abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:50:47 #1
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73599530
10 jaar reality 1999-2009, Big Brother, De Bus, The Bar, Starmaker, BB-Vips , Big Diet,
De Gouden Kooi , Hotel Big Brother, Can't Buy Me Love en The Bunker Online.

Woensdag 16 september 2009 is het precies tien jaar geleden dat acht mensen het Big Brother huis
in gingen en waar ze 106 dagen, 24 uur per dag, door camera's werden gevolgd.
Het zorgde voor een revolutie op televisie.

Big Brother is een televisieprogramma dat werd ontwikkeld door John de Mol.
In het televisieprogramma verblijft een groep mensen ongeveer 100 dagen in een huis dat is
uitgerust met camera's, ze worden 100 dagen gevolgd en bekeken door de kijkers.
Na 100 dagen wint een van de deelnemers een geldprijs.

De Bus was een televisieprogramma dat te zien was in Nederland en België.
Het was een variant op de succesvolle realityshow Big Brother. Het eerste seizoen in het begin
van 2000 was alleen in Nederland te zien bij SBS 6, het tweede seizoen, in het najaar van 2000,
was ook te zien op de Vlaamse zender VT4.

Big Brother VIPS , 22 mei 2000 - 16 juni 2000.
In het Big Brotherhuis opgenomen beelden van vier verschillende groepen bekende Nederlanders.
Vier groepen , vier keer vijf dagen.

Big Diet , In maart 2001 ging het programma op de Nederlandse televisie van start.
Het was min of meer een opvolger van de succesvolle realitysoap Big Brother.
Twaalf deelnemers met ernstig overgewicht werden onder het oog van 37 camera's 84 dagen
in een kuuroord in Limburg opgesloten om af te slanken. Chateau l'Ermitage in Valkenburg was
de uitverkoren locatie. Degene die procentueel het meeste afviel, kreeg het aantal afgevallen kilo's
in goud uitbetaald. De helft van de hoofdprijs werd pas een half jaar na vertrek uitgekeerd.
Mits hij of zij op gewicht was gebleven.

Starmaker was een televisieprogramma in 2001 op Yorin waarin een groep
geselecteerde jongeren tot band werd gemaakt in het oude Big Brother-huis.
Hier volgden ze verschillende workshops, waarna iedere week een deelnemer door de kijkers
naar huis werd gestuurd. Onder de naam Starmaker werd een één-hit gescoord met de single
Damn . Uit Starmaker kwam de band K-otic voort, waarvan zangeres Sita zich enige tijd later
afsplitste. In 2003 werd besloten de band op te heffen vanwege afnemend succes.

The Bar was een interactieve real life-soap die zich afspeelde in een echt café.
Het programma werd in het voorjaar van 2002 uitgezonden door Yorin en borduurde voort op
de successen van Big Brother en De Bus. The Bar, een format van het Zweedse productiehuis
Strix is ook uitgezonden in Argentinië, Denemarken, Estland, Finland, Georgië, Griekenland,
Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden en Zwitserland.

Hotel Big Brother. Talpa, start donderdag, 12 januari 2006 was ook via het internet te volgen.
Vervolg op Big Brother. In ‘Hotel Big Brother’ zetten zeven bekende Nederlanders
acht weken lang alles in het werk om zoveel mogelijk geld bijeen te krijgen voor het Rode Kruis.

De Gouden Kooi , het eerste seizoen van het televisieprogramma .
werd uitgezonden van 1 oktober 2006 tot 22 mei 2008 op Tien en RTL 5.

Can't Buy Me Love , reallifesoap, vijf keer per week op tv, zonder streams, locatie villa Eemnes.

The Bunker Online begon 27 april om 20:00 uur 2009.
Het programma duurde slechts 25 dagen en werd alléén uitgezonden op Internet.
Deze winter waarschijnlijk The Bunker Online deel twee.

.
Big Brother 1.

Big Brother 1.

De Bus , paar seconden beelden in SBS shownieuws rond 1.00 en 1. 25.

Starmaker.

Hotel Big Brother.

De Gouden Kooi.

CBML.

The Bunker Online.

[ afbeelding ]

Tien jaar na de eerste uitzending is Big Brother Bart een stuk minder gelukkig met het programma
dan bedenker John de Mol. Het reality-programma veroverde de halve wereld, maar Bart zit thuis te balen.

In Zuid-Afrika heet het Groot Broer Koekeloer. Gran Hermano is het in Spanje. Maar wij kennen het
natuurlijk als Big Brother. Woensdag was het precies tien jaar geleden dat de allereerste bewoners
hun intrek namen in het allereerste Big Brotherhuis

Het werd De tv-hit aller tijden en het format (idee: tv-magnaat John de Mol) wordt nog altijd in 72
landen verkocht. Zelden zal er zoveel geld zijn verdiend aan een idee voor een tv-programma.
Een ook zelden zullen zoveel deelnemers na afloop last hebben gekregen van psychische problemen.

Tv-wetenschapper Herman Reesink heeft de harde feiten op een rijtje.
"Alle deelnemers uit de eerste serie hebben in het eerste jaar een 'mental breakdown' gehad.
Allemaal hadden ze een periode van minstens een week tot misschien wel nu, tien jaar later,
waarin ze extreme straatvrees hadden, totaal in de war waren, of buitensporig gingen drinken.
Kortom, ze hebben er allemaal doorheen gezeten. De belangrijkste oorzaak: er was ze verteld dat
ze hoogstens nog een paar maanden op straat zouden worden herkend en daarna zou het over zijn.
Maar ze zitten tot op de dag van vandaag in ons collectieve geheugen.
De deelnemers van nu weten beter wat ze mogelijk te wachten staat."

De stoere Bart, de zorgzame 'vader en moeder' Karin en Willem, de 'gekke oom' Ruud,
Nederland viel collectief voor ze. De storm van kritiek die vooraf woedde, ging luwen.
Nee, de deelnemers vochten elkaar de tent niet uit, zoals werd gevreesd.
In de vredelievende commune viel eigenlijk niets te beleven.
Gitaar spelen, broodjes bakken en een incidentele spelopdracht.
Maar toch was het tijdens de uitzendingen stil op straat ...

Tien jaar na zijn overwinning kan de inmiddels 32-jarige Bart zijn irritatie nauwelijks verbergen.
Hij vindt het shockerend dat zijn landgenoten, meent hij, blijkbaar zo weinig inhoud toonden.
"Kun je je voorstellen dat dat op mij heel infantiel overkomt? We konden ons identificeren met de
mensen op televisie. Ja, fuck. Ga een supermarkt in, daar lopen ook mensen met wie je je kunt
identificeren. Kun je ook elke dag naar gaan kijken. Wat moet jij in je leven allemaal niet missen
om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch een ontzettend 'sad life'.
Maar het zijn allemaal Nederlanders, ze hebben allemaal stemrecht. Dat kan toch niet?
Weet je wat, we maken bedenker John de Mol baas van Nederland en Ruud minister van Feest,
dan zijn we toch klaar?"

Het duurde even eer de bewoners door kregen dat het land om hun heen explodeerde.
Ze dachten zelfs dat de serie ieder moment gestopt kon worden wegens gebrek aan kijkers.
Een speciale eenmalige Big Brother-krant met maar liefst duizenden ingezonden aanmoedigingen
en liefdesbetuigingen deed ze de ogen openen. De schrik sloeg goed toe. Maar op dat moment
zaten ze nog veilig in hun afgegrendelde vesting.

Volgens tv-wetenschapper Maarten Reesink is Big Brother samen met de permanente
nieuwszender CNN het meest briljante tv-idee ooit. Je kunt er eindeloos op variëren: mensen
laten zingen, dansen, een huis laten bouwen. Het is goedkoper dan drama en valt goed in de
huidige samenleving waar internetgebruikers hun hele hebben en houwen bloot leggen op een
website als Twitter.

Winnaar Bart en de gekke, grappige Ruud die ongegeneerd harde winden liet, hebben waarschijnlijk
de hardste klappen gehad. Bart durfde lange tijd de straat nauwelijks op en wordt nu, tien jaar later,
nog bijna dagelijks nageroepen.
"Neem Michael Jackson, zet hem bij wijze van spreken op straat en
film dat een half uur. Dat overkwam mij. En nog gekker. 'Hé Bartje, roepen ze me nu nog na.
Ben je net zo dom als Ruud?"

"Ik erger me eraan dat de programmamakers alle goede gesprekken eruit gelaten hebben.
Alleen maar saaiheid en een enkel conflict. Ik herken me niet terug. Ik lees filosofie, dat deed ik
al voor Big Brother. Niets van teruggezien. Alleen maar leegte. Tegen dat beeld valt niet te vechten.
Ik had het geld moeten pakken en emigreren. Ik heb mijn 250.000 gulden uitgegeven aan reizen
en wat zakelijke avonturen, maar ik had beter weg kunnen blijven."

Bedenker John de Mol zal dezer dagen met prettiger gevoelens terugkijken.
Big Brother is en was in 72 landen op de buis. Israel is onlangs met de eerste reeks begonnen.
Dat bevestigt wat De Mol en wetenschapper Reesink zonder een spoor van twijfel verkondigen:
reality is springlevend. Het is beduidend goedkoper te produceren dan drama.
Bijna alle goed scorende tv-programma's van dit moment zijn gebaseerd op reality, op de levens
van gewone mensen. En of u dat leuk vindt, of niet: er is nog geen enkel teken van verzadiging
bij de kijker.

Bron:
http://www.rnw.nl/nl/nede(...)en-was-beter-geweest

[ Bericht 49% gewijzigd door cinnamongirl op 13-10-2009 00:05:15 ]
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73600164
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 12 oktober 2009 @ 02:11:33 #3
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73600265
die lampen!!

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73600497
claire en jaap en huup met een blauwe oog in het vliegtuig terug van spanje
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73600577
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
Hé als je de échte bent en ik neem aan dat dat wel gecheckt is, ontzettend leuk dat je hier even
langs komt

in dit topic staat nogal wat over BB5

10 jaar reality 1999-2009 #2

foto's filmjes en meer...

hier een paar directe linkjes over BB5

( gewoon op klikken dan kom je direct bij het juiste artikel uit, het lijken allemaal dezelde linkjes
maar dat is niet zo.. )

en deze

quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef FANN het volgende:
Endemol betreurt 'foutje' Big Brother

"Een foutje."

Zo noemt Endemol het feit dat afgelopen donderdag ruim twintig minuten voor de officiële uitslag\
op een teletekstpagina van Talpa te lezen stond dat bewoner Linda Big Brother moest verlaten.

Op dat moment stond presentatrice Bridget Maasland de tv-kijkers nog volop aan te sporen te bellen
of\te sms'en voor de favoriete bewoner.

"De voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden.
Die wezen in de richting van Linda's vertrek", zo verklaarde een woordvoerder van Endemol\
vandaag. "Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst\
te plaatsen,\ is het bericht klaargezet voor publicatie

." Door een foutje verscheen het bericht echter direct op de tekstpagina's.
"Endemol Nederland en Talpa betreuren de gang van zaken, maar staan in voor een eerlijk verloop
van de stemming die automatisch verloopt", aldus de zegspersoon.

Media-wetenschapper Maarten Reesink beaamt in De Telegraaf dat de redactie van Big Brother
vaak op basis van de ontwikkeling van de stemming een paar dagen van te voren al kan inschatten
wie het \veld moet ruimen.

"Het voorval van donderdag was niet handig. Mensen ervaren dit als kijkersbedrog", stelt Reesink.
In de live-uitzending wordt echter nadrukkelijk erop gehamerd dat stemmen juist nog wel zin heeft.

Zo werd donderdag in twee tussenstanden een nek-aan-nek-race tussen Linda en Rob
gesuggereerd.

In de eerste tussenstand bleek Linda zelfs nog twee procent voor te liggen op Rob, in de tweede tussenstand, ten tijde van het te vroeg verschijnen teletekstbericht, lag ze één procent achter.

Het uiteindelijke verschil tussen beiden was twee procent; 28 procent voor Linda en 30 procent
voor Rob.

In antwoord op e-mails van kijkers heeft Kamerlid Jan de Wit (SP), die eerder onderzoek deed naar mogelijke fraude bij belspelletjes, toegezegd te willen bekijken of er actie kan worden ondernomen.

Het zal echter niet eenvoudig zijn om achter eventueel bedrog te komen, denkt de politicus.
Endemol wast ondertussen de handen in onschuld. "We hebben de schijn natuurlijk tegen, maar
we kunnen onszelf recht in de ogen kijken", meent de woordvoerder.

zie ook ; http://www.ad.nl/binnenland/article37918.ece

nog een paar directe linkjes naar BB5
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER 5
24 augustus 2005 - 22 december 2005;

Vier kandidaten waren donderdag nog in de race voor de hoofdprijs:
Lieske, Roel, Joost en Ingrid. Tijdens de live-uitzending kregen de bewoners de mogelijkheid
tegen een deel van de prijzengeld het huis vrijwillig te verlaten. De kandidaten wisten op dat
moment niet wie het hoogst stond in de peilingen. Uiteindelijk stapte Ingrid voor 37.500 euro
uit het programma. Joost leek haar voorbeeld te willen volgen, maar bedacht zich

JOOST WINNAAR BB5

Artikel uit De Gelderlander van 24-12-2005

‘Nederland zou tienduizend Big- Brotherhuizen moeten hebben’

Nijmegenaar Joost Hoebink triomfeerde donderdagavond in het Big - Brotherhuis.
Hij zat 121 dagen opgesloten voor het oog van honderdduizenden televisiekijkers.
Gisteren reed hij, na wat filerijden, de Waalbrug weer over:
„Het was zó lekker om weer eens in een auto te zitten.“

‘Ik heb nog niet lekker over straat gelopen. Dat zou vandaag ook niet echt handig zijn geweest.
Toen ik vanochtend vanuit mijn hotel in Amsterdam in een taxi stapte, was het meteen een hele
drukte om me heen.

Ik hoef echt niet wekenlang onder te duiken, maar ik had nooit bedacht dat iedereen zó met me mee
zou leven, dat duizenden mensen bezig zijn met wat je doet. Ik had me voorgenomen me in het Big- Brotherhuis precies zo te gedragen als ik ben. Ik wilde dat mijn vrienden in de echte wereld achteraf zouden zeggen dat ze op televisie de échte Joost hadden gezien.

Het is maar goed dat ik er niet meteen ben uitgegooid. Dan had mijn zelfvertrouwen een grote klap gekregen. Nu heb ik veel geld verdiend door mezelf te zijn.

In het huis vond ik het niet zo zwaar.
Natuurlijk, vanaf het begin voel je de druk van de camera’s om je heen. Die vergeet je niet.
Maar als ik druk bezig was of een goed gesprek had, zag ik ze niet meer.

Ja, op de momenten dat ik even kon nadenken,
zag ik ze opeens overal om me heen bewegen. Misschien heb ik me wel iets té vrij gedragen.
Maar ik voelde me echt thuis daarbinnen met twaalf anderen. Ik ben een sociaal type, hou van
gezelligheid.

Een ander zou het wel prettig vinden dat er na een paar weken steeds minder bewoners waren.
Ik niet. Wel was het ontzettend indrukwekkend om in het huis opeens nieuwe gezichten te zien.
Tijdens de bevalling van Tanja kwamen er twee verloskundigen in het huis.
Er was toen echt even paniek in de tent.

‘Ik heb veel geld verdiend door mezelf te zijn’

Ik betwijfel of ik aan dit avontuur vrienden overhoud.
Het was een topgroep daarbinnen, maar we komen allemaal uit compleet andere werelden.
Met de één kon ik absoluut beter overweg dan de ander. Zeker Roel was echt een tegenpool van
mijzelf. Daar had ik in het echte leven nooit contact mee gekregen.
Maar mijn vrienden hebben voor iedereen in het huis groot respect.
En dan vooral omdat die mensen wel 121 dagen met mij in één huis hebben samengeleefd.
Dat was ze zelf nooit gelukt. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Echt waar.
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen genoeg van me krijgen. Ik ben erg druk en aanwezig.

Het is een van de lessen die ik heb geleerd: ik heb voelsprieten gekweekt.
Ik moet soms rustiger aan doen. Ik kan nu beter inschatten of iemand het wel op prijs stelt dat ik hem
met mijn enthousiasme stoor in een bezigheid.

Ik moet minder mijn zin doordrijven.
Een ander heeft niet altijd zin in mijn grappen. Van huisgenoot Rob heb ik ook veel geleerd.
Hij was een soort vader voor me. Hij gaf me af en toe een schop onder mijn kont.

Mooi is dat je juist daarbinnen veel over de echte wereld leert. Ik kan het iedereen aanraden.
Er zouden in Nederland wel tienduizend Big- Brotherhuizen moeten staan.
Je gaat iedereen die je al kende veel meer waarderen.

Ik ben dat vanaf vandaag ook tegen mensen gaan zeggen.
Ook als ik niet gewonnen had, was alles de moeite meer dan waard geweest.

Ik heb van geen enkel gedrag van mezelf spijt. Wat ik voel, dat doe ik, dus daar moet je ook geen
spijt van hebben. Ja, ik heb een keer een zware poef tegen Lieske gegooid.

Die heeft daar vervolgens nog een hele tijd last van gehad.
Dat was een zinloze actie, maar wel een ongeluk. Het mooiste moment was toen ik mijn vriendin
twintig seconden vanachter glas mocht bekijken, terwijl ze in een grote boog met rozen stond.

Ik heb heel wat afgehuild de afgelopen weken, maar daarna heb ik juist nog een hele tijd zitten strálen.

Waarom juist ík heb gewonnen, weet ik niet. Nogmaals, ik was mezelf.
Ik schijn in de polls ook voortdurend populair te zijn geweest.
Alleen die week dat we op een rantsoen van crackers en havermout zaten, zakte ik in de peilingen weg.
Toen was ik, in plaats van vrolijk, opeens een pessimistisch mannetje.

Wat ik nu ga doen, ik weet het niet. Met dat geld heb ik nu wel de tijd om erover na te denken.
Ik geef eerst maar een feest en stuur mijn ouders lekker op vakantie.
Wie weet ga ik over een tijdje toch wel weer studeren. Dat kan dan mooi zonder bijbaantjes.
Ik peins er niet over om een huis te kopen. Ik woon in Nijmegen nu op kamers en dat is veel te gezellig.
Het was mooi vandaag om de Waalbrug over te rijden. Echt lekker om weer eens gewoon in een
auto te zitten. Ik kon zó ver kijken. “

Joost in Big Brother

Joost Hoebink werd 21 jaar geleden geboren in Breda en groeide op in Westervoort.
Drieënhalf jaar geleden kwam hij in Nijmegen studeren, maar al na twee jaar koos hij voor een baan bij
de Nijmeegse Rabobank. Die gaf hij op om op 24 augustus het huis van het Talpa-programma
Big Brother binnen te lopen.

Na een leven van 121 dagen met vreemden, gadegeslagen door zo’n half miljoen Nederlanders, kozen
de kijkers Joost als winnaar.

Daardoor verdiende hij 262.500 euro.

Joost en Nathalie

.
en dan hebben we nog deze

hopenlijk melden zich meer oud BB bewoners zich..
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:47:58 #6
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:46:55 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73602404
Godskolere wat een trieste toestand zeg, als iemand zegt dat er bepaalde users zijn die Huub nog zouden verdedigen als hij een misdaad begaan had (en daarbij wordt een voorbeeld gegeven) dan heeft men kennelijk niet eens genoeg leesvaardigheid om te begrijpen dat Huub niet beschuldigd wordt van het voorbeeld maar dat het slechts een vergelijking is en flipt men helemaal omdat degene die het voorbeeld gegeven had Huub ergens van beschuldigd zou hebben.
En aan de andere kant wordt net zo makkelijk even de suggestie gewekt dat Claire de pil per ongeluk expres zou zijn vergeten omdat ze spontaan last van rammelende eierstokken zou hebben gehad, en dat arme Huub er dus ingeluisd is.

En dat laatste komt dan van dezelfde mensen die een voorbeeld niet eens als voorbeeld begrijpen maar als beschuldiging zien. Echt..... volgens mij ontbreken er wat veterstrikdiploma's
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:57:21 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73602599
Ik heb zo het idee dat het voor een aantal mensen therapeutisch zou werken volledig los te laten.
Damn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 12-10-2009 10:12:51 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73605082
tvp
pi_73608952
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat het voor een aantal mensen therapeutisch zou werken volledig los te laten.
Damn.
ja hoe moet ik anders mijn dag door komen
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:00:31 #11
162917 tuinfluiter
pi_73611379
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ik werd door Jaap benaderd om hier "bokbierdag` te gaan ervaren.
Gewoon privé, geen gedoe enzo...
Natuurlijk is Jaap hier van harte welkom. Dus zo gechiedde.
Hij had ook afgesproken met iemand anders uit Zutphen en dat bleek dan weer een kennis
te zijn van een buurvrouw. (hoe klein de wereld ook is)

Ik had het dus met die buurvrouw ff gehad dat Jaap hier zou komen. Maar ja...... Jaap
die op visite komt bij LS (aka MrD) dat gaat dan als een lopend vuurtje. Dus er stond hier een
welkoms-comité te wachten.
Iets waar Jaap niet op zat te wachten. Hij stond dan ook maar toe aan twee buren een foto met
hem te laten maken. En toen kwam hij snel bij me naar binnen.
Eenmaal binnen hebben we gezellig zitten kletsen. En hij wilde met mij op de foto

Jaap was werkelijk heel sociaal met zijn vragen en interesses. Zowel naar mij toe als naar
mijn vriendin.We zouden naar de bokbierdag gaan, dus van te voren moet je maag dan wel even
gevuld zijn.Ik ben ook maar import hier, dus mijn vriendin had wel voor lekker eten gezorgd.
Jaap kon dat wel waarderen. Ook al weet ik niet wat hij bedoelde toen hij de beenham zag en over
de schouder van mijn vriendin keek en zei: "dat ziet er lekker uit" ...
Volgens mij keek hij in haar decoletee...

Toen kwam een buurvrouw met haar dochter. Waar hij al had toegezegd een keer met haar te
gaan schaken. Is de buuf van "ik vertrek"
En Jaap zal Jaap niet zijn om zijn woord te houden.
"Wil je schaken? Moet je wel een schaakbord hebben..."

Daarna was het tijd om een "Bokbierdag" te gaan beleven.
Dus we zijn uit voorzorg maar lopend erheen gegaan.
Eenmaal aangekomen was het al raak.
Daar waar de mensen waren begon het.
Japiooooooooooo, Japieeeeeeeeeeeeeeeee
Zang: "Japie japie japie japieoooooooooooooooooo"
Iedereen wilde met hem op de foto of een hand geven. Maar Jaap weigerde alles.
"Als ik iedereen een hand ga geven en daarna lekker in mijn neus ga peuteren, dan heb ik al die
baciillen van iedereen meteen in mijn neus en heb ik meteen de Mexicaanse griep.
Ga ik met één op de foto, dan duurt een loopje van 50 meter minstens een uurtje of 5. "
Want het is geen dierentuin. Waar je aapje kan kijken, want waar Jaap komt is het werkelijk JAAPJE kijken.

Als je op straat vroeg of ze DGK keken, dan kent niemand het.
Loopt Jaap over straat en IEDEREEN kent Jaap.

Jaap dacht dat het hier wel zou meevallen.
Later kwamen er twee vrouwen bij. En de ene zei: "Je hebt er zelf voor gekozen om DGK in
te gaan" Waarop Jaap zijn antwoord was: "Maar dan weet je niet wat het te weeg kan brengen..."

Maar die mevrouw was wel heul veul in luf met Jaap

Al met al.

Meeste mensen zouden in de media willen komen. Waaronder breedbekkikkertje.
Om maar aandacht te krijgen. Ik heb iemand leren kennen die het wil doen op eigen kracht
(met beetje hulp van zijn bekendheid)
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:17:19 #12
162917 tuinfluiter
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:21:13 #13
162917 tuinfluiter
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:36:03 #14
162917 tuinfluiter
pi_73612551

.
http://www.clipser.com/watch_video/148052

Film van lambal en caps van liesje1979
[/quote]
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:38:53 #15
162917 tuinfluiter
pi_73612654

Zangeres Maribelle en haar man Nicolaas, bekend als speler van het televisieprogramma
de Gouden Kooi, willen naar Spanje emigreren.

Maribelle en Nicolaas willen daar een hotel beginnen.
Een lang gekoesterde droom van Maribelle en Nicolaas gaat uitkomen met de geplande bed en breakfast.

maandag 12 oktober 2009 @ 16:36:36 #16
162917 tuinfluiter
pi_73614718
Rando van De Dagrand van TMF in de gouden kooi

Een andere gast heeft inmiddels zijn entree gemaakt. Het is Rando van De Dagrand van TMF en Huub herkent hem meteen. “Wow! Jaap, het is Rando!”, zegt Huub en hij is benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, omdat de gast een bloot bovenlijf heeft. Rando loopt met Jaap naar de dames in het kantoor en hij wordt onder luid gejuich ontvangen door de dames. “We gaan er een spannende avond van maken!”, verklapt Rando en Claire en haar vriendinnen hebben er duidelijk zin in. Wij ook!
De meiden in het kantoor worden één voor één op een stoeltje gezet en geblinddoekt. “Ik vind het eng!”, zegt Claire lachend. Jaap en Rando staan voor de dames en voeren de dames een stokbrood in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel. Lachend nemen de dames een hap en als ze het op hebben vedwijnen Jaap en rando weer naar de keuken voor de volgende gang. Wat zal het dit keer zijn?
De tweede gang wordt geserveerd en de dames in het kantoor wachten vol spanning af. Dit keer zijn het spareribs die worden geserveerd door Rando en Jaap. De grote Miljonair steelt de show door Rachel een sparerib te laten eten die uit zijn mond steekt. Verder is er een mooie salade in een erotische vorm. Claire loopt ondertussen even naar achter en treft daar haar aanstaande. “Heb je het naar je zin?”, informeert Huub en Claire beaamt dit. Ze weet nog niet wat haar allemaal te wachten staat…
Het wordt druk in het kantoor. De andere Miljonairs zijn blijkbaar nieuwsgierig geworden naar wat zich afspeelt bij het vrijgezellenfeestje. Amanda en Tiffany zijn al naar binnen gelopen als ook Brian in het kantoor verschijnt. “Ik heb vluggertjes mee”, zegt Brian. Hij doelt op een paar drankjes die hij in de koelkast heeft gezet bij de dames. “Kom op! Een bodyshot!”, stelt hij voor maar er is niet veel animo voor. Claire geniet inmiddels wel van een heerlijke massage van Rando…
Elke keer als Rando in de keuken komt, bedenkt Brian meer ideetjes. “Laat de drank maar vloeien”, komt Brian met zijn eerste idee. Amanda gaat nog een stapje verder. “Brian, jij moet gaan strippen. Als Claire dronken is, likt ze vast wel wat van je lijf!”, bedenkt Amanda. “Goed plan”, vindt ook Jaap en Brian stemt ermee in. Dat wordt spannend!
Amanda gaat toch ook nog even met Brian alleen naar de kapsalon. Amanda ziet het helemaal zitten! “Ik kan niet strippen, baby”, geeft Brian toe. “Ik denk wel dat het gaat werken”, meldt de Amsterdamse. “Ja, daarom doe ik het ook”, vertelt Brian. “Ik dacht ook, misschien kan je je vermommen”, bedenkt Amanda. “Ik doe het gewoon in mijn box-outfit”, zegt de Antilliaan. Amanda ziet het wel zitten dat Brian samen met Rando een showtje weggeeft. “Jullie kunnen er toch een show van maken!”, lacht ze. “Alsof ik in deze business zit”, lacht Brian met haar mee. Amanda geeft Brian alvast even een lesje in een ‘bodyshot’ geven. De avond wordt mooier en mooier…
Als de stripper klaar is met zijn act, is het feest losgebarsten en de drank vloeit rijkelijk. Ook Rando komt weer terug om de dames te vermaken met een drankje en een dansje. Jaap zit erbij en kijkt erna en heeft een voorstel. “Kom, we gaan lekker naar de Chill. Daar kunnen we draaien!”, bedenkt de grote Miljonair. Daar aangekomen valt het idee eerst niet in goede aarde bij Huub die rustig aan het kletsen was. Uiteindelijk besluit hij toch te gaan draaien en de dames gaan helemaal los… Met Rando!

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 13-10-2009 04:32:42 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:06:04 #18
162917 tuinfluiter
pi_73615706
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:

kabouters zijn gaaf,

wat cool om die cos te lezen op het moment dat ik eruit was

het is gegaan hoe het gegaan is, en voor iedereen gold altijd,dus ook voor mij, als het je niet bevalt dan rot je maar op! Ik heb mijn best gedaan, fouten gemaakt, goede dingen gedaan, ach weet je jongens, het is kut dat ik niet gewonnen heb maar aan de andere kant, its a fokking game thats all, zo heb ik het altijd gezien dus daarom heb ik het ook altijd zo kunnen spelen, bij vlagen kneiterhard, maar met mijn hele hart en ziel. Met als doel te winnen, en de echte streamers weten dat ik altijd gezegd heb, als ik niet win
:"than a tip my hat en zeg ik jongens jullie waren beter"

met een fantastische vrouw, een nieuw appartement, allemaal optredens en een pilot zit ik prima, en ik ben vooral dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt...

life is a game, vergeet dat nooit

liefs

huub

Gouden Kooi-setje Huub van Ballegooy en Claire Recourt gaan na anderhalf jaar huwelijk scheiden.
De twee hebben beiden een advocaat ingehuurd om de scheiding te regelen, maar willen niet kwijt
wat de reden voor de scheiding is. Drie maanden geleden beviel Claire van een dochtertje Sophie.

Een paar weken geleden verscheen er een vreemd bericht op de Hyves-pagina van Claire:

"Lieve mensen, ik heb droevig nieuws. Huub en ik zijn uit elkaar. Huub is weer vreemdgegaan.
En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan
spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit
goed op. Huub, het was een mooi avontuur. Kus Claire."

Het Gouden Kooi-paar liet daarna weten dat ze nog steeds gelukkig waren samen.
Iemand had ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst,
was de verklaring. Huub liet via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar,
een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels.
En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"

Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont met dochter Sophie bij haar ouders in Tilburg.

maandag 12 oktober 2009 @ 23:28:54 #19
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73633025
Huubsoppers in optima forma:

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:37:12 #20
162917 tuinfluiter
pi_73633333
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653

pi_73633380
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Huubsoppers in optima forma:

Ze hebben mij ook benaderd maar ik wilde niet
Ben benieuwd wie de Swarovscy/of zoiets krijgt
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:42:21 #22
162917 tuinfluiter
pi_73633516