Ik dacht dat art geen dickpics stuurde?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat prima zelf.
Je hebt zoveel montuurtjes; vast wel een die bij je staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik kon bij de opticien probleemloos de kleinste letters lezen maar aan het einde van de dag zit ik te knijpen als een gek met soms hoofdpijn als gevolg daarvan.
Maar ik heb geen brillenhoofd denk ik. Nouja, ik schaf er eentje aan we zien wel waar het schip strandt.
Bloemkoolpikken een aardbeitetten.quote:
Oh dat wordt ik elke week wel minimaal een keer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef artelligence het volgende:
Ik ben net afgewezen door Straw. Wow.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft het haar straks toch gezegd?
Vraag fax hoe je dat verwerkt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef artelligence het volgende:
Okay okay. Ik kom vanavond wel even foto's van je maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef artelligence het volgende:
Ik krijg er honger vanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bloemkoolpikken een aardbeitetten.![]()
Daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bloemkoolpikken een aardbeitetten.![]()
Inkoppertje fax, sorry...quote:
Komt wel goed schatje.quote:
Nice! Ik vertrouw op jouw esthetische blikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay okay. Ik kom vanavond wel even foto's van je maken.Zenden we die naar 50 mensen met Fling en kijken we wat terug komt.
Aaaauuuuuu het brandt!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter bij jou terecht?
VA kreeg geen dickpics op Fling. We kunnen dus beter beschaafd beginnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Ik vertrouw op jouw esthetische blik
Auw.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem dit keer niet maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geen close-ups.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat art geen dickpics stuurde?
Zie je wel fax, alles komt goedquote:
Nopequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, met het hoofdquote:
Alleen vergroot?quote:
Eh whut? Waarover?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds niet overheen?
Ja dat heb je nu al zo vaak gezegd nu durf ik gewoon niet meer he.quote:
Kom nou Myr. Je kent hem toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom nou Myr. Je kent hem toch?
Fisheye filter. Lijkt 'ie dik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, met het hoofd
[..]
Alleen vergroot?
We have a winnerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanavond toch weer een date?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat heb je nu al zo vaak gezegd nu durf ik gewoon niet meer he.
Niet instorten nu Fax, gewoon alpha blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit meer van herstellen![]()
Hebben jullie al vaker gedate/gemeet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit meer van herstellen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaker gedate/gemeet?
Een beetje lef mag bestquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat heb je nu al zo vaak gezegd nu durf ik gewoon niet meer he.
Kennen we elkaar?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom nou Myr. Je kent hem toch?
Waarschijnlijk wel jaquote:
1 Keer nog maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaker gedate/gemeet?
Het begint allemaal alweer te tollen bij em hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet instorten nu Fax, gewoon alpha blijven.
Nou, dan ga je er toch overheen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:54 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje lef mag best
[..]
Kennen we elkaar?
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er komt wel een vervolg toch? Is leuk
Dat laten we ze denken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
De dames hebben hier zo ontzettend de broek aan, ik blijf het fantastisch vinden
Zou ik ook doen, Faxie valt vast goed in de smaak bij ouders.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik ga Fax volgende week aan m'n ouders voorstellen hoor.
Op welk gebied?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe daar eens wat aan. Jullie hebben potentie.
In sommige huizen!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
De dames hebben hier zo ontzettend de broek aan, ik blijf het fantastisch vinden
Nee hoor. Heb al 6 gehosseld in deze reeks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
We zien wel hoe t looptquote:
Jaquote:
Niet? Ow...quote:
Ja ik denk het ook. Scheelt maar 12 jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Faxie valt vast goed in de smaak bij ouders.
Jij bent dan ook smoothlikeart. Ik geen enkelequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb al 6 gehosseld in deze reeks.
Maar dat zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Scheelt maar 12 jaar.
Hou opppquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. Garantie heb je niet
Daarom, en zolang het leuk is, is dat prima wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. Garantie heb je niet
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb al 6 gehosseld in deze reeks.
Maar hij ziet er nog kei jong uit. Je liegt er gewoon een paar jaar af, heb ik ook gedaan bij twi.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Scheelt maar 12 jaar.
Dat hebben wij ook, Straw. Na het uitvoeren van mijn meesterplan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot lovey-dovey, jaloerse blikken trekkende, ontluikende liefde.
Hahaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot lovey-dovey, jaloerse blikken trekkende, ontluikende liefde.
Grapje tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
Ik ben zo benieuwd nu hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, Straw. Na het uitvoeren van mijn meesterplan.
Ghb?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, Straw. Na het uitvoeren van mijn meesterplan.
Lijkt me zo gek als ze daar later achterkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij ziet er nog kei jong uit. Je liegt er gewoon een paar jaar af, heb ik ook gedaan bij twi.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo gek als ze daar later achterkomen.
Maar heb je die jongens van onze leeftijd wel eens gezien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die vrouwen hier die maar met oudere mannen thuiskomen.
Ze is drukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Royco1 het volgende:
Wat is deze Faxie?
Spreek eens af met Inolvi.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ben ik dan de enige die geen fokster date?
Sommigen vallen wel meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar heb je die jongens van onze leeftijd wel eens gezien?Die zijn nog zo kinderlijk.
Mijn moeder heeft niet zo'n goed geheugen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo gek als ze daar later achterkomen.
Fixed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ben ik dan de enige die geen fokster date op dit moment?
Date/meet stond er tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je geeft toe dat het een date was!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik ga Fax volgende week aan m'n ouders voorstellen hoor.
Stiekem wel. Of dat weet je nooit zeker. Geen verwachtingen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
quote:
Kinky roleplay hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Gijzeling > Münchausen by proxy
Ik ben altijd de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Faxie valt vast goed in de smaak bij ouders.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zou je niet zeggen.
Gewoon tegen je ouders vertellen dat hij nog steeds met Lego en Transformers speelt.
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stiekem wel. Of dat weet je nooit zeker. Geen verwachtingen hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij ziet er nog kei jong uit. Je liegt er gewoon een paar jaar af, heb ik ook gedaan bij twi.
Nee je duwt ze zelf te gretig om.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Zo ver ik weet zijn dat er niet veel geweest
jij hebt je portie al gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ik dacht dat je ouder was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft niet zo'n goed geheugen.Maar we verspraken ons toen het over zijn verjaardag ging. Was overigens maar één jaar verschil. Maar 29 klonk gewoon veel beter dan 30.
En twi zijn familie dacht dat ik 20 was in plaats van 19.
Dat overkomt je allemaal zo maar, ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Inolvi?
Laat je eens hosselen door de Faxman.
Het is toch zo? Gewoon een gezellige avond hebben en als er meer van komt ziet yats dan wel weer.quote:
Ja sorry, dat logge lichaam van me zit weleens in de wegquote:
Jij hebt er net zoveel gedate als mij faxquote:
Sssstttt, stiekem ben ik voyeuristisch en duw ik ze zelf omquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat overkomt je allemaal zo maar, ja?
22 ondertussen, tijd gaat snel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Maar mijn moeder heeft ook gewoon Facebook enzo he. Die komt overal achter.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef yats het volgende:
Sssstttt, stiekem ben ik voyeuristisch en duw ik ze zelf om
I knowquote:
Dat voelt zo raar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit honingmasker altijd zo leuk. Het droogt op en als je het dan afhaalt, is het net een verpropt condoom.
Als jij mijn artikelen schrijft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak het maar goed door met Faxie op date te gaan.
Je kunt het ook niet op facebook posten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Maar mijn moeder heeft ook gewoon Facebook enzo he. Die komt overal achter.
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is toch zo? Gewoon een gezellige avond hebben en als er meer van komt ziet yats dan wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als jij mijn artikelen schrijft.
Dankje voor de tip.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
22 ondertussen, tijd gaat snel.
Dat is wel waar. Dan moet je maar een jonger iemand zoeken voor een serieuze hoor, fax puur gebruiken voor de seks. Zit niets anders op.
Moeders zoeken je dates altijd op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet op facebook posten natuurlijk.
Iets is pas echt zo als het op FOK én Facebook staat he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet op facebook posten natuurlijk.
Oh ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit meer winnen met poker staat dan wel in de huwelijkse voorwaarden.
Alsof hij van jou kan winnen. Hij zat bijna te huilen op de meet over het pokeren. Jij en Yvie hebben het enige stukje uit zijn leven waarover hij zich goed voelde kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit meer winnen met poker staat dan wel in de huwelijkse voorwaarden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.Tsja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.Zolang het leuk is,is het leuk toch? En of dat tot 'meer' leid is toch niet te voorspellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeders zoeken je dates altijd op.Mijn moeder heeft zelfs een keer de FOK!geschiedenis van iemand door zitten bladeren.
En dat was niet bepaald een user waarbij je dat zou moeten doen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wel waar dit ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof hij van jou kan winnen. Hij zat bijna te huilen op de meet over het pokeren. Jij en Yvie hebben het enige stukje uit zijn leven waarover hij zich goed voelde kapot gemaakt.
Komaaaan Yats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het leuk is,is het leuk toch? En of dat tot 'meer' leid is toch niet te voorspellen.
Je mag het van mijn buik etenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik trouw moet er in de huwelijkse voorwaarden komen te staan dat ik elke dag gevoerd word met kapsalon.
Arme Roy inderdaad...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof hij van jou kan winnen. Hij zat bijna te huilen op de meet over het pokeren. Jij en Yvie hebben het enige stukje uit zijn leven waarover hij zich goed voelde kapot gemaakt.
Dat is geen voeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag het van mijn buik eten
Kapsalonquote:
Wat is er?Zo denk ik er op dit moment echt over aangezien ik (nog) niet verliefd ofzo ben.quote:
Eh...Ze heeft jou gehosseld toch?quote:
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er?Zo denk ik er op dit moment echt over aangezien ik (nog) niet verliefd ofzo ben.
[..]
Eh...Ze heeft jou gehosseld toch?
#smoothlikestraw#
Wil je een bro-hug?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan tapten ze ook nog Bavaria
Kut leven.
LoLa zit achter Kaneel aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crushquote:
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.quote:
Maar ik wil Straw verslaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.
Ik heb 3 keer in mijn leven koffie gedronken, vond ze alle 3 vies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Doe ik net alsof ik straw ben.quote:
Wie was je laatste crush? Straw?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crush
Hoi wanneer gaan wij koffiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Nee, iemand die niet op fok zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie was je laatste crush? Straw?
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Ik had twee crushes in een week.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh was Straw daarvoortwee crushes in 5 maanden. Hmm...
Op je bek gaan doet dan ook verdomde zeer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.
Ik heb er maar 1 nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had twee crushes in een week.
Ooit.
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemandquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker?
Whut, hou je niet meer van Dave en zijn moeder?quote:
Ik heb het na mijn laatste relatie twee keer gehad, beide vrij kort na elkaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehad
Transformer?quote:
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vondenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.
Dus jij hebt maar twee keer vlinders gehad?
Oh. Dave!quote:
Oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Dat heeft iedereen meegemaakt lijkt me. Leer je ook weer van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Lief.quote:
Ik was verliefd op 2 zusjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?
Of was dit op de basisschool?
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.
Geen zorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen hier straks voorzien is wordt het nog verrekte saai. Dan moet het paintballen maar wat relaties vernietigen.
Als je luistert kan je in een kamertje terecht komen met Sammetjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef Dqod het volgende:
Wat ga jij mij zeggen dat ik moet luisteren rival
Ik luister niet eens naar mezelf. Kom zeg
Kom ik sowieso wel :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Als je luistert kan je in een kamertje terecht komen met Sammetje
Ja! Thxs! Eens zien of ik dit weekend tijd heb om te reagerenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Iets voor jou Yats?
http://www.indeed.nl/vaca(...)&jk=a3b44b1ec99d6fa0
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergeten
Hoezo saai? Jij hebt toch ook een relatie ofnie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen hier straks voorzien is wordt het nog verrekte saai. Dan moet het paintballen maar wat relaties vernietigen.
En dan jaren later horen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergeten
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.
Maar ook wel andersom toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja! Thxs! Eens zien of ik dit weekend tijd heb om te reageren
[..]
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.
Kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo saai? Jij hebt toch ook een relatie ofnie?
Ook die ken ik, minus die twee kinderen danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
En dan jaren later horen...
Ik had altijd een oogje op jou... Maar nu ben ik getrouwd en heb 2 kinderen...
Dat had ik vooral toen ik jonger was. De laatste jaren uit ik het meestal wel, al was het maar 1 keer wederzijds.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonen
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ik sowieso wel :$
Maar ok. Granted. Nu is beter dan over een paar weken
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonen
Nee, eigenlijk niet echt. Althans, er is nooit een vrouw naar me toe gekomen dat ze me leuk vond. Wel ooit een keer dat al haar vriendinnen zeiden dat ze me leuk vond, maar ik was te naief en onzeker om dat te geloven en deed er dus niets mee.quote:
Vond ik wel toen ik een puber was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?
ruk is dat jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Feit blijft dat ik op dit moment even geen uitgaven kan doen
yup. I miss hanging with friendsquote:
Nou....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klopt, maar de sjeu komt toch ook van de vrijgezellen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet echt. Althans, er is nooit een vrouw naar me toe gekomen dat ze me leuk vond. Wel ooit een keer dat al haar vriendinnen zeiden dat ze me leuk vond, maar ik was te naief en onzeker om dat te geloven en deed er dus niets mee.
Nog steeds in de meerderheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellen
Mjuhquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gekkerds.
[..]
Komt wel weer spoedig
Stel je aanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Denken dat vrouwen ooit op je zouden kunnen vallen![]()
ook dat, al spreekt mijn emotie mij soms tegen:$quote:
In ieder geval heb je wel opties dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjuh
Nog niet echt roy. Offerte is nog niet klaar. Maar ik twijfel. Ook wel een aardig kamertje mogen bezichtigen gisteren met maar twee huisgenoten. En goedkoper dus en met internet. In dubio
Nu mijn huis graag. Ik zit het de hele tijd uit te stellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Fera het volgende:
Zo, huisje is weer helemaal spik en span.Zo fijn.
Nou...Het blijft lastig somsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ow? Vooral mannelijke geloof ik, daar heb je dus weinig aanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellen
Zo erg is het gelukkig niet (meer). Al twijfel ik nog vaak genoeg, tot het moment dat er gezoend word, dan is de twijfel weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zo'n beetje alles waarvan ik denk dat ik dat kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het solliciteren toch? Wat voor iets zoek je als ik vragen mag?
Ja. Maar wat die kamer betreft; dan zou ik een weekje bij de buurman moeten logeren. Maar kan dan wel vaker chillen omdat meer geld over. Maar caravan is wat groter. Aaaargh:(quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In ieder geval heb je wel opties dus.
Het zegt helemaal geen hol of vrouwen wel of niet op je afstappen, dat doen ze maar bij een klein deel van de populatie. Alle emancipatie ten spijt zal de eerste stap bijna altijd van de man moeten komen. Is ook niets mis mee, de meeste vrouwen willen worden veroverd. Je moet laten zien dat je alleen voor hun gaat en niemand anders die in je leven is. Als je dat vanaf het eerste moment uitstraalt dan gaat het al stukken beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Goedkoper is fijn. En internet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjuh
Nog niet echt roy. Offerte is nog niet klaar. Maar ik twijfel. Ook wel een aardig kamertje mogen bezichtigen gisteren met maar twee huisgenoten. En goedkoper dus en met internet. In dubio
Even goed over nadenken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Maar wat die kamer betreft; dan zou ik een weekje bij de buurman moeten logeren. Maar kan dan wel vaker chillen omdat meer geld over. Maar caravan is wat groter. Aaaargh:(
true, true.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedkoper is fijn. En internet.
En je zit dan niet meer in het bos, dus warmer.
Die bang je er toch gewoon uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
ook dat, al spreekt mijn emotie mij soms tegen:$
Je bent toch helemaal niet oud gekkie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles waarvan ik denk dat ik dat kan.
balie/receptionist/administratie ook evt winkel.
maarja oud en geen diploma's
Mijn motivatie komt door het feit dat Hep er altijd in het weekend is. Dan vind ik dat het netjes moet zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu mijn huis graag. Ik zit het de hele tijd uit te stellen.
Ja maar zo denk je niet meer over het algemeen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jaren in die overtuiging geleefd hoor![]()
Nog steeds soms
Dat klopt niet per se. Als je teveel je interesse laat blijken haken ze vaak af. Een beetje onbereikbaar maakt interessanter, check de topics over dat onderwerp hier op fok ook maar eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zegt helemaal geen hol of vrouwen wel of niet op je afstappen, dat doen ze maar bij een klein deel van de populatie. Alle emancipatie ten spijt zal de eerste stap bijna altijd van de man moeten komen. Is ook niets mis mee, de meeste vrouwen willen worden veroverd. Je moet laten zien dat je alleen voor hun gaat en niemand anders die in je leven is. Als je dat vanaf het eerste moment uitstraalt dan gaat het al stukken beter.
Vertel dat die bedrijven maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent toch helemaal niet oud gekkie.
Wat hier op fok wel of niet staat geschreven zal wel, te veel halve garen die hier onzin komen spuien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt niet per se. Als je teveel je interesse laat blijken haken ze vaak af. Een beetje onbereikbaar maakt interessanter, check de topics over dat onderwerp hier op fok ook maar eens.
Dat snap ik wel ja. Ik ben ook een stuk fanatieker als er mensen langs komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn motivatie komt door het feit dat Hep er altijd in het weekend is. Dan vind ik dat het netjes moet zijn.
Ik moet nog wel wat was opvouwen en even naar de supermarkt. Meh. En fuck, het is al bijna vijf uur. What the hell.
Hier ook, net klaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Fera het volgende:
Zo, huisje is weer helemaal spik en span.Zo fijn.
Als die ander net zo gek op jou is doe je niet snel teveel gelukkigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat hier op fok wel of niet staat geschreven zal wel, te veel halve garen die hier onzin komen spuien.
Maar je hebt gelijk, te veel is ook niet goed en zoals bij alles in het leven is timing cruciaal.
Ik maak nog ouderwets een lijstje met pen en papier.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja. Ik ben ook een stuk fanatieker als er mensen langs komen.
Ik heb nu zo'n to-do list applicatie waar ik het huishouden en andere dingen in plan. Mijn motivatie is dus dat ik het kan afvinken als ik het doe.Afvinken is tof.
Stofzuigen 2-3 keer per week, maar dat komt door Bogie. Bed verschonen één keer in de week, hetzelfde geldt voor de badkamer. Ook elke week alle oppervlakten afstoffen en het liefst ook de vloer dweilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Over huishouden gesproken. Hoe vaak doen jullie bepaalde taken. Stofzuigen, bed verschonen, badkamer schoonmaken dat soort dingen?
Mijn planning is nog niet compleet, ik wil een goede huisvrouw worden.
Stofzuigen elke dag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Over huishouden gesproken. Hoe vaak doen jullie bepaalde taken. Stofzuigen, bed verschonen, badkamer schoonmaken dat soort dingen?
Stofzuigen, stoffen, keuken, badkamer etc doet de schoonmaakster iedere week. Daarnaast zelf nog een keer stofzuigen en keuken ook wel vaak.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Stofzuigen 2 keer per week. En dan ook tv meubel ed. (Geen huisdieren)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Goede reden vandaag dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
Stofzuigen 2 keer per week. En dan ook tv meubel ed. (Geen huisdieren)
Badkamer 1 keer per week (1 keer in de 2 maanden ofzo antikalk en HG voegengedoe)
Bed verschonen wisselt "Faxiesmiley"
Gem. Maar ook ik ben soms lui of heb er soms meer zin in omdat er bezoek komt..
Schoonmaakster, goede oude tijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Stofzuigen, stoffen, keuken, badkamer etc doet de schoonmaakster iedere week. Daarnaast zelf nog een keer stofzuigen en keuken ook wel vaak.
Bed wordt twee keer per week verschoond.
Ben gewend dat vrijdag mijn eerste dag van het weekend is dus vrijdag is sowieso de schoonmaakquote:
Waarom zou het niet door gaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
Ik twijfel een beetje, ofwel nu al boodschappen doen met als risico dat de date vanavond toch niet door gaat. Of wachten tot ik bericht krijg en samen boodschappen doen?
Je kunt veel van die dingen toch bewaren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
Ik twijfel een beetje, ofwel nu al boodschappen doen met als risico dat de date vanavond toch niet door gaat. Of wachten tot ik bericht krijg en samen boodschappen doen?
Samen boodschappen doen. Gewoon omdat dat wel gezellig is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen boodschappen doen. Gewoon omdat dat wel gezellig is.
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen nooit zo leuk eigenlijk, maar samen doen maakt het wel minder ergquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een vijfde date. Dan kan het toch wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt toch
Omdat er vooraf het voorbehoud was dat ze niet te moe moest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het niet door gaan?
De spinazie en het gehakt (of de vis) niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt veel van die dingen toch bewaren?
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen nooit zo leuk eigenlijk, maar samen doen maakt het wel minder erg
Als je er echt een leuk dinertje van maakt wel ja. Als het gewoon een doordeweekse hap is kun je net zo goed samen gaan en kijken of ze misschien ergens anders trek in heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt toch
Gehakt en vis kunnen in de vriezer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er vooraf het voorbehoud was dat ze niet te moe moest zijn.
[..]
De spinazie en het gehakt (of de vis) niet.
[..]
Dat is ook weer waar.
Oh dit is date 5 met nummer 1.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een vijfde date. Dan kan het toch wel?
Ik vind het sowieso leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelend
Nee, nee, nee. Het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dit is date 5 met nummer 1.
Ik dacht 2 met 2 of 1 met 3 alweer
Geen last van... Freestyle zo die hele winkel door en kom terug met alles behalve wat ik nodig hadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelend
quote:
Waarheid. Kan je misschien nog wat makkelijks maken ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er echt een leuk dinertje van maakt wel ja. Als het gewoon een doordeweekse hap is kun je net zo goed samen gaan en kijken of ze misschien ergens anders trek in heeft.
Zijn er al garanties?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Het gaat de goede kant op.
Ik was altijd wel teleurgesteld als een date voor je ging koken en dan iets op tafel zette wat je elke andere dag ook zou eten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
Waarheid. Kan je misschien nog wat makkelijks maken ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |