Las het net in je andere topic. Dus jij bent van 'vasthouden aan mijn opvoeding en geloof' overgegaan op een of ander persoon die alleen gaat stappen en dan met een 'willekeurige' dame naar huis meegaat?quote:
Ik zou me dan een beetje verdiepen in de cultuur uit haar tijd.quote:
Ja goed gelezen!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Las het net in je andere topic. Dus jij bent van 'vasthouden aan mijn opvoeding en geloof' overgegaan op een of ander persoon die alleen gaat stappen en dan met een 'willekeurige' dame naar huis meegaat?
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
23 en 27 vind ik persoonlijk te ver gaan, TS.
Het scheelt toch al gauw 4 x 365 = 1460 dagen.
1460 dagen! Doe even normaal, man.
Echt, ik word er gewoon beroerd van
Gewoon vreselijk ja zo een verschil. Sjongejonge dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb er eigenlijk geen verklaring voor!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En vanwaar die enorme wending?
Heb je dan 23 jaar een leugen geleefd?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:09 schreef Casanova34 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk geen verklaring voor!
Dit is nou precies de reden dat ik het post! ik wil namelijk weten of het leeftijdsverschil er toe doet! aan jullie reacties te merken niet dusquote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn toetsenbord zit inderdaad ook onder de tosti ham-kaas, verdoriequote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Godtje het volgende:
Gadver. Was zeker helemaal vastgeroest dat oude wijf! Die moest je were helemaal schoonblazen.
Ik moest een beetje overgeven!
Zo te horen ben je pas recentelijk het geloof ontgroeit, dan ben je mentaal net een peuter. Als je het zo bekijkt is het verschil waarschijnlijk best groot ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:13 schreef Casanova34 het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden dat ik het post! ik wil namelijk weten of het leeftijdsverschil er toe doet! aan jullie reacties te merken niet dus
je kan het ook anders stellen. ik heb afgelopen 23 jaar geleefd zoals mijn omgeving verwacht dat ik leef.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dan 23 jaar een leugen geleefd?
Maar ben je dan alleen voor de seks van je geloof gevallen?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef Casanova34 het volgende:
[..]
je kan het ook anders stellen. ik heb afgelopen 23 jaar geleefd zoals mijn omgeving verwacht dat ik leef.
Ja leuk voor je maar je weet de geboortedata niet, rekenen + nadenken zullen vast niet je sterkste punten zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Wilde hier serieus op reageren, maar ik heb me bedacht.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja leuk voor je maar je weet de geboortedata niet, rekenen + nadenken zullen vast niet je sterkste punten zijn.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wilde hier serieus op reageren, maar ik heb me bedacht.
Nee dat niet ga nog steeds naar de kerk enzo alleen zit ik daar waarschijnlijk meer als huichelaar! maar vanwaar de interesse in deze wending?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ben je dan alleen voor de seks van je geloof gevallen?
Ik wil ook wel de ballenbak van de Ikea in met jouquote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ja, het geeft natuurlijk praktisch wel problemen. TS wil nog de ballenbak in en z'n vriendin de IKEA zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
God zal genadeloos zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:30 schreef Casanova34 het volgende:
[..]
Nee dat niet ga nog steeds naar de kerk enzo alleen zit ik daar waarschijnlijk meer als huichelaar! maar vanwaar de interesse in deze wending?
Je verwees zelf naar je vorige topic.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:30 schreef Casanova34 het volgende:
[..]
Nee dat niet ga nog steeds naar de kerk enzo alleen zit ik daar waarschijnlijk meer als huichelaar! maar vanwaar de interesse in deze wending?
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik wil ook wel de ballenbak van de Ikea in met jou
quote:Die is zoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hebben ze een ballenbak in de Ikeaquote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ja, het geeft natuurlijk praktisch wel problemen. TS wil nog de ballenbak in en z'n vriendin de IKEA zelf.
Op FOK! In een topic. Maar opeens was ie weg. Geen idéé waar ie is.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor 't laatst gezien?
Ik heb de zedenpolitie al geïnformeerdquote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou het bijna als necrofilie kunnen bestempelenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
TS neukt met vrouwen die met 1,5 been in het graf staan, báh!
Je vergeet de schrikkeldag. Hij zijn er dus zelfs 1461quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga maar alvast kindernamen verzinnen.quote:
Dat is de volgende stap, let maar op.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef eight het volgende:
[..]
Je zou het bijna als necrofilie kunnen bestempelen
Je hoeft je in ieder geval niet af te vragen waarom je niets beters te doen hebtquote:Op maandag 19 januari 2015 12:51 schreef Casanova34 het volgende:
Ze vroeg of ik mee wilde naar huis met haar. Ik dacht oke heb toch niks anders te doen. Meegegaan naar haar huis en uiteindelijk bij haar in bed beland het was top.
Volgende ochtend vroeg ze of ik later die week nog contact met haar zou opnemen. Ik zei ja, en ik ben ook wel van plan, maar Ik heb eigenlijk geen ervaring met het benaderen van iets wat oudere dames. ik zal haar op een andere manier moeten benaderen dan de meiden van mijn eigen leeftijd denk ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |