Was het maar zo, dan vond ik het niet zo erg. Ik sliep gewoon niet, bleef 'aan de oppervlakte' en dan ook nog flink verkouden. Gelukkig geen zware dienst vandaag.quote:
Ben ik nu een dag te laat op mijn werk?quote:
Veel mooier kàn ook niet, nee (in mijn optiek). Klinkt als een zaligheid.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij onder bekrompen en dorps verstaat. De 63 inwoners waar ik mijn dagen ook weleens mee slijt zijn over het algemeen zeer conservatief, maar de voordelen zijn vele malen groter. Je wordt met rust gelaten, maar als er echt iets belangrijks is, dan kun je altijd op ze rekenen en ruimte....zoveel ruimte.
Op de schommelstoel uitkijken over de Donau....veel mooier wordt het leven niet.
Nou, speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 19 januari 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan vond ik het niet zo erg. Ik sliep gewoon niet, bleef 'aan de oppervlakte' en dan ook nog flink verkouden. Gelukkig geen zware dienst vandaag.
Heerlijk, ruimte... De boerderij van de familie van mijn ex ligt in een gehucht met 20 huizen ofzo, op een heuvel, met boomgaarden en zelfs een eigen bos. Prachtig.Het boerenbedrijf is inmiddels opgedoekt, op de boomgaarden en appelproducten na, de voormalige stallen zijn omgebouwd tot kantoor en magazijn. Vanaf het balkon reeën en roofvogels kijken....quote:Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Veel mooier kàn ook niet, nee (in mijn optiek). Klinkt als een zaligheid.
Naja, misschien is het wel heel vaak rot-weer daar. Of zo.
Het lijkt me zo zalig, zoveel ruimte & natuur om je heen....quote:Op maandag 19 januari 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk, ruimte... De boerderij van de familie van mijn ex ligt in een gehucht met 20 huizen ofzo, op een heuvel, met boomgaarden en zelfs een eigen bos. Prachtig.Het boerenbedrijf is inmiddels opgedoekt, op de boomgaarden en appelproducten na, de voormalige stallen zijn omgebouwd tot kantoor en magazijn. Vanaf het balkon reeën en roofvogels kijken....
Heerlijk. Voor een tijdje, maar om er echt te wonen? Zou me toch gaan vervelen na een tijdje.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk, ruimte... De boerderij van de familie van mijn ex ligt in een gehucht met 20 huizen ofzo, op een heuvel, met boomgaarden en zelfs een eigen bos. Prachtig.Het boerenbedrijf is inmiddels opgedoekt, op de boomgaarden en appelproducten na, de voormalige stallen zijn omgebouwd tot kantoor en magazijn. Vanaf het balkon reeën en roofvogels kijken....
het was daar altijd hard werken, met ook nog een restaurant en appartementen er bij, geen tijd om je te vervelen. Ik woon hier op zich prima en moet ook realistisch zijn, ik heb al moeite om mijn tuin aan te leggen en die is echt klein, laat staan dat ik iets groters zou moeten bijhouden.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Heerlijk. Voor een tijdje, maar om er echt te wonen? Zou me toch gaan vervelen na een tijdje.
Mja, misschien verkijk ik me er ook wel op hoor. Zou kunnen. Maar ik kan op dit moment eigenlijk niets bedenken dat ik op termijn zou gaan missen. Oké, boodschappen doen vraagt dan wel wat meer planning en zo.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Heerlijk. Voor een tijdje, maar om er echt te wonen? Zou me toch gaan vervelen na een tijdje.
daar ligt vaak wel een uitdaging, kachels op stookolie, eigen waterbron etc.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, misschien verkijk ik me er ook wel op hoor. Zou kunnen. Maar ik kan op dit moment eigenlijk niets bedenken dat ik op termijn zou gaan missen. Oké, boodschappen doen vraagt dan wel wat meer planning en zo.
(Dan ga ik er voor het gemak wel vanuit dat er gas, elektra, stromend water en internet is)
Veel meer heb ik niet nodig.
Mja, daar zou ik zo'n 15 à 20 jaar geleden nog wel voor gegaan zijn, denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar ligt vaak wel een uitdaging, kachels op stookolie, eigen waterbron etc.
wil je in het vervolg je hand voor je mond houden Juup©quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
wil je in het vervolg je hand voor je mond houden Juup©
ex had het vorige winter niet goed uitgekiend met de stookolie, moest er een spoedlevering op de dag voor kerst komen, kassa!quote:Op maandag 19 januari 2015 11:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, daar zou ik zo'n 15 à 20 jaar geleden nog wel voor gegaan zijn, denk ik.Inderdaad vanwege de uitdaging, de charme, het willen ervaren.
Nu zou dat geen goed idee zijn, als ik van mezelf uitga.
zal ik even opvrollikenquote:
Ai, dure les geweest dus. In de kou zitten is ook niks, nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ex had het vorige winter niet goed uitgekiend met de stookolie, moest er een spoedlevering op de dag voor kerst komen, kassa!
Mist hier ookquote:Op maandag 19 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat we vandaag een straalblauwe hemel zouden hebben... Helaas staat mijn flat nu in de wolken
ja, bizar opeens die mist!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat we vandaag een straalblauwe hemel zouden hebben... Helaas staat mijn flat nu in de wolken
Ik hoop voor mn buurman dat Schiphol geen hinder heeft, want die vertrok zonet voor een weekje Curacao ...quote:
Tja, anders is het ook geen echte blue Monday, he?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
Nou de vlucht naar Curacao staat al op delayed....quote:Op maandag 19 januari 2015 12:05 schreef just me het volgende:
Er zijn al vliegtuigen uitgeweken
ooh maar die komen allemaal uit Kiev zal dus niets met de mist te maken hebben
Curaçao loopt niet weg en daar heb je toch veel te veel tijd met al die luie flikkkers op die eilanden...quote:Op maandag 19 januari 2015 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de vlucht naar Curacao staat al op delayed....
luie flikkersquote:Op maandag 19 januari 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Curaçao loopt niet weg en daar heb je toch veel te veel tijd met al die luie flikkkers op die eilanden...
Er is zo af en toe weleens wat last van overstromingenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Eska het volgende:
Veel mooier kàn ook niet, nee (in mijn optiek). Klinkt als een zaligheid.
Naja, misschien is het wel heel vaak rot-weer daar. Of zo.
Ik heb afgelopen nacht min of meer toevallig een aflevering van 'Jouw vrouw, mijn vrouw' gekeken en daarbij was één koppel lesbisch.quote:
Ik was mezelf aan het quoten, dus dat heb ik 'rechtgezet' met smileys.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
Log eens even in op je tong80 account MM als je alleen smileys gaat posten.
Klachten over de moderatie worden hier niet besproken. Voor vragen kun je mailen naar deisyy@fok.nlquote:Op maandag 19 januari 2015 12:56 schreef MadMaster het volgende:
kan helaas geen posts van mezelf deleten, dat doen anderen wel voor me. Meestal ongevraagd...
effe naar de hoeren?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
als ik echt naar de stad toe wil, maar de behoefte om "stadse" dingen te doen is behoorlijk afgezwakt. Dat is meer een noodzakelijk kwaad geworden.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klachten over de moderatie worden hier niet besproken. Voor vragen kun je mailen naar deisyy@fok.nl
Ah kijk, daar heb je het al. Rot-weer 's zomers.... (de zomers hier vind ik al te warmquote:Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is zo af en toe weleens wat last van overstromingen, maar in de zomer is het over het algemeen een tikje warmer als hier. Dat vervelen wat cafca zegt, daar heb ik dan weer minder last van. Heerlijk op de mountainbike wat rondpeddelen en genieten van de natuur plus met wat leuke projectjes bezig zijn. Naar de lokale Kneipe voor verse hausgemachtes apfelstrudel en/of fritatensuppe plus Linz ligt om de hoek als ik echt naar de stad toe wil, maar de behoefte om "stadse" dingen te doen is behoorlijk afgezwakt. Dat is meer een noodzakelijk kwaad geworden.
Jij bent de ideale match voor King.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Rot-weer 's zomers.... (de zomers hier vind ik al te warm)
Voor vervelen zou ik geen moment bang zijn, nee. Dat kan ik niet eens, volgens mij (of ik herken het niet als zondanig, dat kan ook) Echt geen idee hoe dat voelt.
Ook die tijd is allang voorbij FANN. Seks is voor jongeren. Net als drank. Daar doe ik niet meer aan.quote:
ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook die tijd is allang voorbij FANN. Seks is voor jongeren. Net als drank. Daar doe ik niet meer aan.
Ik ben ook niet echt van de hitte, maar daar zijn nog wel werkbare oplossingen voor te vinden (lang leve de siestaquote:Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef Eska het volgende:
Ah kijk, daar heb je het al. Rot-weer 's zomers.... (de zomers hier vind ik al te warm)
Voor vervelen zou ik geen moment bang zijn, nee. Dat kan ik niet eens, volgens mij (of ik herken het niet als zondanig, dat kan ook) Echt geen idee hoe dat voelt.
Wat denk je waarom ik zo blij was dat ze weer terug is.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik zo blij was dat ze weer terug is.![]()
Btw....zag ik dit topic dacht ik....interessant. Gaat het om 23 en 26.Had op wat smeuïgers gehoopt. 23 en 56 ofzo.
R&P / zij ouder dan ik wat nu?
23 en 27 jaar trouwens schelequote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik zo blij was dat ze weer terug is.![]()
Btw....zag ik dit topic dacht ik....interessant. Gaat het om 23 en 26.Had op wat smeuïgers gehoopt. 23 en 56 ofzo.
R&P / zij ouder dan ik wat nu?
zal wel een trolletje zijn, of een heel dom figuur dat kan ookquote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wat een leeftijdsverschil, daar moet je wel een drama van maken ( en een topic over openenen)
Mijn ex is meer dan 5 jaar jonger....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel een trolletje zijn, of een heel dom figuur dat kan ook
ja en toen?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex is meer dan 5 jaar jonger....
goh, daar kan niemand tegenopquote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ga ik winnen. Heb een ex die meer dan 25 jaar ouder is. Beat that.
Die heb je alleen voor het geld gedaan...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ga ik winnen. Heb een ex die meer dan 25 jaar ouder is. Beat that.
oi...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brak ik mijn pinpas in tweeën tijdens een poging te doen om te betalen
En ze woonde al 2 jaar niet meer bij haar ouders.....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel érg jong... ik was ook pas 20 maar het kan dus nog erger ...
ik ook niet meer vanaf mijn 16e jaarquote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze woonde al 2 jaar niet meer bij haar ouders.....
Klopt.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oi...duurt 5 dagen geloof ik voordat je een nieuwe hebt, ik had hem eens in mijn achterzak zitten
en toen was ie ook gebroken..
Nou nee, want dan was ik wel met haar meegegaan naar Amerika.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
Die heb je alleen voor het geld gedaan...
je lieve moedertje?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
probeer je gewoon nog 1x te pinnen om wat cash te halen zodat je het even 5 dagen kan uitzingen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb hem nu gelijmd en wat plakband er omheen en dat werkt redelijk, van mijn andere pas kan ik de pincode maar niet onthouden dus is ook geen optie
Komt helemaal goedquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
probeer je gewoon nog 1x te pinnen om wat cash te halen zodat je het even 5 dagen kan uitzingen...
dat hebben we welquote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een moedertrauma.
ruim 8 jaar, beide kanten op volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Juup© het volgende:
Ik verlies enorm zie ik, bij mij was het grootste verschil in leeftijd 6 jaar en 1 dag
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... je lult maar wat, zoals meestal?
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...quote:
ah... oké, ik zal niet verder vragen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...
Dan doe ik dat wel.quote:
Leg eens uit, want hier snap ik niets van.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel.
[..]
Leg eens uit, want hier snap ik niets van.
moet hij ook operatie(s) ondergaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
Ik ga met zus deze week op bezoek bij broer, die heeft vorige week voor het eerst Chemo gehad.
Gisteren aan de telefoon gesproken, hij klonk wel goed..
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg welquote:Op maandag 19 januari 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet hij ook operatie(s) ondergaan?
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
hij heeft véél humor en een positief mens dus dat zal hem helpenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.
Fijn dat de chemo (tot nu toe) goed te hebben is.
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..quote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dank Chuf, hij heeft de sterkte meer nodig denk ik en zijn vrouw en dochters ook..
ik snapquote:Op maandag 19 januari 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
We komen allemaal op leeftijd en dit is dan zo'n typisch mannen dingetje ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |