Hoe lang heb je die twijfel dan gehad, dat Claire een tweede Lieke zou blijken te zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
en over vaag doen over de echtheid van claire en mij van mijn kant uit,
deed dit altijd met de streamers in mijn achterhoofd omdat als ze een tweede lieke bleek te zijn ik altijd mijn ass gecovered had
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:
kabouters zijn gaaf,
wat cool om die cos te lezen op het moment dat ik eruit was
het is gegaan hoe het gegaan is, en voor iedereen gold altijd,dus ook voor mij, als het je niet bevalt dan rot je maar op! Ik heb mijn best gedaan, fouten gemaakt, goede dingen gedaan, ach weet je jongens, het is kut dat ik niet gewonnen heb maar aan de andere kant, its a fokking game thats all, zo heb ik het altijd gezien dus daarom heb ik het ook altijd zo kunnen spelen, bij vlagen kneiterhard, maar met mijn hele hart en ziel. Met als doel te winnen, en de echte streamers weten dat ik altijd gezegd heb, als ik niet win
:"than a tip my hat en zeg ik jongens jullie waren beter"
met een fantastische vrouw, een nieuw appartement, allemaal optredens en een pilot zit ik prima, en ik ben vooral dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt...
life is a game, vergeet dat nooit
liefs
huub
quote:
ben ik heel naief als ik bijna zeker weet dat jij en lieke echt waren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
en over vaag doen over de echtheid van claire en mij van mijn kant uit,
deed dit altijd met de streamers in mijn achterhoofd omdat als ze een tweede lieke bleek te zijn ik altijd mijn ass gecovered had
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
echter, Claire rules en die wil ik niet meer kwijt en gelukkig, zij mij geloof ik ook niet
Yep and You rock my socks off!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
stijn is cool
van Lieke's kant was het niet echt hoor, al vanaf het begin niet, zo'n nepgrietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ben ik heel naief als ik bijna zeker weet dat jij en lieke echt waren?![]()
en over jou en claire.. mjah, ik geloof t niet zo... niet dat dat wat uitmaakt... niets is wat het lijkt toch?
maak ze gekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:
over de pilot ga ik lekker niets zeggen,
de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,
eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
Doe Bart & Lesley de groeten als je ze weer ziet, heb van ze genoten. Van jou ook hoor, heb zelfs meegedaan aan de kaartenactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:
over de pilot ga ik lekker niets zeggen,
de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,
eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |