Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:
Nee dat is geen nee. Er staat in de bijsluiter dat alcohol de werking kan versterken en tot een suf gevoel kan leiden, maar het tegendeel is het geval.quote:
hij is ons groene blaadje hierquote:Op maandag 19 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepen
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Oooooooooh, dan heb ik het verkeerd begrepen
Dat kon je weten toen je het bestelde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oeh, een pizza met Turkse worst, verse peper en knoflook is iets teveel van het goede.
Heb me een dorst nu.
Ik klik bijna nooit op filmpjes/YT's die hier gepost worden of het moet me wel heel byzonder of interessant lijken.quote:
Was jij toevallig in Oosterhout ergens de afgelopen dagen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verder.... na vette vrijdag komt zatte zaterdag
Ik ook lang niet altijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik bijna nooit op filmpjes/YT's die hier gepost worden of het moet me wel heel byzonder of interessant lijken.
Ik heb niet geklikt, jij wrl chuf?quote:
Ja kort filmpje over de grootste sportman ... Over 2 m en over de 300 kilo... Slechte film kwaliteit, maar dat zien we vaker bij TH's postsquote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
Drakin? Typ nog een keer het woord "wel" ajb?
Precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bejoorlijk.. Jij kunt onbeschermd de straat op .
ja, ja ben nog niet weg, eerst effe mijn koffie en een beetje lezen op Fok en krantje enzo,quote:
Ja sorry ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef?
Werknemer Ziggo sluist anderhalve ton weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |