Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
hij heeft véél humor en een positief mens dus dat zal hem helpenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Jeetje dat moet een tegenvaller geweest zijn, dat het na een half jaar toch uitgezaaid bleek te zijn.
Fijn dat de chemo (tot nu toe) goed te hebben is.
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..quote:Op maandag 19 januari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dank Chuf, hij heeft de sterkte meer nodig denk ik en zijn vrouw en dochters ook..
ik snapquote:Op maandag 19 januari 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ken hem niet, dus via jou dan maar op deze manier ..
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
We komen allemaal op leeftijd en dit is dan zo'n typisch mannen dingetje ...
ja het komt wanneer je het niet verwacht...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
komt best vaak voor ... maar ja andere soorten ook, dus je weet het nooit.
hij heeft nooit gerookt, nooit gedronken, veel gesport, altijd zelfs nu nog als het kan,
maar ja, als je het krijgt krijg je het denk ik..
Oh shit is het Blue Monday en kijk ik tennis in Australie op een blauwe piste ...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
Nou nu iets gezelligers, ik geloof dat dit wel een beetje deprimerend is voor zo'n druilerige
maandag
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
Nou nu iets gezelligers, ik geloof dat dit wel een beetje deprimerend is voor zo'n druilerige
maandag
Nieuwe trend , kinderfeestjes facturerenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)agen-verjaardag.html
Precies, je kan die koters niet vroeg genoeg leren wat geld is en dat dingen geld kosten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe trend , kinderfeestjes factureren
Als er om afbericht is gevraagd als je niet kan, lijkt me dat logisch...quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Hi , Bij deze ben ze uitgenodigd op mijn feestje.. De kosten zijn 25 E en als je niet betaald is niemand je vriendje meer....
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Hi , Bij deze ben ze uitgenodigd op mijn feestje.. De kosten zijn 25 E en als je niet betaald is niemand je vriendje meer....
Heftigquote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.. hij heeft prostaatkanker, eerst had hij een hormonenkuur di sloeg wel
aan, toen kon hij een half jaar lang probleemloos alles doen... hij werd wel een stuk dikker, maar
dat vond ie niet zo erg, dat ie tetten kreeg vond hij alleen niet zo leuken ja, het zijn vrouwelijke
hormonen die je dan krijgt, dus geen sex meer, maar dat was ook bijzaak nauurlijk, maar de laatste
controle was niet goed, toch weer uitzaaien enzo... dus nu moet hij aan de Chemo... hij is vorige
week voor de eerste keer geweest, het viel hem mee zei hij, niet heel ziek van geweest.
50 Euro geef ik je voor een uurtje feesten.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef just me het volgende:
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komen
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga toch niet betalen om naar een feestje te mogen, ze moeten mij betalen dat ik wil komen
jij en ik samen ?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
50 Euro geef ik je voor een uurtje feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |