ruim 8 jaar, beide kanten op volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Juup© het volgende:
Ik verlies enorm zie ik, bij mij was het grootste verschil in leeftijd 6 jaar en 1 dag
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... je lult maar wat, zoals meestal?
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...quote:
ah... oké, ik zal niet verder vragen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...
Dan doe ik dat wel.quote:
Leg eens uit, want hier snap ik niets van.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
Dat ga ik hier niet allemaal uitleggen.... Maar ik heb dr al jaren niet meer gezien of gesproken...
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel.
[..]
Leg eens uit, want hier snap ik niets van.
moet hij ook operatie(s) ondergaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
Ik ga met zus deze week op bezoek bij broer, die heeft vorige week voor het eerst Chemo gehad.
Gisteren aan de telefoon gesproken, hij klonk wel goed..
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg welquote:Op maandag 19 januari 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet hij ook operatie(s) ondergaan?
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
hij heeft véél humor en een positief mens dus dat zal hem helpenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.
Fijn dat de chemo (tot nu toe) goed te hebben is.
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..quote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dank Chuf, hij heeft de sterkte meer nodig denk ik en zijn vrouw en dochters ook..
ik snapquote:Op maandag 19 januari 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
We komen allemaal op leeftijd en dit is dan zo'n typisch mannen dingetje ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |