Met sacha!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
even onthouden, trouwdatum van King!
5 februari 2016
Met wie weet ik niet meer, ik geloof met Eska
serieusquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met sacha!![]()
Met Eska ga ik samenwonen.
Dit zou je in je bestandje stoppen toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus![]()
ik had effe terug moeten lezen ...
Totdat ze er zelf mee worden geconfronteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:30 schreef chufi het volgende:
Dit fenomeen wordt door de meeste hier gewoon genegeerd....
Met wat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Totdat ze er zelf mee worden geconfronteerd.
Met dementie...quote:
Dan krijg ik het van mn moeder, mn vader was al overleden voordat ie er aan moest gelovenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Met dementie...
Zoals ik, eerst mijn Oma en toen mijn vader, ik hoop dat het bij mij tijdelijk is
Nou ja, het hoeft niet hoor, het in in elk geval niet te hopen,leuk is anders...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan krijg ik het van mn moeder, mn vader was al overleden voordat ie er aan moest geloven
Daar begint het al...quote:
Dit zie ik zelfs, deze is niet van vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Voor mensen die moeilijker dingen onthouden is er een trainging op tv: De MAX Geheugentrainer.
Dat moet je geheugen soepel houden![]()
Elke dag even meedoen dus!
Help me onthouden wanneer het erop is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Voor mensen die moeilijker dingen onthouden is er een trainging op tv: De MAX Geheugentrainer.
Dat moet je geheugen soepel houden![]()
Elke dag even meedoen dus!
Tis een soort IQ-test...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Help me onthouden wanneer het erop is.
En is het wel leuk? Anders haak ik snel weer af.
Je bent serieus ? 10 over 6 ... Dan zijn we allemaal al uren wakker ... Ho wacht ik blijf nog even op tis al bijna zo laatquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:13 schreef jekomterwelhinter het volgende:
MAX geheugentrainer is iedere morgen op NPO 1 om 06:10
Genieten maar.
Voor mij is het vreselijk flauw maar ieder zijn smaak.
Ik sla deze ochtend overquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:22 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Inderdaad beetje vroegMaar dan heb je ook wat
Is er ook iets met wat meer uitdaging? Ik kan nu nog die boodschappenlijst opnoemen zonder het programma uitgezien te hebben. Was het na 5 minuten eigenlijk al zat.quote:
Wat die jij met after shave?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:44 schreef drakin het volgende:
mihoen halfvolle melk courgette frikandellen crackers after shave pepermunt appelmoes
ik niks, ik at het pepermuntje om het niet teveel te hoeven ruiken, de rest heb ik maar als een recept onthoudenquote:
Mss verstandig om het recept even te posten voordat je het niet meer weet te onthouden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:55 schreef drakin het volgende:
ik niks, ik at het pepermuntje om het niet teveel te hoeven ruiken, de rest heb ik maar als een recept onthouden
TVP in geval van nood.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
Wel een waarschuwing erbij graag dan, ik ben over een tijdje toch weer vergeten wie ouder1 is of vergeet te kijken wie de ts is.
Welekke kaartquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef sly-nl het volgende:
Fann, leuk, die kaart. In de context zou het natuurlijk veel leuker kunnen en als je je echt verdiept had
.. maar goed..
Ik mis jou ook. Kom maar gauw weer 'ns langs als dat sirtaki-varken nachtdienst heeft.
Had ik er al eentje van jou gemaakt?quote:
Huh, wel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik er al eentje van jou gemaakt?![]()
Anders moet ik dat eigenlijk wel doen natuurlijk... zal ik een over na gaan denken
ja eigenlijk vind ik dat zelf behoorlijk lastig en soms komt het over alsof ik zoiets niet kanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hahaha, en dat in een 'dementie-topic'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vergeef het jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk vind ik dat zelf behoorlijk lastig en soms komt het over alsof ik zoiets niet kan
vergeten, maar het is helaas toch zo
nee, DAT vergeet ik nooit meer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik vergeef het jeAls je maar niet vergeet dat ik de eerste was die je liet komen tijdens de seks
quote:
OMG....hoe erg dat je dat vergeten was. En hoe toepasselijk in dit topic. Ontroerend in al z'n puurheid.quote:
Noem het maar ontroerend het is een rampquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
OMG....hoe erg dat je dat vergeten was. En hoe toepasselijk in dit topic. Ontroerend in al z'n puurheid.
Je mag doen wie/wat je wilt. De mensen die er 1 hebben zijn het wrs toch al vergeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
Noem het maar ontroerend het is een ramp![]()
van wie is er eigenlijk nog géén Bingokaart? Want ik vond het best wel leuk om te doen,
maar zoveel users heeft 40+ niet....
dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag doen wie/wat je wilt. De mensen die er 1 hebben zijn het wrs toch al vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |