quote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit al eens verteld![]()
kom ik thuis van mijn werk, zit ie op de bank met mijn vriendinnetje...
ze keken heel serieus, ik dacht, dit is ernstig![]()
zegt ie: 'we moeten je iets heel ergs vertellen...'
ik zeg: 'jullie neuken met elkaar?'![]()
hij: 'nee, al je muziek is weg, ik heb je harde schijf gewist...'
ik: 'dat is mooi maar waar zijn mijn foto's dan?
hij: ' éhm... jamaar je muziek is weg!
die ga ik kijken beloof ikquote:Op maandag 19 januari 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
maar om een beetje een idee te krijgen hoe mijn Postbode denkt kunnen jullie de documentaire de regels van Matthijs kijken, hij herkent zichzelf hier aardig in![]()
http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijs
s en spatie omgedraaidquote:
hier is alles sok in elk gevalquote:Op maandag 19 januari 2015 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
s en spatie omgedraaid
Alle Sok zou ik ook geen antwoord op weten
ik dikke sokken ben net thuis van het oefenen om Tiger Woods met een ander kleurtje te worden!quote:
eh... die snap ik niet...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik dikke sokken ben net thuis van het oefenen om Tiger Woods met een ander kleurtje te worden!
golfen onder de zonnebank?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik dikke sokken ben net thuis van het oefenen om Tiger Woods met een ander kleurtje te worden!
ik wil een goeie golfer worden en heb staan oefenen, Tiger Woods is bruin, vandaar dat andere kleurtjequote:
Morgen duistere Dinsdagquote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi
we hebben Blue Monday bijna overleefd
Ja dat wist ik nog wel van dat bruinequote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil een goeie golfer worden en heb staan oefenen, Tiger Woods is bruin, vandaar dat andere kleurtje
Jij mag vrij vrijdag Sas... Gewoon omdat het kan... Ik neem aan dat de post wel gewoon bezorgd wordt ..quote:
ik ben meer een Slow Chatter, in een stuk of 5 topics, en af en toe her en der eens een vraag postenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden waar ik post, maar ik zie een biermeet in Utrecht bij Olivier wel zitten. Meer mensen daar over enige tijd zin in?
Als je je sticks maar niet overal laat rondslingeren...quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden waar ik post, maar ik zie een biermeet in Utrecht bij Olivier wel zitten. Meer mensen daar over enige tijd zin in?
was er een leeftijdseis hier?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Enige wat voor jou in aanmerking komt is just me ...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Nope, bier is mij te modern...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |