ja het komt wanneer je het niet verwacht...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.
hij heeft nooit gerookt, nooit gedronken, veel gesport, altijd zelfs nu nog als het kan,
maar ja, als je het krijgt krijg je het denk ik..
Oh shit is het Blue Monday en kijk ik tennis in Australie op een blauwe piste ...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
Nou nu iets gezelligers, ik geloof dat dit wel een beetje deprimerend is voor zo'n druilerige
maandag
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
Nou nu iets gezelligers, ik geloof dat dit wel een beetje deprimerend is voor zo'n druilerige
maandag
Nieuwe trend , kinderfeestjes facturerenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)agen-verjaardag.html
Precies, je kan die koters niet vroeg genoeg leren wat geld is en dat dingen geld kosten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe trend , kinderfeestjes factureren
Als er om afbericht is gevraagd als je niet kan, lijkt me dat logisch...quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Hi , Bij deze ben ze uitgenodigd op mijn feestje.. De kosten zijn 25 E en als je niet betaald is niemand je vriendje meer....
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Hi , Bij deze ben ze uitgenodigd op mijn feestje.. De kosten zijn 25 E en als je niet betaald is niemand je vriendje meer....
Heftigquote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
50 Euro geef ik je voor een uurtje feesten.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef just me het volgende:
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komen
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komen
jij en ik samen ?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
50 Euro geef ik je voor een uurtje feesten.
quote:
Ah OK , nou laat maar danquote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]Niets natuurlijk, ik vraag toch of er iemand een biertje wil. En nee als het niet gaat zal ik geen rekening sturen of een rechtszaak aanspannen
niet zo snel een conclusie trekken hèquote:Op maandag 19 januari 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo goedkoop was...
Die ¤50.- is voor 1 uur, maar daar komen dan nog "in-game" kosten bij natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
niet zo snel een conclusie trekken hè
Ik denk dat MM en ik er wel uitkomenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ¤50.- is voor 1 uur, maar daar komen dan nog "in-game" kosten bij natuurlijk
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat MM en ik er wel uitkomen
Als je na een uur al niet meer weet wie jou het aanbod heeft gedaan, dan is mijn aanbod hierbij komen te vervallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
mag ik het afschuiven op dementie ? sorry... sorry...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je na een uur al niet meer weet wie jou het aanbod heeft gedaan, dan is mijn aanbod hierbij komen te vervallen.
Graag...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik het afschuiven op dementie ? sorry... sorry...
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
Er is al een aantal dagen niet meer in het dementietopic gepost, ik denk dat we het verder ook maar kunnen vergeten daar
Heb je wel eerst een backup gemaakt voor King?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef sacha het volgende:
zojuist 25.000 foto's verwijderd!![]()
/grote schoonmaak
maar natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel eerst een backup gemaakt voor King?
Hoi, Yvon!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:44 schreef sigme het volgende:
Gister de schapen de boomgaard in gelaten, waarmee ze ook de koestal in kunnen - waar de kippen op stok gaan. De kippen vonden dat maar niks. Vier zijn er ijzerenheinig toch gaan zitten, vier zaten ergens op een hek, en de grote haan was bij de buren in de ren gekropen.
Vanochtend de grote haan bij de buren uit de ren gehaald en geslacht. Anders hebben we elke nacht gezeur. De vier buitenbivakkeerders tillen we op en zetten ze in het kippenhok. Alwaar ze zich vanochtend afvroegen hoe ze dáár nou weer gekomen waren en waar de uitgang zou zitten. Maar die hebben ze toch gevonden. De ingang nog niet, dus hebben we ze daarstraks maar weer op stok getild.
De haan woog trouwens een indrukwekkende 2,5 kg (schoon).
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
Er is al een aantal dagen niet meer in het dementietopic gepost, ik denk dat we het verder ook maar kunnen vergeten daar
wie is het?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete zanger
als acteur ook leuk in the social networkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete zanger
Oh, dat is een BN'er die zelfs ík ken! Van klokhuis!quote:
Justin Timberlakequote:
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is een BN'er die zelfs ík ken! Van klokhuis!
Bieber?quote:
Zeker? Tis wel TH's favorietquote:
O ja, leuke film!quote:
Yvon is van vele markten thuis, vooral die op het plattelandquote:Op maandag 19 januari 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?
Dat is van na mijn tijd. Ik weet niet eens precies wat er nou precies gebeurt / het doel is in dat programma.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?
Ook geen idee meer wie hier ook al fan was van de Mol ? 1 van de dames volgens mij ....quote:Op maandag 19 januari 2015 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is van na mijn tijd. Ik weet niet eens precies wat er nou precies gebeurt / het doel is in dat programma.
Te moeilijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee meer wie hier ook al fan was van de Mol ? 1 van de dames volgens mij ....
Ik heb nog nooit een hele aflevering kunnen volgen
Nou, ooit heb ik de tv afgeschaft. Ik zou niet meer weten welk jaar, maar dat van die mol heb ik dus nooit gezien.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:31 schreef drakin het volgende:
Na jouw tijd? Ben je na 2000 geboren dan? (dat was jaar 1 van dat programma, toen het nog leuk was)
Kijk je via je pc dan wel eens een film of serie of ook niet? Ik heb kennissen zonder tv die wel gamen en film kijken op het scherm van de pcquote:Op maandag 19 januari 2015 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ooit heb ik de tv afgeschaft. Ik zou niet meer weten welk jaar, maar dat van die mol heb ik dus nooit gezien.
john legend vind ik ook goedquote:
Tegenwoordig hebben we netflix, mooie uitvinding. In herfst/winter kijken we dan ook wel wat.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk je via je pc dan wel eens een film of serie of ook niet? Ik heb kennissen zonder tv die wel gamen en film kijken op het scherm van de pc
ik heb ook geen tvquote:Op maandag 19 januari 2015 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ooit heb ik de tv afgeschaft. Ik zou niet meer weten welk jaar, maar dat van die mol heb ik dus nooit gezien.
Geen tv en wel een dikke beamer?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we netflix, mooie uitvinding. In herfst/winter kijken we dan ook wel wat.
We hebben een beamer, en mijn geliefde snapt wel hoe internet werkt, dus we keken wel af en toe films of series. Mijn oude notepadje op Lubuntu kan dat soort dingen helemaal niet (denk ik. Ik kan het in elk geval niet)
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een koelkast? 1 van de tv loze kennissen heeft die ook niet, zomers best lastig lijkt me.
Ik zou toch eerst even karnen, anders loopt het zo makkelijk weer er vanaf.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een koelkast? 1 van de tv loze kennissen heeft die ook niet, zomers best lastig lijkt me.
ik heb pas twee jaar een koelkastquote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Zo toe maar, dan ben ik net iets over helft. Ik zou eigenlijk ook alle foto's en filmpjes op de NAS eens moeten uitzoeken, maar daar ben ik dan een eeuwigheid mee bezig dus ik laat het zo maar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef sacha het volgende:
zojuist 25.000 foto's verwijderd!![]()
/grote schoonmaak
sigme heeft geen koeien, maar neemt stiertjes... Weinig boter van te maken...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...
Zelf heb ik wel eens een winter zonder gedaan(koelkast en vriezer) maar vanwege al het fruit uit de tuin kan het helaas niet te lang uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.
Oh, bedtijd alweer.
Waarom ben je er (weer?) aan begonnen eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb pas twee jaar een koelkast
ik weet niet meer grijs gebiedquote:Op maandag 19 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom ben je er (weer?) aan begonnen eigenlijk?
Maar nu krijg je wel een hele hoge stroomrekening door die ene koelkast, hoe moet dat zelfvoorzienend leven nu?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet niet meer grijs gebied
ik snap ook niet, hoe ik ooit zonder kon
dat zie ik in decemberquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu krijg je wel een hele hoge stroomrekening door die ene koelkast, hoe moet dat zelfvoorzienend leven nu?
Ik moet jou toch beter leren kennen. Ik begrijp er geen hol van.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.
Oh, bedtijd alweer.
Welnee, nog even door het ei halen, bakken en bestrooien met kaneel en suiker...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst even karnen, anders loopt het zo makkelijk weer er vanaf.
Weet zij veel.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
sigme heeft geen koeien, maar neemt stiertjes... Weinig boter van te maken...
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet zij veel.
Ze heeft geen TV...
ik ben aan het ontdubbelenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo toe maar, dan ben ik net iets over helft. Ik zou eigenlijk ook alle foto's en filmpjes op de NAS eens moeten uitzoeken, maar daar ben ik dan een eeuwigheid mee bezig dus ik laat het zo maar.
Ik ken dat. Ik ben zelf zo een van "niet nodig dan weggooien", maar in het verleden bewaarde iemand anders nagenoeg elke foto. Maar ik heb geen fut om alles uit te zoeken.quote:
daar heb je handige progjes voorquote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook tig mappen met dubbele foto's daar kom ik nooooooooit meer uit
met 20028999 tgiagatera byte hoeft dat volgens mij nietquote:
20 Terybyte?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met 20028999 tgiagatera byte hoeft dat volgens mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |