Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een koelkast? 1 van de tv loze kennissen heeft die ook niet, zomers best lastig lijkt me.
ik heb pas twee jaar een koelkastquote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie trouwens wel een koelkast? 1 van de tv loze kennissen heeft die ook niet, zomers best lastig lijkt me.
Zo toe maar, dan ben ik net iets over helft. Ik zou eigenlijk ook alle foto's en filmpjes op de NAS eens moeten uitzoeken, maar daar ben ik dan een eeuwigheid mee bezig dus ik laat het zo maar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef sacha het volgende:
zojuist 25.000 foto's verwijderd!![]()
/grote schoonmaak
sigme heeft geen koeien, maar neemt stiertjes... Weinig boter van te maken...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boter gaat zo vanuit de koe op brood...
Zelf heb ik wel eens een winter zonder gedaan(koelkast en vriezer) maar vanwege al het fruit uit de tuin kan het helaas niet te lang uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.
Oh, bedtijd alweer.
Waarom ben je er (weer?) aan begonnen eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb pas twee jaar een koelkast
ik weet niet meer grijs gebiedquote:Op maandag 19 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom ben je er (weer?) aan begonnen eigenlijk?
Maar nu krijg je wel een hele hoge stroomrekening door die ene koelkast, hoe moet dat zelfvoorzienend leven nu?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet niet meer grijs gebied
ik snap ook niet, hoe ik ooit zonder kon
dat zie ik in decemberquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu krijg je wel een hele hoge stroomrekening door die ene koelkast, hoe moet dat zelfvoorzienend leven nu?
Ik moet jou toch beter leren kennen. Ik begrijp er geen hol van.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen koelkast. Wel vriezer, en ik vind er niks lastigs aan, maar ik ben er al lang aan gewend.
Oh, bedtijd alweer.
Welnee, nog even door het ei halen, bakken en bestrooien met kaneel en suiker...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst even karnen, anders loopt het zo makkelijk weer er vanaf.
Weet zij veel.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
sigme heeft geen koeien, maar neemt stiertjes... Weinig boter van te maken...
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet zij veel.
Ze heeft geen TV...
ik ben aan het ontdubbelenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo toe maar, dan ben ik net iets over helft. Ik zou eigenlijk ook alle foto's en filmpjes op de NAS eens moeten uitzoeken, maar daar ben ik dan een eeuwigheid mee bezig dus ik laat het zo maar.
Ik ken dat. Ik ben zelf zo een van "niet nodig dan weggooien", maar in het verleden bewaarde iemand anders nagenoeg elke foto. Maar ik heb geen fut om alles uit te zoeken.quote:
daar heb je handige progjes voorquote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook tig mappen met dubbele foto's daar kom ik nooooooooit meer uit
met 20028999 tgiagatera byte hoeft dat volgens mij nietquote:
20 Terybyte?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met 20028999 tgiagatera byte hoeft dat volgens mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |