quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah PB is nu weleens op een feestje van dr langsgeweest
hallo, graag hier verder, anders is dit topic straks op slotquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:19 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij past Marco Schrijver op het huis. Dacht ooit iets gelezen te hebben van een dochter van zijn vriendin die met vriendinnen daar op visite gingen.
zou het echt niet weten, maar hoop dat ze een heerlijk leuk leventje heeft opgebouwd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yups. zoiets van zie je wel.
btw wat voert zij tegenwoordig eigenlijk uit?
Niemand geinteresseerd in Lieke? verbaast me niets..........quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan. Tis toch wat met al die groupies.. Ik lees nou nooit dat Lieke betrapt is terwijl ze met een meisje in de auto aan het knoeien was.
Jawel, maar dat bespreken we hier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niemand geinteresseerd in Lieke? verbaast me niets..........
Waarom niet hierquote:
Door het bos de bomen niet meer zien enzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
Wat in de media is hoort hier, al het andere niet.
heb je niet alles op video tape dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
O, die, duimelot! Hoezo ineens hier beland?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
lekker handig zonder link.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef sunny16947 het volgende:
Hoi Inge,
Spit deze maar eens door 10 jaar reality 1999-2009 # 3
We hebben het nog niet over de herinneringen in detail, gewoon vraag en antwoordt, is er hier een besmettelijk virus uitgebroken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Marrije het volgende:
Dames, herinneringen ophalen kan hier en daar kan iemand Ingrid ook uitleggen hoe ze aan materiaal kan komen. Dit topic is voor nieuws in de media
ik weet niet of het je is opgevallen, maar er leest een FA mee, om te kijken of dit topic dicht moet omdat men te veel off topic gaat. Als je niet begrijpt wat hier wel en niet hoort dan kun je hier beter helemaal niet posten maar gewoon in 10 jaar reality 1999-2009 # 3 blijven hangen, zodat dit topic open blijft voor de mensen die het wel begrijpen. Dank jequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben het nog niet over de herinneringen in detail, gewoon vraag en antwoordt, is er hier een besmettelijk virus uitgebroken?![]()
Het, ik plaats een zin, die zin bestaat uit 8 woorden, die wordt ontleedt, twee daarvan horen in het blabla topic, die ene hoort eigenlijk in dat topic en de rest kan daar wel?
Mavo ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
lekker handig zonder link.
10 jaar reality 1999-2009 # 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |