quote:Op maandag 19 januari 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat MM en ik er wel uitkomen
Als je na een uur al niet meer weet wie jou het aanbod heeft gedaan, dan is mijn aanbod hierbij komen te vervallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
mag ik het afschuiven op dementie ? sorry... sorry...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je na een uur al niet meer weet wie jou het aanbod heeft gedaan, dan is mijn aanbod hierbij komen te vervallen.
Graag...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik het afschuiven op dementie ? sorry... sorry...
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
Er is al een aantal dagen niet meer in het dementietopic gepost, ik denk dat we het verder ook maar kunnen vergeten daar
Heb je wel eerst een backup gemaakt voor King?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef sacha het volgende:
zojuist 25.000 foto's verwijderd!![]()
/grote schoonmaak
maar natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel eerst een backup gemaakt voor King?
Hoi, Yvon!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:44 schreef sigme het volgende:
Gister de schapen de boomgaard in gelaten, waarmee ze ook de koestal in kunnen - waar de kippen op stok gaan. De kippen vonden dat maar niks. Vier zijn er ijzerenheinig toch gaan zitten, vier zaten ergens op een hek, en de grote haan was bij de buren in de ren gekropen.
Vanochtend de grote haan bij de buren uit de ren gehaald en geslacht. Anders hebben we elke nacht gezeur. De vier buitenbivakkeerders tillen we op en zetten ze in het kippenhok. Alwaar ze zich vanochtend afvroegen hoe ze dáár nou weer gekomen waren en waar de uitgang zou zitten. Maar die hebben ze toch gevonden. De ingang nog niet, dus hebben we ze daarstraks maar weer op stok getild.
De haan woog trouwens een indrukwekkende 2,5 kg (schoon).
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
Er is al een aantal dagen niet meer in het dementietopic gepost, ik denk dat we het verder ook maar kunnen vergeten daar
wie is het?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete zanger
als acteur ook leuk in the social networkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete zanger
Oh, dat is een BN'er die zelfs ík ken! Van klokhuis!quote:
Justin Timberlakequote:
Heeft ze niet ook ooit met Wie is de Mol meegedaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is een BN'er die zelfs ík ken! Van klokhuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |