Hoi allemaal
Het is al weer even geleden dat ik een post heb gedaan maar bij deze!
sinds 6/7 weken geen relatie meer met het meisje uit mijn vorige topic. uiteindelijk wel seks met haar gehad en dat was fantastisch er ging een nieuwe wereld voor me open
Maar nu komt het verhaal, afgelopen weekeind heb ik een diepte punt bereikt met de bezetting qua vrienden om te gaan stappen je kent het wel allemaal getrouwd, kinderen of geen zin. dus ik was allen. Ik had geen zin om de hele avond op de bank te gaan zitten dus ben uiteindelijk weg gegaan.
Beetje rondhangen in de kroegjes en hier en daar wat contacten opdoen tot ik op een gegeven moment een leuke dame tegen het lijf liep. Gezellig staan babbelen over van alles en nog wat. Ze vroeg of ik mee wilde naar huis met haar. Ik dacht oke heb toch niks anders te doen. Meegegaan naar haar huis en uiteindelijk bij haar in bed beland het was top.
Volgende ochtend vroeg ze of ik later die week nog contact met haar zou opnemen. Ik zei ja, en ik ben ook wel van plan, maar Ik heb eigenlijk geen ervaring met het benaderen van iets wat oudere dames. ik zal haar op een andere manier moeten benaderen dan de meiden van mijn eigen leeftijd denk ik?
Heeft een van jullie misschien tips??