Te jong? 40+ dus moet kunnen vind ikquote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Pas op voor je nek...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
Tering wat een mietjes zeg, de een drinkt geen bier, de andere vertikt het om buiten te gaan roken![]()
Laat ook maar, ik regel wel wat anders
Dat was 1 en dezelfde. Blinde kip.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:09 schreef Juup� het volgende:
Tering wat een mietjes zeg, de een drinkt geen bier, de andere vertikt het om buiten te gaan roken![]()
Boeiendquote:Op maandag 19 januari 2015 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was 1 en dezelfde. Blinde kip.
je moet toch ergens van dromenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn whisky (het echte resultaat van bier) leegtetteren en dan ga ik dromen van Kraftwerk morgenavond...
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol makenquote:
net als afgelopen weekend?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol maken
ik ga zaterdagavond naar Brabant ff bieren met een maatquote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol maken
Ninja!quote:
Waar in Brabant?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zaterdagavond naar Brabant ff bieren met een maat
Denk het welquote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Ninja!
De foto met een hoofd achter een enorme pul bier. Isdatjij?
Na het biertje was alles een wazige vlek?quote:
Nee dat was de eerste dus toen ging het nog welquote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Na het biertje was alles een wazige vlek?
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werken, zoals bijna ieder weekend
Ik heb nog nooit echt bier gedronken (alleen slokje om te proberen). Ik vind het te bitter. Ik heb dat met bijna alle alcoholische versnaperingen trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste dus toen ging het nog wel
is eigen keuze, en over het algemeen erg gezellig. Leuker dan vanuit het café te zitten posten lijkt mequote:
een bier maagdquote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt bier gedronken (alleen slokje om te proberen). Ik vind het te bitter. Ik heb dat met bijna alle alcoholische versnaperingen trouwens.
Jouw fiets is ook voor iedereen ja?quote:
Voor jou een appelsap danquote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt bier gedronken (alleen slokje om te proberen). Ik vind het te bitter. Ik heb dat met bijna alle alcoholische versnaperingen trouwens.
Ieder zijn/haar voorkeurquote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is eigen keuze, en over het algemeen erg gezellig. Leuker dan vanuit het café te zitten posten lijkt me
bier vind ik smerig, zoete mixjes en zoete wijn ook, maar verder lust ik vrij veel. Drink alleen niet vaak, want ik word er slaperig van.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doe altijd voor de sfeer mee. Ik giet dan zwarte bessensap in een wijnglas.quote:
Dat heb ik van mijn medicatie, maar alcohol heft dat vreemd genoeg weer op.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bier vind ik smerig, zoete mixjes en zoete wijn ook, maar verder lust ik vrij veel. Drink alleen niet vaak, want ik word er slaperig van.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doe altijd voor de sfeer mee. Ik giet dan zwarte bessensap in een wijnglas.
Staat zo leuk
mag de combi wel?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik van mijn medicatie, maar alcohol heft dat vreemd genoeg weer op.
Ik ben 28.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef nikky het volgende:
Ah, tien jaar ouder dan ik dus. Kingstown is dus al bejaard?
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:
Nee dat is geen nee. Er staat in de bijsluiter dat alcohol de werking kan versterken en tot een suf gevoel kan leiden, maar het tegendeel is het geval.quote:
hij is ons groene blaadje hierquote:Op maandag 19 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepen
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepen
Dat kon je weten toen je het bestelde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oeh, een pizza met Turkse worst, verse peper en knoflook is iets teveel van het goede.
Heb me een dorst nu.
Ik klik bijna nooit op filmpjes/YT's die hier gepost worden of het moet me wel heel byzonder of interessant lijken.quote:
Was jij toevallig in Oosterhout ergens de afgelopen dagen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verder.... na vette vrijdag komt zatte zaterdag
Ik ook lang niet altijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik bijna nooit op filmpjes/YT's die hier gepost worden of het moet me wel heel byzonder of interessant lijken.
Ik heb niet geklikt, jij wrl chuf?quote:
Ja kort filmpje over de grootste sportman ... Over 2 m en over de 300 kilo... Slechte film kwaliteit, maar dat zien we vaker bij TH's postsquote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
Drakin? Typ nog een keer het woord "wel" ajb?
Precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bejoorlijk.. Jij kunt onbeschermd de straat op .
ja, ja ben nog niet weg, eerst effe mijn koffie en een beetje lezen op Fok en krantje enzo,quote:
Ja sorry ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef?
Werknemer Ziggo sluist anderhalve ton weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nostalgie...
spammertquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef Kingstown het volgende:
Voor de mensen die graag hun 1 minute of fame willen op TV:
TV / Kandidaten gezocht voor ONE MINUTE OF FAME
Als je iets op wilt biechten, dan kun je hier terecht:
TV / CONFESSIONS | TV PRODUCTIE | OPROEP KANDIDATEN
Welke chat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb eens op de chat van FOK! gekeken. Er was niemand.
Ah daar ... IRC, zelfs als internetter van de eerste uren heb ik daar nooit iets mee gedaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helemaal bovenin beeld. Tussen abonnementen en fotoboek.
Nu ga ik koken.
Ik ken het verschil nog wel tussen een voetbalveld en een boksring, maar die voetballers hebben dat verschil nog niet helemaal in de gaten zie ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
Afrika Cup. Altijd +1. Dit is dus voetbal en niet boksen mochten de niet-sportliefhebbers dat denken.
[ afbeelding ]
Dat is het leuke van de Afrika Cup. Lekker ongepolijst. Ruwe bolsters enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
Ik ken het verschil nog wel tussen een voetbalveld en een boksring, maar die voetballers hebben dat verschil nog niet helemaal in de gaten zie ik.
Klinkt als voetballers die niet snel piepen om een kleinigheidje, maar is dat ook zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is het leuke van de Afrika Cup. Lekker ongepolijst. Ruwe bolsters enzo.![]()
[ afbeelding ]
Dat dan helaas weer niet. Voetballers zijn altijd zeurende kinderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
Klinkt als voetballers die niet snel piepen om een kleinigheidje, maar is dat ook zo?
Over het algemeen klopt het maar er was vanmiddag wel een pussie toen ie * rood kreegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt als voetballers die niet snel piepen om een kleinigheidje, maar is dat ook zo?
Noem het maar een kleinigheidje, zo'n trap onder den zak.. En piepen doet die gast wel, getuige de beelden. Eerst kieken en dan pijpen, vurig typjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar nemen ze die rituelen dan wel serieus als ze vervolgens mekaar gaan meppen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat dan helaas weer niet. Voetballers zijn altijd zeurende kinderen.
Wat jou mss wel aanspreekt is dat ze vaak nog rituelen hebben zoals as uitspreiden om het doel te beschermen.
Zolang de trap eronder blijft is het nog een kleinigheidje ja. Pas er vol in is piepwaardig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Noem het maar een kleinigheidje, zo'n trap onder den zak.. En piepen doet die gast wel, getuige de beelden. Eerst kieken en dan pijpen, vurig typje
Als je ballen laag hangen (als sinaasappels aan de boom) is het natuurlijk wel pijnlijker dan dat ze immer in de liesstreek verstopt zitten door een te krap scrotum.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang de trap eronder blijft is het nog een kleinigheidje ja. Pas er vol in is piepwaardig.
Ik heb geen idee wat pijnlijker zou zijn qwa hoogte van hangen van de ballen, maar eronder is eronder en er vol in is er vol in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je ballen laag hangen (als sinaasappels aan de boom) is het natuurlijk wel pijnlijker dan dat ze immer in de liesstreek verstopt zitten door een te krap scrotum.
[ afbeelding ]
ivf-kliniek-voorraadjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat pijnlijker zou zijn qwa hoogte van hangen van de ballen, maar eronder is eronder en er vol in is er vol in.
Die hangen best hoog trouwens.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je ballen laag hangen (als sinaasappels aan de boom) is het natuurlijk wel pijnlijker dan dat ze immer in de liesstreek verstopt zitten door een te krap scrotum.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |