hoiquote:
Alleen voor een miljoenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, was idd wel warm voor sportief gedoe..
anyways, ik post dan niet zo vaak in de cos, maar heb huup (itt tot het merendeel v d cossers) nooit laten vallen!!!!!
Willem Jozef is een nobody, wat wil je kwijt Hupert?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
wat een fok taal allemaal, wtf is cos, en btw its huub willem jozef, maar thnx for the support
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, was idd wel warm voor sportief gedoe..
anyways, ik post dan niet zo vaak in de cos, maar heb huup (itt tot het merendeel v d cossers) nooit laten vallen!!!!!
quote:
cos= comments on streamsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
wat een fok taal allemaal, wtf is cos, en btw its huub willem jozef, maar thnx for the support
COS is commentaar op streams. Die zijn er dus niet meer dus richt even een cam op je en doe een dansje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
Hallo daar Huubjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
Slijmbalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Huub je speelde het spel fantastisch! Ik heb van je genoten!
Kom maar met bewijzen dat ik ooit anders gepost heb!quote:
My man!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub is een kutkaboutuh
(ik was juist op zoek naar wat afbeeldingen van milliejonehrs. Anyone?)
Hoe is het nou met claire Huub, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |