My man!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub is een kutkaboutuh
(ik was juist op zoek naar wat afbeeldingen van milliejonehrs. Anyone?)
Hoe is het nou met claire Huub, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
wat een fok taal allemaal, wtf is cos, en btw its huub willem jozef, maar thnx for the support
Yo Lo!!!quote:
Niet zo serieus, tis al na 12equote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook een slijmbal zijnHuub was gewoon de leukste speler.
ikke niet hoor, was het wel van plan, maar nou blijf ik effe wakkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Wel balen, de meeste fans van Huub slapen al
Gewoon Stijn, dequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:12 schreef Huubdgk het volgende:
Autum tears fan van stijn? welke stijn
thanks dude!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Huubdgk het volgende:
wat een fok taal allemaal, wtf is cos, en btw its huub willem jozef, maar thnx for the support
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef Huubdgk het volgende:
dus ja, ik ben echt met claire zitten nu bij haar ouderlijk huis, vnvnd naar de ikea geweest en ff met bram wat dingen geregeld, he en als je EN de gouden kooi EN de ikea samen overleeft... pfffff dan kan je alles lol
Jij gaat gewoon kindjes met haar maken, geen gelul. Met Berga gourmetten op 1e kerstdag! Je hebt een fantastische toekomst voor de boeg. Je kan het!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
en over vaag doen over de echtheid van claire en mij van mijn kant uit,
deed dit altijd met de streamers in mijn achterhoofd omdat als ze een tweede lieke bleek te zijn ik altijd mijn ass gecovered had
ik vind claire liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
en over vaag doen over de echtheid van claire en mij van mijn kant uit,
deed dit altijd met de streamers in mijn achterhoofd omdat als ze een tweede lieke bleek te zijn ik altijd mijn ass gecovered had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |