Was het maar zo, dan vond ik het niet zo erg. Ik sliep gewoon niet, bleef 'aan de oppervlakte' en dan ook nog flink verkouden. Gelukkig geen zware dienst vandaag.quote:
Ben ik nu een dag te laat op mijn werk?quote:
Veel mooier kàn ook niet, nee (in mijn optiek). Klinkt als een zaligheid.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.
Op de schommelstoel uitkijken over de Donau....veel mooier wordt het leven niet.
Nou, speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 19 januari 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan vond ik het niet zo erg. Ik sliep gewoon niet, bleef 'aan de oppervlakte' en dan ook nog flink verkouden. Gelukkig geen zware dienst vandaag.
Heerlijk, ruimte... De boerderij van de familie van mijn ex ligt in een gehucht met 20 huizen ofzo, op een heuvel, met boomgaarden en zelfs een eigen bos. Prachtig.Het boerenbedrijf is inmiddels opgedoekt, op de boomgaarden en appelproducten na, de voormalige stallen zijn omgebouwd tot kantoor en magazijn. Vanaf het balkon reeën en roofvogels kijken....quote:Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Veel mooier kàn ook niet, nee (in mijn optiek). Klinkt als een zaligheid.
Naja, misschien is het wel heel vaak rot-weer daar. Of zo.
Het lijkt me zo zalig, zoveel ruimte & natuur om je heen....quote:Op maandag 19 januari 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk, ruimte... De boerderij van de familie van mijn ex ligt in een gehucht met 20 huizen ofzo, op een heuvel, met boomgaarden en zelfs een eigen bos. Prachtig.Het boerenbedrijf is inmiddels opgedoekt, op de boomgaarden en appelproducten na, de voormalige stallen zijn omgebouwd tot kantoor en magazijn. Vanaf het balkon reeën en roofvogels kijken....
Heerlijk. Voor een tijdje, maar om er echt te wonen? Zou me toch gaan vervelen na een tijdje.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk, ruimte... De boerderij van de familie van mijn ex ligt in een gehucht met 20 huizen ofzo, op een heuvel, met boomgaarden en zelfs een eigen bos. Prachtig.Het boerenbedrijf is inmiddels opgedoekt, op de boomgaarden en appelproducten na, de voormalige stallen zijn omgebouwd tot kantoor en magazijn. Vanaf het balkon reeën en roofvogels kijken....
het was daar altijd hard werken, met ook nog een restaurant en appartementen er bij, geen tijd om je te vervelen. Ik woon hier op zich prima en moet ook realistisch zijn, ik heb al moeite om mijn tuin aan te leggen en die is echt klein, laat staan dat ik iets groters zou moeten bijhouden.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Heerlijk. Voor een tijdje, maar om er echt te wonen? Zou me toch gaan vervelen na een tijdje.
Mja, misschien verkijk ik me er ook wel op hoor. Zou kunnen. Maar ik kan op dit moment eigenlijk niets bedenken dat ik op termijn zou gaan missen. Oké, boodschappen doen vraagt dan wel wat meer planning en zo.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Heerlijk. Voor een tijdje, maar om er echt te wonen? Zou me toch gaan vervelen na een tijdje.
daar ligt vaak wel een uitdaging, kachels op stookolie, eigen waterbron etc.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, misschien verkijk ik me er ook wel op hoor. Zou kunnen. Maar ik kan op dit moment eigenlijk niets bedenken dat ik op termijn zou gaan missen. Oké, boodschappen doen vraagt dan wel wat meer planning en zo.
(Dan ga ik er voor het gemak wel vanuit dat er gas, elektra, stromend water en internet is)
Veel meer heb ik niet nodig.
Mja, daar zou ik zo'n 15 à 20 jaar geleden nog wel voor gegaan zijn, denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar ligt vaak wel een uitdaging, kachels op stookolie, eigen waterbron etc.
wil je in het vervolg je hand voor je mond houden Juup©quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
wil je in het vervolg je hand voor je mond houden Juup©
ex had het vorige winter niet goed uitgekiend met de stookolie, moest er een spoedlevering op de dag voor kerst komen, kassa!quote:Op maandag 19 januari 2015 11:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, daar zou ik zo'n 15 à 20 jaar geleden nog wel voor gegaan zijn, denk ik.Inderdaad vanwege de uitdaging, de charme, het willen ervaren.
Nu zou dat geen goed idee zijn, als ik van mezelf uitga.
zal ik even opvrollikenquote:
Ai, dure les geweest dus. In de kou zitten is ook niks, nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ex had het vorige winter niet goed uitgekiend met de stookolie, moest er een spoedlevering op de dag voor kerst komen, kassa!
Mist hier ookquote:Op maandag 19 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat we vandaag een straalblauwe hemel zouden hebben... Helaas staat mijn flat nu in de wolken
ja, bizar opeens die mist!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat we vandaag een straalblauwe hemel zouden hebben... Helaas staat mijn flat nu in de wolken
Ik hoop voor mn buurman dat Schiphol geen hinder heeft, want die vertrok zonet voor een weekje Curacao ...quote:
Tja, anders is het ook geen echte blue Monday, he?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Nou de vlucht naar Curacao staat al op delayed....quote:Op maandag 19 januari 2015 12:05 schreef just me het volgende:
Er zijn al vliegtuigen uitgeweken
ooh maar die komen allemaal uit Kiev zal dus niets met de mist te maken hebben
Curaçao loopt niet weg en daar heb je toch veel te veel tijd met al die luie flikkkers op die eilanden...quote:Op maandag 19 januari 2015 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de vlucht naar Curacao staat al op delayed....
luie flikkersquote:Op maandag 19 januari 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Curaçao loopt niet weg en daar heb je toch veel te veel tijd met al die luie flikkkers op die eilanden...
Er is zo af en toe weleens wat last van overstromingenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Eska het volgende:
Veel mooier kàn ook niet, nee (in mijn optiek). Klinkt als een zaligheid.
Naja, misschien is het wel heel vaak rot-weer daar. Of zo.
Ik heb afgelopen nacht min of meer toevallig een aflevering van 'Jouw vrouw, mijn vrouw' gekeken en daarbij was één koppel lesbisch.quote:
Ik was mezelf aan het quoten, dus dat heb ik 'rechtgezet' met smileys.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
Log eens even in op je tong80 account MM als je alleen smileys gaat posten.
Klachten over de moderatie worden hier niet besproken. Voor vragen kun je mailen naar deisyy@fok.nlquote:Op maandag 19 januari 2015 12:56 schreef MadMaster het volgende:
kan helaas geen posts van mezelf deleten, dat doen anderen wel voor me. Meestal ongevraagd...
effe naar de hoeren?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
als ik echt naar de stad toe wil, maar de behoefte om "stadse" dingen te doen is behoorlijk afgezwakt. Dat is meer een noodzakelijk kwaad geworden.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klachten over de moderatie worden hier niet besproken. Voor vragen kun je mailen naar deisyy@fok.nl
Ah kijk, daar heb je het al. Rot-weer 's zomers.... (de zomers hier vind ik al te warmquote:Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is zo af en toe weleens wat last van overstromingen, maar in de zomer is het over het algemeen een tikje warmer als hier. Dat vervelen wat cafca zegt, daar heb ik dan weer minder last van. Heerlijk op de mountainbike wat rondpeddelen en genieten van de natuur plus met wat leuke projectjes bezig zijn. Naar de lokale Kneipe voor verse hausgemachtes apfelstrudel en/of fritatensuppe plus Linz ligt om de hoek als ik echt naar de stad toe wil, maar de behoefte om "stadse" dingen te doen is behoorlijk afgezwakt. Dat is meer een noodzakelijk kwaad geworden.
Jij bent de ideale match voor King.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Rot-weer 's zomers.... (de zomers hier vind ik al te warm)
Voor vervelen zou ik geen moment bang zijn, nee. Dat kan ik niet eens, volgens mij (of ik herken het niet als zondanig, dat kan ook) Echt geen idee hoe dat voelt.
Ook die tijd is allang voorbij FANN. Seks is voor jongeren. Net als drank. Daar doe ik niet meer aan.quote:
ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook die tijd is allang voorbij FANN. Seks is voor jongeren. Net als drank. Daar doe ik niet meer aan.
Ik ben ook niet echt van de hitte, maar daar zijn nog wel werkbare oplossingen voor te vinden (lang leve de siestaquote:Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef Eska het volgende:
Ah kijk, daar heb je het al. Rot-weer 's zomers.... (de zomers hier vind ik al te warm)
Voor vervelen zou ik geen moment bang zijn, nee. Dat kan ik niet eens, volgens mij (of ik herken het niet als zondanig, dat kan ook) Echt geen idee hoe dat voelt.
Wat denk je waarom ik zo blij was dat ze weer terug is.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik zo blij was dat ze weer terug is.![]()
Btw....zag ik dit topic dacht ik....interessant. Gaat het om 23 en 26.Had op wat smeuïgers gehoopt. 23 en 56 ofzo.
R&P / zij ouder dan ik wat nu?
23 en 27 jaar trouwens schelequote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik zo blij was dat ze weer terug is.![]()
Btw....zag ik dit topic dacht ik....interessant. Gaat het om 23 en 26.Had op wat smeuïgers gehoopt. 23 en 56 ofzo.
R&P / zij ouder dan ik wat nu?
zal wel een trolletje zijn, of een heel dom figuur dat kan ookquote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wat een leeftijdsverschil, daar moet je wel een drama van maken ( en een topic over openenen)
Mijn ex is meer dan 5 jaar jonger....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel een trolletje zijn, of een heel dom figuur dat kan ook
ja en toen?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex is meer dan 5 jaar jonger....
goh, daar kan niemand tegenopquote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ga ik winnen. Heb een ex die meer dan 25 jaar ouder is. Beat that.
Die heb je alleen voor het geld gedaan...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ga ik winnen. Heb een ex die meer dan 25 jaar ouder is. Beat that.
oi...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brak ik mijn pinpas in tweeën tijdens een poging te doen om te betalen
En ze woonde al 2 jaar niet meer bij haar ouders.....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel érg jong... ik was ook pas 20 maar het kan dus nog erger ...
ik ook niet meer vanaf mijn 16e jaarquote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze woonde al 2 jaar niet meer bij haar ouders.....
Klopt.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oi...duurt 5 dagen geloof ik voordat je een nieuwe hebt, ik had hem eens in mijn achterzak zitten
en toen was ie ook gebroken..
Nou nee, want dan was ik wel met haar meegegaan naar Amerika.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
Die heb je alleen voor het geld gedaan...
je lieve moedertje?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
probeer je gewoon nog 1x te pinnen om wat cash te halen zodat je het even 5 dagen kan uitzingen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb hem nu gelijmd en wat plakband er omheen en dat werkt redelijk, van mijn andere pas kan ik de pincode maar niet onthouden dus is ook geen optie
Komt helemaal goedquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
probeer je gewoon nog 1x te pinnen om wat cash te halen zodat je het even 5 dagen kan uitzingen...
dat hebben we welquote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een moedertrauma.
ruim 8 jaar, beide kanten op volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Juup© het volgende:
Ik verlies enorm zie ik, bij mij was het grootste verschil in leeftijd 6 jaar en 1 dag
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... je lult maar wat, zoals meestal?
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...quote:
ah... oké, ik zal niet verder vragen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...
Dan doe ik dat wel.quote:
Leg eens uit, want hier snap ik niets van.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel.
[..]
Leg eens uit, want hier snap ik niets van.
moet hij ook operatie(s) ondergaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
Ik ga met zus deze week op bezoek bij broer, die heeft vorige week voor het eerst Chemo gehad.
Gisteren aan de telefoon gesproken, hij klonk wel goed..
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg welquote:Op maandag 19 januari 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet hij ook operatie(s) ondergaan?
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
hij heeft véél humor en een positief mens dus dat zal hem helpenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.
Fijn dat de chemo (tot nu toe) goed te hebben is.
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..quote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dank Chuf, hij heeft de sterkte meer nodig denk ik en zijn vrouw en dochters ook..
ik snapquote:Op maandag 19 januari 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
We komen allemaal op leeftijd en dit is dan zo'n typisch mannen dingetje ...
ja het komt wanneer je het niet verwacht...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.
hij heeft nooit gerookt, nooit gedronken, veel gesport, altijd zelfs nu nog als het kan,
maar ja, als je het krijgt krijg je het denk ik..
Oh shit is het Blue Monday en kijk ik tennis in Australie op een blauwe piste ...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
Nou nu iets gezelligers, ik geloof dat dit wel een beetje deprimerend is voor zo'n druilerige
maandag
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
Nou nu iets gezelligers, ik geloof dat dit wel een beetje deprimerend is voor zo'n druilerige
maandag
Nieuwe trend , kinderfeestjes facturerenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)agen-verjaardag.html
Precies, je kan die koters niet vroeg genoeg leren wat geld is en dat dingen geld kosten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe trend , kinderfeestjes factureren
Als er om afbericht is gevraagd als je niet kan, lijkt me dat logisch...quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Hi , Bij deze ben ze uitgenodigd op mijn feestje.. De kosten zijn 25 E en als je niet betaald is niemand je vriendje meer....
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Hi , Bij deze ben ze uitgenodigd op mijn feestje.. De kosten zijn 25 E en als je niet betaald is niemand je vriendje meer....
Heftigquote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
50 Euro geef ik je voor een uurtje feesten.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef just me het volgende:
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komen
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komen
jij en ik samen ?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
50 Euro geef ik je voor een uurtje feesten.
quote:
Ah OK , nou laat maar danquote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]Niets natuurlijk, ik vraag toch of er iemand een biertje wil. En nee als het niet gaat zal ik geen rekening sturen of een rechtszaak aanspannen
niet zo snel een conclusie trekken hèquote:Op maandag 19 januari 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo goedkoop was...
Die ¤50.- is voor 1 uur, maar daar komen dan nog "in-game" kosten bij natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
niet zo snel een conclusie trekken hè
Ik denk dat MM en ik er wel uitkomenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ¤50.- is voor 1 uur, maar daar komen dan nog "in-game" kosten bij natuurlijk
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat MM en ik er wel uitkomen
Als je na een uur al niet meer weet wie jou het aanbod heeft gedaan, dan is mijn aanbod hierbij komen te vervallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
mag ik het afschuiven op dementie ? sorry... sorry...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je na een uur al niet meer weet wie jou het aanbod heeft gedaan, dan is mijn aanbod hierbij komen te vervallen.
Graag...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik het afschuiven op dementie ? sorry... sorry...
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
Er is al een aantal dagen niet meer in het dementietopic gepost, ik denk dat we het verder ook maar kunnen vergeten daar
Heb je wel eerst een backup gemaakt voor King?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef sacha het volgende:
zojuist 25.000 foto's verwijderd!![]()
/grote schoonmaak
maar natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel eerst een backup gemaakt voor King?
Hoi, Yvon!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:44 schreef sigme het volgende:
Gister de schapen de boomgaard in gelaten, waarmee ze ook de koestal in kunnen - waar de kippen op stok gaan. De kippen vonden dat maar niks. Vier zijn er ijzerenheinig toch gaan zitten, vier zaten ergens op een hek, en de grote haan was bij de buren in de ren gekropen.
Vanochtend de grote haan bij de buren uit de ren gehaald en geslacht. Anders hebben we elke nacht gezeur. De vier buitenbivakkeerders tillen we op en zetten ze in het kippenhok. Alwaar ze zich vanochtend afvroegen hoe ze dáár nou weer gekomen waren en waar de uitgang zou zitten. Maar die hebben ze toch gevonden. De ingang nog niet, dus hebben we ze daarstraks maar weer op stok getild.
De haan woog trouwens een indrukwekkende 2,5 kg (schoon).
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
Er is al een aantal dagen niet meer in het dementietopic gepost, ik denk dat we het verder ook maar kunnen vergeten daar
wie is het?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete zanger
als acteur ook leuk in the social networkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete zanger
Oh, dat is een BN'er die zelfs ík ken! Van klokhuis!quote:
Justin Timberlakequote:
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is een BN'er die zelfs ík ken! Van klokhuis!
Bieber?quote:
Zeker? Tis wel TH's favorietquote:
O ja, leuke film!quote:
Yvon is van vele markten thuis, vooral die op het plattelandquote:Op maandag 19 januari 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?
Dat is van na mijn tijd. Ik weet niet eens precies wat er nou precies gebeurt / het doel is in dat programma.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?
Ook geen idee meer wie hier ook al fan was van de Mol ? 1 van de dames volgens mij ....quote:Op maandag 19 januari 2015 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is van na mijn tijd. Ik weet niet eens precies wat er nou precies gebeurt / het doel is in dat programma.
Te moeilijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee meer wie hier ook al fan was van de Mol ? 1 van de dames volgens mij ....
Ik heb nog nooit een hele aflevering kunnen volgen
Nou, ooit heb ik de tv afgeschaft. Ik zou niet meer weten welk jaar, maar dat van die mol heb ik dus nooit gezien.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:31 schreef drakin het volgende:
Na jouw tijd? Ben je na 2000 geboren dan? (dat was jaar 1 van dat programma, toen het nog leuk was)
Kijk je via je pc dan wel eens een film of serie of ook niet? Ik heb kennissen zonder tv die wel gamen en film kijken op het scherm van de pcquote:Op maandag 19 januari 2015 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ooit heb ik de tv afgeschaft. Ik zou niet meer weten welk jaar, maar dat van die mol heb ik dus nooit gezien.
john legend vind ik ook goedquote:
Tegenwoordig hebben we netflix, mooie uitvinding. In herfst/winter kijken we dan ook wel wat.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk je via je pc dan wel eens een film of serie of ook niet? Ik heb kennissen zonder tv die wel gamen en film kijken op het scherm van de pc
ik heb ook geen tvquote:Op maandag 19 januari 2015 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ooit heb ik de tv afgeschaft. Ik zou niet meer weten welk jaar, maar dat van die mol heb ik dus nooit gezien.
Geen tv en wel een dikke beamer?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we netflix, mooie uitvinding. In herfst/winter kijken we dan ook wel wat.
We hebben een beamer, en mijn geliefde snapt wel hoe internet werkt, dus we keken wel af en toe films of series. Mijn oude notepadje op Lubuntu kan dat soort dingen helemaal niet (denk ik. Ik kan het in elk geval niet)
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een koelkast? 1 van de tv loze kennissen heeft die ook niet, zomers best lastig lijkt me.
Ik zou toch eerst even karnen, anders loopt het zo makkelijk weer er vanaf.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een koelkast? 1 van de tv loze kennissen heeft die ook niet, zomers best lastig lijkt me.
ik heb pas twee jaar een koelkastquote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Zo toe maar, dan ben ik net iets over helft. Ik zou eigenlijk ook alle foto's en filmpjes op de NAS eens moeten uitzoeken, maar daar ben ik dan een eeuwigheid mee bezig dus ik laat het zo maar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef sacha het volgende:
zojuist 25.000 foto's verwijderd!![]()
/grote schoonmaak
sigme heeft geen koeien, maar neemt stiertjes... Weinig boter van te maken...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...
Zelf heb ik wel eens een winter zonder gedaan(koelkast en vriezer) maar vanwege al het fruit uit de tuin kan het helaas niet te lang uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.
Oh, bedtijd alweer.
Waarom ben je er (weer?) aan begonnen eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb pas twee jaar een koelkast
ik weet niet meer grijs gebiedquote:Op maandag 19 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom ben je er (weer?) aan begonnen eigenlijk?
Maar nu krijg je wel een hele hoge stroomrekening door die ene koelkast, hoe moet dat zelfvoorzienend leven nu?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet niet meer grijs gebied
ik snap ook niet, hoe ik ooit zonder kon
dat zie ik in decemberquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu krijg je wel een hele hoge stroomrekening door die ene koelkast, hoe moet dat zelfvoorzienend leven nu?
Ik moet jou toch beter leren kennen. Ik begrijp er geen hol van.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.
Oh, bedtijd alweer.
Welnee, nog even door het ei halen, bakken en bestrooien met kaneel en suiker...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst even karnen, anders loopt het zo makkelijk weer er vanaf.
Weet zij veel.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
sigme heeft geen koeien, maar neemt stiertjes... Weinig boter van te maken...
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet zij veel.
Ze heeft geen TV...
ik ben aan het ontdubbelenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo toe maar, dan ben ik net iets over helft. Ik zou eigenlijk ook alle foto's en filmpjes op de NAS eens moeten uitzoeken, maar daar ben ik dan een eeuwigheid mee bezig dus ik laat het zo maar.
Ik ken dat. Ik ben zelf zo een van "niet nodig dan weggooien", maar in het verleden bewaarde iemand anders nagenoeg elke foto. Maar ik heb geen fut om alles uit te zoeken.quote:
daar heb je handige progjes voorquote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook tig mappen met dubbele foto's daar kom ik nooooooooit meer uit
met 20028999 tgiagatera byte hoeft dat volgens mij nietquote:
20 Terybyte?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met 20028999 tgiagatera byte hoeft dat volgens mij niet
inde ene map heten ze anders dan in de andere map dus dat gaat niet werken, bij sommige nog wel denk ik ...quote:Op maandag 19 januari 2015 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat werkt, maar als vele exact dezelfde foto's een andere naam hebben wordt het lastig.
I.d.d.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
inde ene map heten ze anders dan in de andere map dus dat gaat niet werken, bij sommige nog wel denk ik ...
ga ik effe op googelen en hier even melden... heb ik misschien hulp bij nodigquote:Op maandag 19 januari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
[..]
Fast Duplicate File Finder ben ik nu mee bezig![]()
handig hoor!
Maar hoe bepaal je welke van de dubbele je weggooitquote:Op maandag 19 januari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
[..]
Fast Duplicate File Finder ben ik nu mee bezig![]()
handig hoor!
dit progje is echt fijnquote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe bepaal je welke van de dubbele je weggooit
Ik neem aan dat er soort mappen struktuur bestaat met logische benamingen....
Ik heb mn eigen wolk..quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef sacha het volgende:
ik donder ze, als ik nu klaar ben, trouwens gewoon in een wolk
Net als fotoboeken, af en toe kijk je erin of zoek je iets en voor de rest is het meer om te bewarenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat doen jullie nog met die foto's?
Ik heb er zat, maar kijk er zelden naar...
af en toe kijk ik, vooral als Aap iets vraagt over 'vroeger' dan kijken we samenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat doen jullie nog met die foto's?
Ik heb er zat, maar kijk er zelden naar...
kan je daar de harde schijf niet uithalen ofzo, en dat je dan op de één of andere manier die foto'squote:Op maandag 19 januari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb tig albums met gewone foto's en zo af en toe bekijk ik die. Maar ja, van de laatste ruim 10 jaar had ik dus alleen digitaal en daar kan ik niet meer bij.
Een afgeschermde dubbele HD , die ook nog een leer backupt naar een andere dubbele afgeschermde dubbele HD?quote:
mijn ex had ook nauwelijks foto's van toen hij klein was en hij vond het erg leuk en bijzonder om met mij mijn albums te bekijkenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Zoals eerder gemeld heb ik nauwelijks oude foto's (van mijn ouders heb ik er elk slechts één én hun trouwfoto) en van de meer recentere kan ik me de situatie zonder die kiekjes ook nog wel herinneren. Als je kinderen hebt, is het wel leuk om terug te kijken. Voor hen is het allemaal nieuw en raar...
Ja, meestal kan dat wel en er zijn ook gespecialiseerde bedrijfjes die in het ergste geval er af schrapen wat ze kunnen. Dat laatste is alleen vaak een relatief dure grap...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je daar de harde schijf niet uithalen ofzo, en dat je dan op de één of andere manier die foto's
op je nieuwe puter kan laten zetten? moet toch kunnen?
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Een afgeschermde dubbele HD , die ook nog een leer backupt naar een andere dubbele afgeschermde dubbele HD?
Dus 2 NAS
zoals ik al schreef: ik had de heilige graal, mijn externe schijf maar die had de Postbode nodig dus formatteerde hij MIJN heilige graal voor eigen gebruikquote:
Ja zal wel wat kosten, maar als ze belangrijk voor je zijn... tja...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, meestal kan dat wel en er zijn ook gespecialiseerde bedrijfjes die in het ergste geval er af schrapen wat ze kunnen. Dat laatste is alleen vaak een relatief dure grap...
Foto's van anderen vind ik vaak wel leuk, omdat het nieuw/onbekend is.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ex had ook nauwelijks foto's van toen hij klein was en hij vond het erg leuk en bijzonder om met mij mijn albums te bekijken
shit..........quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
zoals ik al schreef: ik had de heilige graal, mijn externe schijf maar die had de Postbode nodig dus formatteerde hij MIJN heilige graal voor eigen gebruik![]()
doewie 15 jaar digitaal fotoarchief
Da's zeker goedkoop, ik heb 50 euro per videoband betaald, jaren terug...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zal wel wat kosten, maar als ze belangrijk voor je zijn... tja...
wij hadden 150 videobanden die zetten ze allemaal op één harde schijf, kost maar 1 euro per
videobanddat is wel goedkoop toch?
Dat was hem hier niet zo 1 2 3 gelukt.....quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
zoals ik al schreef: ik had de heilige graal, mijn externe schijf maar die had de Postbode nodig dus formatteerde hij MIJN heilige graal voor eigen gebruik![]()
ow ik heb me vergist, die Griek zegt net nee, het waren 15 videobanden voor 10 euro per stukquote:Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's zeker goedkoop, ik heb 50 euro per videoband betaald, jaren terug...
Dat is niet tof.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
Alles is al vaak mooier op internet te vinden..... Waarom nog een digitlale foto maken...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto's van anderen vind ik vaak wel leuk, omdat het nieuw/onbekend is.
Mw. MM heeft wel digitale fotoboeken gemaakt in PDF formaat van vakanties en zo, maar zelfs op vakantie fotograferen we steeds minder...
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 januari 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
en daar heeft die arme ziel een maand mee rondgelopen zonder dat ie het durfde te zeggen
Ik durf zelf niet eens ergens aan te zitten.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom mag ik nooit ergens aan zitten
ik ook niet meer hoor, ik heb ook wel eens iets verklootquote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik durf zelf niet eens ergens aan te zitten.
welke stichting?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze stichting biedt ook zo'n service voor videobanden aan, dat doen cliënten dan.
ah... oké, maar hoezo doen die ook videobanden dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Reinaerde, gehandicaptenzorg in de provincie Utrecht
yupquote:Op maandag 19 januari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
Of dat is een soort van werk van de gehandicapten dan ofzo?
Ze knippen beeldje voor beeldje uit en lijsten het dan voor je in...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, maar hoezo doen die ook videobanden dan?
dat denk ik niet... maar ik bedoel, mooi dat ze dat kunnen doen bedoel ik...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze knippen beeldje voor beeldje uit en lijsten het dan voor je in...
volgens mij heb ik dit al eens verteldquote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
dat is wel weer sneu ....
![]()
wat heb je gezegd?
Dat van dat neuken heeft 'ie zo wel goed weten te verhullen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit al eens verteld![]()
kom ik thuis van mijn werk, zit ie op de bank met mijn vriendinnetje...
ze keken heel serieus, ik dacht, dit is ernstig![]()
zegt ie: 'we moeten je iets heel ergs vertellen...'
ik zeg: 'jullie neuken met elkaar?'![]()
hij: 'nee, al je muziek is weg, ik heb je harde schijf gewist...'
ik: 'dat is mooi maar waar zijn mijn foto's dan?
hij: ' éhm... jamaar je muziek is weg!
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van dat neuken heeft 'ie zo wel goed weten te verhullen.
Slimme gleuvenvuller...
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit al eens verteld![]()
kom ik thuis van mijn werk, zit ie op de bank met mijn vriendinnetje...
ze keken heel serieus, ik dacht, dit is ernstig![]()
zegt ie: 'we moeten je iets heel ergs vertellen...'
ik zeg: 'jullie neuken met elkaar?'![]()
hij: 'nee, al je muziek is weg, ik heb je harde schijf gewist...'
ik: 'dat is mooi maar waar zijn mijn foto's dan?
hij: ' éhm... jamaar je muziek is weg!
die ga ik kijken beloof ikquote:Op maandag 19 januari 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
maar om een beetje een idee te krijgen hoe mijn Postbode denkt kunnen jullie de documentaire de regels van Matthijs kijken, hij herkent zichzelf hier aardig in![]()
http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijs
s en spatie omgedraaidquote:
hier is alles sok in elk gevalquote:Op maandag 19 januari 2015 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
s en spatie omgedraaid
Alle Sok zou ik ook geen antwoord op weten
ik dikke sokken ben net thuis van het oefenen om Tiger Woods met een ander kleurtje te worden!quote:
eh... die snap ik niet...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik dikke sokken ben net thuis van het oefenen om Tiger Woods met een ander kleurtje te worden!
golfen onder de zonnebank?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik dikke sokken ben net thuis van het oefenen om Tiger Woods met een ander kleurtje te worden!
ik wil een goeie golfer worden en heb staan oefenen, Tiger Woods is bruin, vandaar dat andere kleurtjequote:
Morgen duistere Dinsdagquote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi
we hebben Blue Monday bijna overleefd
Ja dat wist ik nog wel van dat bruinequote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil een goeie golfer worden en heb staan oefenen, Tiger Woods is bruin, vandaar dat andere kleurtje
Jij mag vrij vrijdag Sas... Gewoon omdat het kan... Ik neem aan dat de post wel gewoon bezorgd wordt ..quote:
ik ben meer een Slow Chatter, in een stuk of 5 topics, en af en toe her en der eens een vraag postenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden waar ik post, maar ik zie een biermeet in Utrecht bij Olivier wel zitten. Meer mensen daar over enige tijd zin in?
Als je je sticks maar niet overal laat rondslingeren...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden waar ik post, maar ik zie een biermeet in Utrecht bij Olivier wel zitten. Meer mensen daar over enige tijd zin in?
was er een leeftijdseis hier?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Enige wat voor jou in aanmerking komt is just me ...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Nope, bier is mij te modern...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Enige wat voor jou in aanmerking komt is just me ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |