hoiquote:
Alleen voor een miljoenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, was idd wel warm voor sportief gedoe..
anyways, ik post dan niet zo vaak in de cos, maar heb huup (itt tot het merendeel v d cossers) nooit laten vallen!!!!!
Willem Jozef is een nobody, wat wil je kwijt Hupert?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
wat een fok taal allemaal, wtf is cos, en btw its huub willem jozef, maar thnx for the support
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, was idd wel warm voor sportief gedoe..
anyways, ik post dan niet zo vaak in de cos, maar heb huup (itt tot het merendeel v d cossers) nooit laten vallen!!!!!
quote:
cos= comments on streamsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
wat een fok taal allemaal, wtf is cos, en btw its huub willem jozef, maar thnx for the support
COS is commentaar op streams. Die zijn er dus niet meer dus richt even een cam op je en doe een dansje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
Hallo daar Huubjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
Slijmbalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Huub je speelde het spel fantastisch! Ik heb van je genoten!
Kom maar met bewijzen dat ik ooit anders gepost heb!quote:
My man!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub is een kutkaboutuh
(ik was juist op zoek naar wat afbeeldingen van milliejonehrs. Anyone?)
Hoe is het nou met claire Huub, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
Yo Lo!!!quote:
Niet zo serieus, tis al na 12equote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook een slijmbal zijnHuub was gewoon de leukste speler.
ikke niet hoor, was het wel van plan, maar nou blijf ik effe wakkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Wel balen, de meeste fans van Huub slapen al
Gewoon Stijn, dequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:12 schreef Huubdgk het volgende:
Autum tears fan van stijn? welke stijn
thanks dude!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef Huubdgk het volgende:
dus ja, ik ben echt met claire zitten nu bij haar ouderlijk huis, vnvnd naar de ikea geweest en ff met bram wat dingen geregeld, he en als je EN de gouden kooi EN de ikea samen overleeft... pfffff dan kan je alles lol
Jij gaat gewoon kindjes met haar maken, geen gelul. Met Berga gourmetten op 1e kerstdag! Je hebt een fantastische toekomst voor de boeg. Je kan het!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
en over vaag doen over de echtheid van claire en mij van mijn kant uit,
deed dit altijd met de streamers in mijn achterhoofd omdat als ze een tweede lieke bleek te zijn ik altijd mijn ass gecovered had
ik vind claire liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
deed dit altijd met de streamers in mijn achterhoofd omdat als ze een tweede lieke bleek te zijn ik altijd mijn ass gecovered had
Hoe lang heb je die twijfel dan gehad, dat Claire een tweede Lieke zou blijken te zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:
kabouters zijn gaaf,
wat cool om die cos te lezen op het moment dat ik eruit was
het is gegaan hoe het gegaan is, en voor iedereen gold altijd,dus ook voor mij, als het je niet bevalt dan rot je maar op! Ik heb mijn best gedaan, fouten gemaakt, goede dingen gedaan, ach weet je jongens, het is kut dat ik niet gewonnen heb maar aan de andere kant, its a fokking game thats all, zo heb ik het altijd gezien dus daarom heb ik het ook altijd zo kunnen spelen, bij vlagen kneiterhard, maar met mijn hele hart en ziel. Met als doel te winnen, en de echte streamers weten dat ik altijd gezegd heb, als ik niet win
:"than a tip my hat en zeg ik jongens jullie waren beter"
met een fantastische vrouw, een nieuw appartement, allemaal optredens en een pilot zit ik prima, en ik ben vooral dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt...
life is a game, vergeet dat nooit
liefs
huub
quote:
ben ik heel naief als ik bijna zeker weet dat jij en lieke echt waren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |