zal wel een trolletje zijn, of een heel dom figuur dat kan ookquote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wat een leeftijdsverschil, daar moet je wel een drama van maken ( en een topic over openenen)
Mijn ex is meer dan 5 jaar jonger....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel een trolletje zijn, of een heel dom figuur dat kan ook
ja en toen?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex is meer dan 5 jaar jonger....
goh, daar kan niemand tegenopquote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ga ik winnen. Heb een ex die meer dan 25 jaar ouder is. Beat that.
Die heb je alleen voor het geld gedaan...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ga ik winnen. Heb een ex die meer dan 25 jaar ouder is. Beat that.
oi...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brak ik mijn pinpas in tweeën tijdens een poging te doen om te betalen
En ze woonde al 2 jaar niet meer bij haar ouders.....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel érg jong... ik was ook pas 20 maar het kan dus nog erger ...
ik ook niet meer vanaf mijn 16e jaarquote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze woonde al 2 jaar niet meer bij haar ouders.....
Klopt.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oi...duurt 5 dagen geloof ik voordat je een nieuwe hebt, ik had hem eens in mijn achterzak zitten
en toen was ie ook gebroken..
Nou nee, want dan was ik wel met haar meegegaan naar Amerika.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
Die heb je alleen voor het geld gedaan...
je lieve moedertje?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
probeer je gewoon nog 1x te pinnen om wat cash te halen zodat je het even 5 dagen kan uitzingen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb hem nu gelijmd en wat plakband er omheen en dat werkt redelijk, van mijn andere pas kan ik de pincode maar niet onthouden dus is ook geen optie
Komt helemaal goedquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
probeer je gewoon nog 1x te pinnen om wat cash te halen zodat je het even 5 dagen kan uitzingen...
dat hebben we welquote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een moedertrauma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |