shit..........quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
zoals ik al schreef: ik had de heilige graal, mijn externe schijf maar die had de Postbode nodig dus formatteerde hij MIJN heilige graal voor eigen gebruik![]()
doewie 15 jaar digitaal fotoarchief
Da's zeker goedkoop, ik heb 50 euro per videoband betaald, jaren terug...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zal wel wat kosten, maar als ze belangrijk voor je zijn... tja...
wij hadden 150 videobanden die zetten ze allemaal op één harde schijf, kost maar 1 euro per
videobanddat is wel goedkoop toch?
Dat was hem hier niet zo 1 2 3 gelukt.....quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
zoals ik al schreef: ik had de heilige graal, mijn externe schijf maar die had de Postbode nodig dus formatteerde hij MIJN heilige graal voor eigen gebruik![]()
ow ik heb me vergist, die Griek zegt net nee, het waren 15 videobanden voor 10 euro per stukquote:Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's zeker goedkoop, ik heb 50 euro per videoband betaald, jaren terug...
Dat is niet tof.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
Alles is al vaak mooier op internet te vinden..... Waarom nog een digitlale foto maken...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto's van anderen vind ik vaak wel leuk, omdat het nieuw/onbekend is.
Mw. MM heeft wel digitale fotoboeken gemaakt in PDF formaat van vakanties en zo, maar zelfs op vakantie fotograferen we steeds minder...
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 januari 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
en daar heeft die arme ziel een maand mee rondgelopen zonder dat ie het durfde te zeggen
Ik durf zelf niet eens ergens aan te zitten.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom mag ik nooit ergens aan zitten
ik ook niet meer hoor, ik heb ook wel eens iets verklootquote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik durf zelf niet eens ergens aan te zitten.
welke stichting?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze stichting biedt ook zo'n service voor videobanden aan, dat doen cliënten dan.
ah... oké, maar hoezo doen die ook videobanden dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Reinaerde, gehandicaptenzorg in de provincie Utrecht
yupquote:Op maandag 19 januari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
Of dat is een soort van werk van de gehandicapten dan ofzo?
Ze knippen beeldje voor beeldje uit en lijsten het dan voor je in...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, maar hoezo doen die ook videobanden dan?
dat denk ik niet... maar ik bedoel, mooi dat ze dat kunnen doen bedoel ik...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze knippen beeldje voor beeldje uit en lijsten het dan voor je in...
volgens mij heb ik dit al eens verteldquote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
dat is wel weer sneu ....
![]()
wat heb je gezegd?
Dat van dat neuken heeft 'ie zo wel goed weten te verhullen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit al eens verteld![]()
kom ik thuis van mijn werk, zit ie op de bank met mijn vriendinnetje...
ze keken heel serieus, ik dacht, dit is ernstig![]()
zegt ie: 'we moeten je iets heel ergs vertellen...'
ik zeg: 'jullie neuken met elkaar?'![]()
hij: 'nee, al je muziek is weg, ik heb je harde schijf gewist...'
ik: 'dat is mooi maar waar zijn mijn foto's dan?
hij: ' éhm... jamaar je muziek is weg!
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van dat neuken heeft 'ie zo wel goed weten te verhullen.
Slimme gleuvenvuller...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |