Helemaal niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er?Zo denk ik er op dit moment echt over aangezien ik (nog) niet verliefd ofzo ben.
[..]
Eh...Ze heeft jou gehosseld toch?
#smoothlikestraw#
Wil je een bro-hug?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan tapten ze ook nog Bavaria
Kut leven.
LoLa zit achter Kaneel aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crushquote:
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.quote:
Maar ik wil Straw verslaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.
Ik heb 3 keer in mijn leven koffie gedronken, vond ze alle 3 vies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Doe ik net alsof ik straw ben.quote:
Wie was je laatste crush? Straw?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crush
Hoi wanneer gaan wij koffiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Nee, iemand die niet op fok zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie was je laatste crush? Straw?
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Ik had twee crushes in een week.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh was Straw daarvoortwee crushes in 5 maanden. Hmm...
Op je bek gaan doet dan ook verdomde zeer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.
Ik heb er maar 1 nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had twee crushes in een week.
Ooit.
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemandquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker?
Whut, hou je niet meer van Dave en zijn moeder?quote:
Ik heb het na mijn laatste relatie twee keer gehad, beide vrij kort na elkaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehad
Transformer?quote:
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vondenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.
Dus jij hebt maar twee keer vlinders gehad?
Oh. Dave!quote:
Oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Dat heeft iedereen meegemaakt lijkt me. Leer je ook weer van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Lief.quote:
Ik was verliefd op 2 zusjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?
Of was dit op de basisschool?
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |