zijn woord te houden.
"Wil je schaken? Moet je wel een schaakbord hebben..."



Daarna was het tijd om een "Bokbierdag" te gaan beleven.
Dus we zijn uit voorzorg maar lopend erheen gegaan.
Eenmaal aangekomen was het al raak.
Daar waar de mensen waren begon het.
Japiooooooooooo, Japieeeeeeeeeeeeeeeee
Zang: "Japie japie japie japieoooooooooooooooooo"
Iedereen wilde met hem op de foto of een hand geven. Maar Jaap weigerde alles.
"Als ik iedereen een hand ga geven en daarna lekker in mijn neus ga peuteren, dan heb ik al die
baciillen van iedereen meteen in mijn neus en heb ik meteen de Mexicaanse griep.
Ga ik met één op de foto, dan duurt een loopje van 50 meter minstens een uurtje of 5. "
Want het is geen dierentuin. Waar je aapje kan kijken, want waar Jaap komt is het werkelijk JAAPJE kijken.

Als je op straat vroeg of ze DGK keken, dan kent niemand het.
Loopt Jaap over straat en IEDEREEN kent Jaap.

Jaap dacht dat het hier wel zou meevallen.
Later kwamen er twee vrouwen bij. En de ene zei: "Je hebt er zelf voor gekozen om DGK in
te gaan" Waarop Jaap zijn antwoord was: "Maar dan weet je niet wat het te weeg kan brengen..."

Maar die mevrouw was wel heul veul in luf met Jaap



Al met al.

Meeste mensen zouden in de media willen komen. Waaronder breedbekkikkertje.
Om maar aandacht te krijgen. Ik heb iemand leren kennen die het wil doen op eigen kracht
(met beetje hulp van zijn bekendheid)
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:17:19 #12
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:21:13 #13
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:36:03 #14
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73612551

.
http://www.clipser.com/watch_video/148052

Film van lambal en caps van liesje1979
[/quote]
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:38:53 #15
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73612654


Zangeres Maribelle en haar man Nicolaas, bekend als speler van het televisieprogramma
de Gouden Kooi, willen naar Spanje emigreren.

Maribelle en Nicolaas willen daar een hotel beginnen.
Een lang gekoesterde droom van Maribelle en Nicolaas gaat uitkomen met de geplande bed en breakfast.

  maandag 12 oktober 2009 @ 16:36:36 #16
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73614718
Rando van De Dagrand van TMF in de gouden kooi

Een andere gast heeft inmiddels zijn entree gemaakt. Het is Rando van De Dagrand van TMF en Huub herkent hem meteen. “Wow! Jaap, het is Rando!”, zegt Huub en hij is benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, omdat de gast een bloot bovenlijf heeft. Rando loopt met Jaap naar de dames in het kantoor en hij wordt onder luid gejuich ontvangen door de dames. “We gaan er een spannende avond van maken!”, verklapt Rando en Claire en haar vriendinnen hebben er duidelijk zin in. Wij ook!
De meiden in het kantoor worden één voor één op een stoeltje gezet en geblinddoekt. “Ik vind het eng!”, zegt Claire lachend. Jaap en Rando staan voor de dames en voeren de dames een stokbrood in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel. Lachend nemen de dames een hap en als ze het op hebben vedwijnen Jaap en rando weer naar de keuken voor de volgende gang. Wat zal het dit keer zijn?
De tweede gang wordt geserveerd en de dames in het kantoor wachten vol spanning af. Dit keer zijn het spareribs die worden geserveerd door Rando en Jaap. De grote Miljonair steelt de show door Rachel een sparerib te laten eten die uit zijn mond steekt. Verder is er een mooie salade in een erotische vorm. Claire loopt ondertussen even naar achter en treft daar haar aanstaande. “Heb je het naar je zin?”, informeert Huub en Claire beaamt dit. Ze weet nog niet wat haar allemaal te wachten staat…
Het wordt druk in het kantoor. De andere Miljonairs zijn blijkbaar nieuwsgierig geworden naar wat zich afspeelt bij het vrijgezellenfeestje. Amanda en Tiffany zijn al naar binnen gelopen als ook Brian in het kantoor verschijnt. “Ik heb vluggertjes mee”, zegt Brian. Hij doelt op een paar drankjes die hij in de koelkast heeft gezet bij de dames. “Kom op! Een bodyshot!”, stelt hij voor maar er is niet veel animo voor. Claire geniet inmiddels wel van een heerlijke massage van Rando…
Elke keer als Rando in de keuken komt, bedenkt Brian meer ideetjes. “Laat de drank maar vloeien”, komt Brian met zijn eerste idee. Amanda gaat nog een stapje verder. “Brian, jij moet gaan strippen. Als Claire dronken is, likt ze vast wel wat van je lijf!”, bedenkt Amanda. “Goed plan”, vindt ook Jaap en Brian stemt ermee in. Dat wordt spannend!
Amanda gaat toch ook nog even met Brian alleen naar de kapsalon. Amanda ziet het helemaal zitten! “Ik kan niet strippen, baby”, geeft Brian toe. “Ik denk wel dat het gaat werken”, meldt de Amsterdamse. “Ja, daarom doe ik het ook”, vertelt Brian. “Ik dacht ook, misschien kan je je vermommen”, bedenkt Amanda. “Ik doe het gewoon in mijn box-outfit”, zegt de Antilliaan. Amanda ziet het wel zitten dat Brian samen met Rando een showtje weggeeft. “Jullie kunnen er toch een show van maken!”, lacht ze. “Alsof ik in deze business zit”, lacht Brian met haar mee. Amanda geeft Brian alvast even een lesje in een ‘bodyshot’ geven. De avond wordt mooier en mooier…
Als de stripper klaar is met zijn act, is het feest losgebarsten en de drank vloeit rijkelijk. Ook Rando komt weer terug om de dames te vermaken met een drankje en een dansje. Jaap zit erbij en kijkt erna en heeft een voorstel. “Kom, we gaan lekker naar de Chill. Daar kunnen we draaien!”, bedenkt de grote Miljonair. Daar aangekomen valt het idee eerst niet in goede aarde bij Huub die rustig aan het kletsen was. Uiteindelijk besluit hij toch te gaan draaien en de dames gaan helemaal los… Met Rando!


[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 13-10-2009 04:32:42 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:06:04 #18
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73615706
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:


kabouters zijn gaaf,

wat cool om die cos te lezen op het moment dat ik eruit was

het is gegaan hoe het gegaan is, en voor iedereen gold altijd,dus ook voor mij, als het je niet bevalt dan rot je maar op! Ik heb mijn best gedaan, fouten gemaakt, goede dingen gedaan, ach weet je jongens, het is kut dat ik niet gewonnen heb maar aan de andere kant, its a fokking game thats all, zo heb ik het altijd gezien dus daarom heb ik het ook altijd zo kunnen spelen, bij vlagen kneiterhard, maar met mijn hele hart en ziel. Met als doel te winnen, en de echte streamers weten dat ik altijd gezegd heb, als ik niet win
:"than a tip my hat en zeg ik jongens jullie waren beter"

met een fantastische vrouw, een nieuw appartement, allemaal optredens en een pilot zit ik prima, en ik ben vooral dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt...

life is a game, vergeet dat nooit

liefs

huub




Gouden Kooi-setje Huub van Ballegooy en Claire Recourt gaan na anderhalf jaar huwelijk scheiden.
De twee hebben beiden een advocaat ingehuurd om de scheiding te regelen, maar willen niet kwijt
wat de reden voor de scheiding is. Drie maanden geleden beviel Claire van een dochtertje Sophie.

Een paar weken geleden verscheen er een vreemd bericht op de Hyves-pagina van Claire:

"Lieve mensen, ik heb droevig nieuws. Huub en ik zijn uit elkaar. Huub is weer vreemdgegaan.
En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan
spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit
goed op. Huub, het was een mooi avontuur. Kus Claire."




Het Gouden Kooi-paar liet daarna weten dat ze nog steeds gelukkig waren samen.
Iemand had ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst,
was de verklaring. Huub liet via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar,
een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels.
En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"

Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont met dochter Sophie bij haar ouders in Tilburg.

  maandag 12 oktober 2009 @ 23:28:54 #19
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73633025
Huubsoppers in optima forma:



To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:37:12 #20
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73633333
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653

pi_73633380
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Huubsoppers in optima forma:




Ze hebben mij ook benaderd maar ik wilde niet
Ben benieuwd wie de Swarovscy/of zoiets krijgt
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:42:21 #22
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73633516
DGK, Palma en een collega.
pi_73633683
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
DGK, Palma en een collega.
[ afbeelding ]
Gefotosjopt zie het zwart lijntje onder de kin
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:54:54 #24
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73633929
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:


Gefotosjopt zie het zwart lijntje onder de kin
Bah dus niet puur natuur.
pi_73634059
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bah dus niet puur natuur.
En die blouse/overhemd is ook nep
Love music!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:08:11 #26
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73634345
Karin van Elswijk uit BB1




Werd ambassadrice cliniclowns .

Interview met Karin :


Hoe ben je op het idee gekomen om mee te doen aan BB?
Ik ben op het idee gekomen door mijn zoon, die zag het op televisie, en die zei:
“Mam, als je honderd dagen in een huis gaat zitten, afgesloten van de buitenwereld,
dan kun je f250.00,- winnen.
” Nou, dat leek me zalig, dus ik zei: “Geef me maar op”. En toen heeft hij opgebeld.
Zo is het dus gekomen.

Hoe verliep de selectieprocedure?
Ik kreeg eerst een brief, daar stond in of ik een foto wilde sturen en 20 vragen wilde beantwoorden.
Dat heb ik gedaan, voor de grap eigenlijk. En toen werd ik uitgenodigd voor een screentest, dat was
heel leuk om te doen, leuk om te kijken hoe zoiets in zijn werk gaat. Toen werd ik weer uitgenodigd
voor een psychologische test om te kijken of ik wel of niet sterk genoeg was om het aan te kunnen.
Daarna zijn ze bij me thuis geweest, en daarna kwam een medische test en daarna een antecedentenonderzoek. Dan moest je een bewijs van goed gedrag van de gemeente krijgen.
En toen kwamen ze opeens langs om te vertellen dat ik erin zat.
Toen dacht ik: “jeetje, wat heb ik gedaan..”
Had je verwacht dat je uitgekozen zou worden?
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik uitgekozen zou worden, het begon eigenlijk als een grapje en
ik kwam steeds verder.

Wat vonden je man en kinderen ervan?
Ze stonden niet te springen, mijn oudste zoon en dochter vonden het wel leuk maar mijn jongste
dochter vond het verschrikkelijk. Het kon allemaal geregeld worden, dus ik kon gewoon weg, en
we hadden afgesproken dat ik terug zou komen als het niet goed zou gaan met de kinderen, als
ze er heel verdrietig van werden.

Wat verwachtte je van BB?
Ik was een beetje blanco, maar het leek me gewoon heerlijk om een tijdje voor mezelf te hebben.

Was je snel gewend in het BB huis?
Het heeft ongeveer twee weken geduurd voordat ik een beetje begon te wennen.
De eerste week vond ik helemaal niet leuk, maar daarna kwam ik in een bepaald ritme en het was
heel gezellig met elkaar. Ik kon ontzettend goed met Bianca en Maurice opschieten, dat klikte heel
goed, en we hadden heel veel steun aan elkaar.

Welke regel van BB vond je het moeilijkste?
BB was heel streng, er viel niet te sjoemelen met de regels. Soms wilde ik iets niet uitgezonden
hebben, dan ging ik dat vragen, en dan zeiden ze: “Je hebt een contract getekend en daar
moet je je aan houden, anders stap je maar op.” Als we bijna niks te eten hadden, en ik daarover
ging klagen, dan zeiden ze: “dan ga je maar naar huis, dat zijn de regels.”

Wat waren de vervelendste momenten?
Het was heel leuk als we post kregen, maar dat was eigenlijk ook wel heel vervelend, want dan
wist je weer wat je miste. We mochten niks terug schrijven.
De eerste zeven weken mochten we geen pen hebben, en daarna kregen we een pen in de
dagboekkamer, dan mochten we per dag 5 minuten schrijven. Toen we dat eenmaal mochten
werd het wel een stuk makkelijker, je kon je gedachten eens op papier zetten.
Alles wat je schreef werd wel gelezen, dus je kon niet helemaal eerlijk zijn in wat je schreef.
Ik heb een keer een hele brief helemaal volgeschreven met scheldwoorden, omdat ik zo
verschrikkelijk boos was. Ze zullen wel gedacht hebben: die is gek geworden!

Ben je je altijd bewust geweest van de camera’s?
Ja

Wat miste je het meest in het BB huis?
M’n familie.

Werd het moeilijker of makkelijker naarmate je in het huis zat?
Het werd makkelijker, maar de laatste twee weken was het weer veel moeilijker.

Heb je er wel eens aan gedacht om vrijwillig op te stappen?
Ja, dat is een paar keer geweest. De eerste keer was na drie dagen, toen had ik gevraagd of ze
iets niet uit wilden zenden, iets wat ik had verteld. Dat deden ze niet, en toen dacht ik jeetje, waar
slaat dat op. Maar ik vond het wel slap om na drie dagen alweer op te stappen.
Later , heb ik ruzie gekregen met iemand van de redactie, omdat we onze microfoons
’s avonds in bed niet om hadden gedaan. En ik heb ruzie met de redactie gekregen
toen ze een keer commentaar op ons hadden, toen
de intercom open stond. Maar toen wilden we eigenlijk met z’n allen weg gaan.

Wat vond je de hoogtepunten van het verblijf in het BB huis?
De optredens, het bezoek van Anouk, het sinterklaasfeest, de toneelstukjes, de leuke
weekopdrachten: de ballonnen opblazen en cadeautjes maken voor de kinderen, dat vond ik leuk.

Had je verwacht dat je het zo lang zou volhouden?
Nee, ik had verwacht dat ik heel snel naar huis zou gaan, maar toen ik het eenmaal naar mijn zin
kreeg wilde ik het juist heel graag volhouden.

Was je blij toen je naar huis mocht, of wilde je liever blijven?
Ik was heel blij, want het was net voor kerst, en ik dacht: Bart of Ruud gaat het winnen,
dus die laatste week maakt niet meer uit voor mij.

Was je alweer snel gewend toen je weer thuis was?
Het heeft ongeveer zes weken geduurd voordat ik weer gewend was thuis. I
ik was ontzettend ontregeld in het begin.

Hoe vind je het dat je overal herkend wordt en hoe ga je daar mee om?
Ik vind het meestal wel leuk dat ik word herkend, soms niet, maar ik probeer gewoon
vriendelijk te zijn en te zwaaien. Ik zal nooit meer anoniem zijn. Dat vind ik soms best vervelend
maar soms ook heel erg leuk. Als je klein bent wil je altijd graag beroemd worden, en dat heb ik
eigenlijk bereikt met niks!

Heb je ooit spijt gehad van je deelname aan BB?
Nee. BB heeft een goede invloed op me gehad en mijn leven spannender gemaakt, er zijn veel
leuke dingen uit voortgekomen.

Wat heb je van BB geleerd?
Dat ik met heel weinig dingen tevreden kan zijn, dat ik van niks toch nog iets kan maken,
dat ik creatief ben, dat ik een voorbeeld kan zijn voor andere mensen waar zij weer wat aan
hebben gehad.

Heeft BB je leven veranderd?
Ja, BB heeft mijn leven op een leuke manier veranderd.


pi_73635637
f250.00,-........???? Dus 250 gulden
Love music!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:48:09 #28
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73653734
Stefan van Fok heeft gebeld met Johan Vlemmix.




Vlemmix start met 24 uurs internet-tv

Media & Cultuur Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.

"Het wordt een interactief gebeuren die zich volledig in mijn huis afspeelt", vertelt Johan aan FOK!. "We gebruiken daarvoor niet alleen de bunker, die nog in de oude staat is, maar ook boven in het huis komen camera's. In totaal hangen er straks een stuk of vijftig. Verder hebben we de beschikking over een professionele regieruimte en een bluescreen."

Het geheel krijgt volgens Vlemmix een soapachtig karakter maar wel met een duidelijke programmering. "Zo kunnen mensen zelf bepalen wanneer en wat ze willen kijken. Want 24 uur televisie maken die voor iedereen leuk is, dat is onmogelijk. Wel wordt het interactief en verrassend. Zo kunnen er onverwacht mensen binnenvallen die dan in het programma terechtkomen. Verder is elk uur weer een nieuw uur televisie, we doen niet aan herhalingen."

Vlemmix is bezig om wat bekende Nederlanders te strikken voor zijn tv-zender. Welke, dat wil hij pas zeggen als ze definitief zijn. Wel kan Vlemmix al zeggen dat men straks uit meerdere streams kan kiezen. En deze zijn, in tegenstelling tot TBO, gratis. Over TBO gesproken: is een tweede seizoen dan definitief van de baan? Vlemmix: "Niet per se, want een dergelijke reallifesoap kan prima in de tv-zender worden geïntegreerd."

Wel is duidelijk dat Vlemmix de touwtjes strak in handen houdt van zijn zender: "Ik sta altijd open voor leuke ideeën en initiatieven. Maar ik ben degene die beslist. Het belangrijkste is dat het straks voor de kijker leuk wordt om naar ons te kijken."


.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef Stefan het volgende:

Gelukkig snapt Vlemmix wél dat je met gratis streams meer potentiele kijkers zal trekken. Al kijken ze 5 minuten, met gratis streams is het laagdrempelig en zo hoort het.
pi_73654662
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Karin van Elswijk uit BB1


Karin ohh wat leuk TF
Ik moet altijd aan die kerstboom van lego denken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73664005
http://www.brabantsdagbla(...)p-bekend-terrein.ece

gewoon een leuk artikel geen écht nieuws want daar is het andere topic voor

Ruud weer terug op bekend terrein

door Romain van Damme. maandag 18 mei 2009 | 03:28 | Laatst bijgewerkt op:
maandag 18 mei 2009 | 03:45



Op het visitekaartje staat: Ruud Benard Massagepraktijk Carpe Diem, Pluk de Dag.

Een betere naam hadden Ruud en zijn vriendin Annet (van Big Brother II) niet kunnen bedenken.
Ruud is Ruud weer.

De Bredase Bourgondiër omarmt het leven als vanouds.
Lekker genieten en je niet gek laten maken.
Wat werken, naar NAC, op zijn tijd een biertje en plezier maken met zijn maten.
"Jaaaa, ik ben weer op bekend terrein. Ook belangrijk, ik ben gezond. Ik zit lekker in mijn vel. Mooi man."

Een bulderende lach vult de knusse bovenwoning aan de rand van de Bredase binnenstad.
Ruud is Ruud weer. En daar is hij zeer gelukkig mee.

Sinds begin dit jaar rijdt Ruud Benard twee dagen in de week naar Etten-Leur.
Om er te masseren. Zoals ruim tien jaar geleden toen hij als sportmasseur de stramme spieren
van wielrenners kneedde zodat ze weer fris en soepel op de fiets konden springen.

Dat deed hij in relatieve stilte, ver weg van pers en schijnwerpers die hem eind vorige eeuw
genadeloos vingen in een achtbaan die alle kanten opschoot.
Benard was tenslotte de man die de eerste Big Brother groot maakte.

En niet winnaar Bart die met 250.000 gulden aan de haal ging.
Nee, Ruud was de man!

Tien jaar geleden alweer. "Jaaa jongen, ze hebben al gebeld.
De televisiemakers en de journalisten. Om nog eens terug te kijken op Big Brother I.
In september 1999 ging ik naar binnen en net voor het millennium kwam ik weer buiten."
pi_73664203
http://www.brabantsdagbla(...)n-het-leerproces.ece

nog een ''oud bericht''


'Knuffel' Ruud en het leerproces

door Annelies Vlaanderen. donderdag 19 juni 2008 | 02:52 |
Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 juni 2008 | 13:41





'Knuffel' Ruud en het leerproces
door Annelies Vlaanderen. donderdag 19 juni 2008 | 02:52 |
Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 juni 2008 | 13:41

Meedoen aan reality-programma's, wat levert het uiteindelijk op?
'Knuffelbeer' Ruud (Big Brother): 'Ik heb ervan geleerd. Ik weet nu hoe de wereld in elkaar zit.'

Wat mensen al niet doen om beroemd en rijk te worden, is met de uitzending van het tv-programma
De Gouden Kooi weer eens bewezen.

Daarvan won ene Jaap de finale. Scheld-, kots- en sekspartijen, maanden achtereen vrijwillige
opsluiting: niets was de kandidaten te dol.

Het programma, waarvan wegens hoge kijkcijfers al een vervolg is gepland, kent voorgangers als Big Brother en Big Diet.
Destijds spraakmakend en grensverleggend, nu braafjes afstekend bij het jongste reality-programma.

Hoe gaat het met hen nadat de spotlights zijn gedoofd en de linten van winkelcentra allemaal zijn doorgeknipt?

Ruud Benard (54) uit Breda wordt nog altijd herkend van zijn deelname aan de allereerste
Big Brother-serie, negen jaar geleden.

Wat heeft de roem hem opgeleverd?

"In de eerste plaats een nieuwe relatie.
Door het programma heb ik Annette leren kennen.
Zij heeft me uit de stront gehaald. Want ik heb me gek laten maken.
Ben met verkeerde mensen in zee gegaan. Nou ja, iedereen weet dat ik een tijdje de weg kwijt was.
Wat ik ervan geleerd heb, is wel heel veel. Ik weet nu hoe de wereld in elkaar zit."

Voor De Gouden Kooi heeft hij geen goed woord over.
"Vloeken, halve aanrandingen – het is allemaal zo negatief.
Zo'n Jaap, die in zijn eigen kots heeft liggen rollen, die realiseert zich niet dat het nu pas begint voor
hem. Ik heb tenminste het geluk gehad dat ik positief ben weggezet, als knuffel."

Dat positieve imago is aan hem blijven kleven. "En weet je waarom?
Omdat ik nog steeds een gewone jongen ben. I
k zit nog steeds in vak G van NAC." Een schnabbeltje links en rechts, meer verlangt hij niet.
"Ik wil terug naar mijn roots, een massagesalon.
En verder geniet ik met Annette elke dag van het leven."

Ook voormalig Big Diet-kandidaat Joop Sweere, hotelier in Breda, wordt nog dagelijks op straat herkend.
De tv-exposure heeft hem wel degelijk iets concreets opgeleverd.
"Een half jaar zat mijn hotel vol, dat was prachtig.
Maar de kilo's – ik ben er toen 25 kwijtgeraakt – zitten er weer aan, hoor. Net als bij alle anderen, haha!"

'Hilversum' is nep, is de ervaring van zowel Benard als Sweere.
Maar de laatste zou het zó weer overdoen: "Vind je het gek?
In mijn geval was het een ideale wereld!
Je logeert in een kasteel, zonder telefoon, alles wordt voor je geregeld, iedere dag komt er een
Bekende Nederlander, je hoeft alleen maar te sporten en je eet er nog lekker bij ook.
Als ze me morgen bellen, kom ik."

Terwijl alles weer zo'n beetje normaal is in het leven van de twee Bredanaars,
profiteert hun stadgenoot Bas van Rijckevorsel (19) nog van zijn achtste plaats bij de
laatste Idols-editie. Goed, Idols is een ander programma, je moet er wat voor kúnnen, maar toch.

De jonge student aan het Rotterdamse conservatorium (zang en piano) gaat als een speer.
"Naast mijn studie geef ik les, presenteer ik eens in de twee weken Stads-tv en in de zomer
lanceer ik tweedaagse popworkshops voor jonge mensen.
Tussendoor treed ik op, laatst nog in Roosendaal."

"Maar", relativeert Van Rijckevorsel, "wat het je écht opbrengt, is niet veel.
Het geeft je de mogelijkheid om kansen te grijpen. Je moet niet zitten afwachten,
maar alles zelf bedenken en ervoor gaan."

Ook hij zou het tv-circus weer zó overdoen. "Ik heb me heel erg gek laten maken.
Door de jury ben ik een aantal keren helemaal onderuit geschopt.
Ik was het vertrouwen in mezelf kwijt.
Maar ik heb ervan geleerd.
Een volgende keer bescherm ik me meer tegen het tv-gebeuren om me heen en stel ik me
echt brutaler op."

...
pi_73664594
http://home.wanadoo.nl/go(...)legraaf_20000106.htm

Artikel in de Telegraaf dd. 06 januari 2000:

Inboedel Big Brother-huis geveild

door Henk Kruit

ALMERE, donderdag

De inboedel van het Big Brother-huis in Almere is geveild. Het waren de fans van het meest bekeken televisieprogramma in 1999, die gistermiddag als hoogste bieder van een veiling op internet, met kasten, tafels, stoelen, banken, bedden en andere interieurspulletjes uit het Big Brother-huis aan de haal gingen. De 'opheffingsuitverkoop', met in totaal zo'n tachtig veilingkavels, leverde een ware run op van fans uit het hele land.

Edward van Wonderen, broer van de bekende Feyenoord-voetballer Kees, telde grif 826 gulden neer voor de gele stoel uit de dagboekkamer, waarin zich de afgelopen maanden ten overstaan van miljoenen televisiekijkers, zoveel emoties afspeelden.

Tamara Bos en haar vriend Sander Schutten uit Lelystad gingen er met het bed van Karin vandoor. Het verliefde stel, dat 126 gulden betaalde voor spiraal, matras en een zak vol beddengoed, verliet dolgelukkig in de auto van pa het terrein om hun slaapkamer in te richten. Ook gelukkig was de jongeman die met een vuilniszak vol handdoeken, waaraan de bewoners zich hadden afgedroogd, naar huis ging.

Voor de puzzel van 3000 stukjes, die de bewoners van het Big Brother-huis als weekopdracht maakten, was mevrouw Duivenstein met haar dochtertjes Aisley en Pamela uit Voorschoten naar Almere gekomen. Het kostte haar echter de grootste moeite om de opgeplakte puzzel, waarvoor zij 701 gulden betaalde, in haar auto te proppen. Het 'hete bad', waarin Ruud, Bart en Willem, in de tuin van het Big-Brother- huis ontspannen momenten beleefden, bracht 8000 gulden op.


meer oude nieuwsberichten vindt je hier;

http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother/artikelen.htm

o.a.

deze

http://home.wanadoo.nl/go(...)ndestem_20000105.htm

Artikel op BN/De Stem Online dd 05 januari 2000.

Ruud denkt zelfs in bed nog aan Bart
Door Jacques Hendriks

HUIZEN - Ruud Benard is in 106 dagen Big Brother tien kilo afgevallen, zijn vriendin Wiltrude liefst 21.
"Niet omdat ik zo ongelukkig was, hoor, ik heb gelijnd", lacht ze.

Toch is Ruud ervan geschrokken. "Ik heb er vooraf niet genoeg bij stil gestaan wat dit met mijn
vriendin en mijn dochter Bibi zou doen. Die hebben het veel zwaarder gehad dan ik."

Vier dagen waren de drie finalisten van Big Brother na de laatste uitzending op 30 december ondergedoken. Moest van Veronica. Op dinsdagmorgen zijn ze voor het eerst te spreken in een
chique hotel aan het Gooimeer. Bij binnenkomst in de volle perszaal lijkt het of een wereldberoemde popgroep achter de tafel plaatsneemt.

Knuffelkoning

Tientallen fotografen plus diverse camera-ploegen storten zich op Bart, Willem en Ruud.
De Bredanaar komt met een gespannen gezicht binnen, maar ontdooit al snel en wordt weer de knuffelkoning waar tv-kijkend Nederland zo veel van is gaan houden.
"Wat ik als eerste deed nadat we uit het Big-Brother-huis waren gekomen?
Met mijn vriendin naar bed gaan! Maar zelfs toen moest ik tóch aan Willem en Bart denken."

Wat later krijgt 'Pollo' ('Ik vind het een compliment dat Paul de Leeuw mij geïmiteerd heeft')
wederom de lachers op zijn hand als hem om advies aan nieuwe bewoners wordt gevraagd.
Vrijwel zeker krijgt het programma, waar twaalf landen serieuze interesse in getoond hebben,
in september een vervolg. "Ik adviseer ze een atlas mee te nemen!
Die heb ik zelf enorm gemist. Ik blader regelmatig in een atlas.
Waarom? Nou, om te kijken naar welk land ik op vakantie wil gaan."

Wat later op zijn hotelkamer, als we onder toeziend oog van een Veronica-medewerkster twintig minuten 'apart' met de zeer vermoeide Ruud mogen spreken, blijkt dat hij nog helemaal vol is van
zijn verblijf in Almere. Alles brengt hij onmiddellijk in verband met Big Brother.

De sportmasseur vergelijkt de dikke drie maanden afzondering met de Tour de France.
"Het was echt iets voor mij, ik ben nu eenmaal een buitenbeentje.
En een sportman, daarom ben ik trots dat ik deze Tour uitgereden heb."

Volksoploop

Vrijdagmorgen, toen hij met Wiltrude en Bibi richting Ardennen reed, kreeg hij voor het eerst
in de gaten wat er in zijn leven veranderd is. "We moesten tanken en er ontstond meteen een
volksoploop." En Bibi kreeg van de eigenaar van het pompstation een pop cadeau.

De verbazing van de drie over het succes van Big Brother omschrijft winnaar Bart trouwens
het treffendst. "Ik zou zelf nooit naar zo iets saais kunnen kijken."

Saai zal het leven van Ruud de komende tijd niet zijn.
Hij is niet bang voor wat er op hem af zal komen, alle belangstelling, aanbiedingen, aanbidding.
"Ik wil niet veranderen, geen dikke nek worden.

Gebeurt ook niet. Misschien krijg ik het na een tijdje wel moeilijk.
Ik ben niet veranderd, maar de wereld om mij heen wel.
Dan zal ik zeker contact opnemen met de psycholoog die ons de hele periode al begeleid heeft.
Die gesprekken deden me echt goed, gaven me steeds weer moraal", zegt hij in onvervalst wielerjargon.

Manager

Ruud wordt Big Business, heeft inmiddels een bv'tje, een manager en een financieel adviseur,
Tim Meeùs, een goede vriend van hem en oud-voorzitter van zijn NAC.
Wat zijn rechten en plichten ten opzichte van Veronica nog zijn, wat voor aanbiedingen er klaarliggen,
dat weet hij allemaal niet exact. Dat moet hij de komende dagen eens rustig met zijn begeleiders op een
rijtje zetten.

"Ik ga in ieder geval alleen dingen doen die ik leuk vind, geld heb ik nooit belangrijk gevonden."
Als voorbeeld geeft hij herhaaldelijk met kinderlijk enthousiasme aan dat hij de aftrap mag verrichten
bij de wedstrijd NAC-FC Zwolle. "Dat doe ik natuurlijk gratis, want NAC is mijn kluppie."

Doorgestoken kaart

Over de ontknoping van Big Brother en de verhalen dat alles doorgestoken kaart zou zijn
('Bull-shit, lulkoek', aldus programmamaker Paul Römer), haalt 'Pollo' de schouders op.

"Bart is natuurlijk voor Veronica wel de ideale winnaar, The Young One.
Maar dat het niet eerlijk is gegaan, nee, dat geloof ik niet.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd zou zijn wanneer er in Brabant en Limburg geen
telefoonstoring was geweest bij het stemmen.
Tenslotte heb ik het maar met een banddikte verschil verloren."

Pilsje gedronken

Zijn woonplaats Breda komt ter sprake.
De kleine oogjes van Ruud glinsteren.
"Vlak voordat ik het huis inging, heb ik nog een pilsje gedronken in mijn stamcafé.
Lekker in mijn eentje aan de bar. Nou kan het nog, dacht ik. Ik hoop dat die tijd weer terugkomt."

.
pi_73665733
Titel: Frederick de Groot dronken bij Johan Vlemmix Type: Privé berichten
2009-10-13 23:47:33
Aan: Vrienden van Johan Vlemmix


Door Heleen Langeweg

Het is diep in de nacht. Een dronken man strompelt het café binnen. "Ik kom wat bij je drinken." Met een zucht legt hij zijn laatste centen op de bar. "Ik heb een nieuwtje. Ik ben blut. Failliet. We toasten, mijn vriend, op het eind van het grote kapitaal. Drink er nog één op mijn saldo. En één... op het schandaal." Hoofdschuddend hoort de barman het trieste verhaal aan, en schenkt de beste man nog een borrel in.

Acteur en theaterproducent Frederik de Groot komt met een lied over de crisis. Het theatrale stuk over een dronken man die zijn laatste centen wegdrinkt, heeft een bijzondere videoclip waar de somberheid vanaf druipt.

Opvallend genoeg heeft hij Johan Vlemmix, de man die altijd lacht, gevraagd zijn medewerking hieraan te verlenen. En dat doet hij niet onverdienstelijk. We zien hier een heel andere kant van de entertainer, die in de clip het verhaal van de dronken man aan moet horen en zwijgzaam zijn werk doet.

Vlemmix: "Dit is weer eens wat anders. Ik vind het een prachtig lied en ben zelf ook wel eens blij dat men een andere kant van me ziet. Want het leven is nu eenmaal niet altijd lachen. Zeker niet in deze tijd van crisis."

De 50-jarige Vlemmix heeft waarschijnlijk het licht gezien. Afgelopen donderdag werd hij met acute alvleesklierontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Na zijn ontslag is hij meteen begonnen met het op poten zetten van een eigen internetzender, waarop hij 24 uur per dag live televisie wil maken. "Het is tijd dat ik eens wat serieuzer ga leven. Verstandiger, en nuttiger. Ik wil uiteindelijk toch iets moois achterlaten."


[ Bericht 89% gewijzigd door peeet1 op 13-10-2009 23:51:36 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:10:57 #34
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73672060
Big Brother Geheimen Deel 1
door Henk van der Meyden

AMSTERDAM, vrijdag 19 november 1999

Vandaag het eerste deel van deze serie over het meest besproken Nederlandse tv-programma sinds jaren!

Is de dappere Karin op weg de nieuwe leider te worden in het Big Brother-huis of is zij het al?
Let maar eens op hoe zij nu telkens aan het hoofd van de tafel zit. In stilte regelt zij alles in het huis.
Haar rol wordt steeds groter en het lijkt erop dat zij de 'leiding' van RUUD stap voor stap overneemt.

De Big Brother-gekte groeit met de dag in Nederland.
Maar er is voor de ex-bewoners een leven na Big Brother en welke geheimen zijn er nog niet
onthuld over de serie, die voor velen al een soort verslaving is geworden.
Voor Hummy van de Tonnekreek is het meer: "Dit is het mooiste cadeau van mijn leven."
Nadat ze een ontslagprocedure met WEEKEND gewonnen had, waarbij zij 800.000 gulden
rijker werd, kreeg zij het aanbod dit programma redactioneel te gaan leiden.
"Ik las het script en het concept van JOHN DE MOL die avond vier keer door en ik dacht 'wie ben
ik dat ik dit mag doen?

Ze is de laatste weken vele malen aangevallen. Voyeurisme noemde men de show.
Hummy: "Een voyeur ben je als je degene die begluurd wordt niet weet dat dit gebeurt.
Maar alle bewoners weten het, zij weten ook dat alles wat wij geschikt vinden uitgezonden
kan worden. Daar zijn we hard in", vervolgt Hummy, "dat zijn de regels van het spel.
Ja, in het begin kwam het wel eens voor dat iemand iets niet uitgezonden wilde hebben,
maar daar hebben we onze poot stijf gehouden."

Hoe reageerde Hummy op het incident waarbij technici per ongeluk de microfoon open hadden
laten en de bewoners niet zulke positieve opmerkingen hoorden over hen? De bewoners zouden
volgens geruchten toen unaniem gedreigd hebben op te stappen.
HUMMY zegt: "Het is misschien
schijnheilig maar het was niemand van mijn redactie die zoiets gezegd heeft. Ik vond het natuurlijk
vreselijk. Ik werd er alleen maar heel verdrietig van. De hele productie was er kapot van.
De betreffende lui zijn disciplinair gestraft met schorsingen en zo", zegt ze.
En dan: "Wij hebben de bewoners meteen onze excuses aangeboden en gezegd dat dit nooit
had mogen gebeuren. Het zijn gelukkig volwassen mensen en een van hen zei zelfs 'we begrijpen
dat het voor die mensen gewoon werk is'. Maar het was een klap in mijn gezicht", zegt Hummy.
"Zoiets had niet mogen voorkomen."

Wat vond Hummy het mooiste moment tot nu toe?
"Dat de legerkameraden van BART hem kwamen verrassen. Dat was niet, zoals gesuggereerd,
door ons bedacht. Het is hun eigen initiatief geweest. Ik heb alleen tegen BART gezegd 'kom even
naar buiten'. Toen hoorde hij plotseling hoe zijn kameraden hem toezongen. Dat was ontroerend."
Hummy komt nog een keer terug op KARIN. "Ik was zelf erg geraakt door haar verhaal. Ik heb zelf baarmoederhalskanker gehad. Dan weet je waar zij het over heeft en dan begrijp je ook waarom zij
dit huis in wilde, om te laten zien hoe zij ermee omgaat en voor haar hebben deze beelden natuurlijk
een heel bijzondere betekenis."

Big Brother/Het Boek auteur Karel Hille.
Het boek bevat het chronologische verhaal: van het idee tot de laatste dag van het verblijf in het
Big Brother Huis op 30 december 1999. In het boek worden ook de bewoners aan het woord gelaten. Onvergetelijke momenten zijn vastgelegd, aangevuld met vele bijzondere foto's.
Het zijn aangrijpende en boeiende verhalen over twaalf mensen waarvan er drie 107 dagen
afgesloten zijn geweest van de buitenwereld. Ook komen wetenschappers aan het woord en
zullen de makers van het Big Brother-project...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:12:19 #35
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73672081

BB1 1999.
Bart Spring in 't Veld, Ruud Benard ,Willem Boomsma ,
Karin van Elswijk ,Maurice de Back , Anouk Drost
Cyrille van Hoof , Bianca Plune , Mona Rooth-de Leeuw ,
Sabine Wendel ,Tara van den Bergh en Martin Jonkman.

De Bus 1 , 2000.
Antonette Sterrenburg ,Iwan Scholtens ,Tessa van Leijenhorst
Eric van de Kamp ,Esmeralda Guichelaar ,Mike ,Bianca Boersma
Don Vleesenbeek ,Bülent Aydin ,Paul Nicke ,Nanda Rosing
Jop Nieuwenhuizen ,Aziz Trizit ,Mirsad "¦eki" Baliç
Willeke van de Bogert ,Bart van Lieshout en Esmee .

De Bus2 ,2000.
Hans , Koen ,Zoe Baker , Sandra Theys , Bart Cobus , Mariska Dijk
Nancy Zago , Aminata , Richard , Audrey , Ruth ,Paulus , Katty en Diana.

Big Brother 2 , 2000 .
Bianca Hagenbeek , Robin Veen ,Koos Wentink
Georgie de Gee ,zwerverDirk Boterbloem , Hieke van der Heide ,
Desiree Stegeman , Ferdi Bonnet , Kim Röben , Annet Stokkentreeff , Leo Piller ,
Ed Nypels ,Miranda Huisman ,Rex van Iersel ,Mohammed Ali ("Darius") en Jolanda Kelderman .

Big Brother 3 "The Battle" (2001)
Sandy Boots ,,Daniëlle van der Kuij ,,Gert-Jan de Boer ,,Andries de Jong ,
Leo van Veenendaal , Diane Hendriks ,Kelly van der Veer , Ed Veter , Pascal van Lingen ,
Coos van Haaften , Frank Kloppert , Priscella Ahlers , Tania de Maer , Audrey , Richard,
Nancy van der Beek , Aldrico Amando Felida en Ellen uit hoofddorp.

Big Brother 4 (2002)
Jeanette Godefroy , Margriet Post , Stefan , Laurens Jongema ,
Wouter Valkier, Judith Peereboom , Mustapha ("Mushi") , Daniëla ,
Marc Vissers ,Ting Chan , Arthur van Gijzel , Ursula Barendregt ,
Dennis van Solkema , Geesje de Vries ,Martijn , Joyce Schoenmaeker
Bram Recourt , Sandra, Bo Koole , Carmen ,

Big Brother 5 "Back To Basic" (2005)
Joost Hoebink , Roeland ("Roel") Dietvorst ,Lieske Stokkers , Ingrid Hofland,
Nathalie Malherbe , Dido van Kuijk , Rob van Nood , Chantal Braspenning,
Menno Liebregts, Joscelyn Savanna Slangenberg , Tanja Slangenberg ,
Linda Rijsdijk , Ralph van der Velt , Rikkert van Bergen ,


Big Brother 6 "Together Alone" (2006)
Jeroen Visser , Sabrina Turfboer , Rik Rovers , Tijn Rovers ,
Monique de Roo , Semih Turan , Marcia Schouten , Marlies Otten ,
Micheline de Reus , Etienne Meulhof , Marcel Meulhof, Janine Holder ,
Milica IJpelaar , Hilde IJpelaar en Egbert Schouten.

De Gouden Kooi 2006-2008, spelers en gastspelers.
Jaap ,Brian , Amanda ,Huub , Luc ,Janice , Selène ,
Jeroen Gent , Roekshana , Mike en hond Dilana ,
Ricardo a.k.a. Rachel ,Claire , Lieke , Nadia , Dennis ,
Natasia , Eric , Nicolaas (Niels) , Sylvia , Bart , Ilona ,
Nathanael , Nena , Eveline ,Stephan , Angelique en Noussayr .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:25:55 #36
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73672365



BB1 huis Almere, 17 september 1999




  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:45:10 #37
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73672790
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:

Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:05:22 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73673188
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Stefan van Fok heeft gebeld met Johan Vlemmix.


[ afbeelding ]

Vlemmix start met 24 uurs internet-tv

Media & Cultuur Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.

"Het wordt een interactief gebeuren die zich volledig in mijn huis afspeelt", vertelt Johan aan FOK!. "We gebruiken daarvoor niet alleen de bunker, die nog in de oude staat is, maar ook boven in het huis komen camera's. In totaal hangen er straks een stuk of vijftig. Verder hebben we de beschikking over een professionele regieruimte en een bluescreen."

Het geheel krijgt volgens Vlemmix een soapachtig karakter maar wel met een duidelijke programmering. "Zo kunnen mensen zelf bepalen wanneer en wat ze willen kijken. Want 24 uur televisie maken die voor iedereen leuk is, dat is onmogelijk. Wel wordt het interactief en verrassend. Zo kunnen er onverwacht mensen binnenvallen die dan in het programma terechtkomen. Verder is elk uur weer een nieuw uur televisie, we doen niet aan herhalingen."

Vlemmix is bezig om wat bekende Nederlanders te strikken voor zijn tv-zender. Welke, dat wil hij pas zeggen als ze definitief zijn. Wel kan Vlemmix al zeggen dat men straks uit meerdere streams kan kiezen. En deze zijn, in tegenstelling tot TBO, gratis. Over TBO gesproken: is een tweede seizoen dan definitief van de baan? Vlemmix: "Niet per se, want een dergelijke reallifesoap kan prima in de tv-zender worden geïntegreerd."

Wel is duidelijk dat Vlemmix de touwtjes strak in handen houdt van zijn zender: "Ik sta altijd open voor leuke ideeën en initiatieven. Maar ik ben degene die beslist. Het belangrijkste is dat het straks voor de kijker leuk wordt om naar ons te kijken."


.
[..]


Dus Johan is meer dan alleen geldschieter. Het geheel krijgt een soapachtig karakter Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:10:30 #39
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73673272
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:05 schreef Marrije het volgende:


Dus Johan is meer dan alleen geldschieter. Het geheel krijgt een soapachtig karakter
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef MeraViglioSa het volgende:


De kans is groot dat het begin inderdaad halve kracht zal zijn.
Ze willen niet alles afraffelen om de deadline te halen; nemen liever genoeg tijd om alles goed voor
te bereiden.Verwacht dus geen groundbreaking tv op 1 november... Het zal na verloop van tijd
steeds beter en leuker worden.

Je zou zeggen, wácht dan met uitzenden tot je iets fatsoenlijks neer kunt zetten, maar zo werkt
het niet bij Studio Vlemmix Hij heeft die datum nu eenmaal in zijn hoofd, dus er komen hoe dan
ook vanaf die dag beelden. Maar van de plannen die er zijn moet nog erg veel uitgewerkt worden,
en ik verwacht niet dat dat voor die tijd rond is allemaal.

Dit is een langlopend project. 1 november gaat de testfase in om te kijken of het allemaal werkt
zoals we willen, en intussen worden er steeds meer programma's uitgewerkt en verbouwingen gerealiseerd.

Na verloop van tijd moet er dan een leuke tv zender groeien, waar mensen ook interactief aan mee kunnen doen. Dat geeft weer naamsbekendheid, enzovoort.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Dementor het volgende:

We krijgen nu testbeeld vanuit Eindhoven.


  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:15:18 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73673366
Leuk. Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat anders aan het doen ben (op de computer).
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:48:01 #41
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73680006
Opklikken om het beter te kunnen lezen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:50:26 #42
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73680081
pi_73680690
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:10 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]


[..]


[..]


pi_73687643
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
Leuk. Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat anders aan het doen ben (op de computer).
Ja, die saaie momenten vond ik ook helemaal niet erg. Hoop dat het nieuwe programma van Johan en allen die er aan meedoen leuk wordt. Fijn om weer eens streams te kijken
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:50:45 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73691373
Ja, ik ben ook wel weer toe aan streams Maar ik las dat Mera zei 1 november. Dat is het ook al snel.
pi_73703220
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ben ook wel weer toe aan streams Maar ik las dat Mera zei 1 november. Dat is het ook al snel.
da's nog 2 weekjes ....
pi_73703269
krijg nou tieten...

DENNIX zingt hier mee...




knallen..

en die ene bolle van dat afvalprogramma...

kweetniet meer hoe die gosert heette

  donderdag 15 oktober 2009 @ 04:29:45 #49
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73703284
Ruud, Bianca, Tara, Anouk, Cyrille, Mona en Karin waren te zien in de Sterrenplaybackshow.
Ze deden "Sex Bomb" van Tom Jones.

  donderdag 15 oktober 2009 @ 04:36:27 #50
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73703293










http://members.lycos.nl/karinfan/home.html



[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 15-10-2009 04:55:31 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')