Kinky roleplay hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Gijzeling > Münchausen by proxy
Ik ben altijd de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Faxie valt vast goed in de smaak bij ouders.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zou je niet zeggen.
Gewoon tegen je ouders vertellen dat hij nog steeds met Lego en Transformers speelt.
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stiekem wel. Of dat weet je nooit zeker. Geen verwachtingen hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij ziet er nog kei jong uit. Je liegt er gewoon een paar jaar af, heb ik ook gedaan bij twi.
Nee je duwt ze zelf te gretig om.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Zo ver ik weet zijn dat er niet veel geweest
jij hebt je portie al gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ben ik dan de enige die geen fokster date?
Ik dacht dat je ouder was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft niet zo'n goed geheugen.Maar we verspraken ons toen het over zijn verjaardag ging. Was overigens maar één jaar verschil. Maar 29 klonk gewoon veel beter dan 30.
En twi zijn familie dacht dat ik 20 was in plaats van 19.
Dat overkomt je allemaal zo maar, ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Inolvi?
Laat je eens hosselen door de Faxman.
Het is toch zo? Gewoon een gezellige avond hebben en als er meer van komt ziet yats dan wel weer.quote:
Ja sorry, dat logge lichaam van me zit weleens in de wegquote:
Jij hebt er net zoveel gedate als mij faxquote:
Sssstttt, stiekem ben ik voyeuristisch en duw ik ze zelf omquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat overkomt je allemaal zo maar, ja?
22 ondertussen, tijd gaat snel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Maar mijn moeder heeft ook gewoon Facebook enzo he. Die komt overal achter.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef yats het volgende:
Sssstttt, stiekem ben ik voyeuristisch en duw ik ze zelf om
I knowquote:
Dat voelt zo raar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit honingmasker altijd zo leuk. Het droogt op en als je het dan afhaalt, is het net een verpropt condoom.
Als jij mijn artikelen schrijft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak het maar goed door met Faxie op date te gaan.
Je kunt het ook niet op facebook posten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Maar mijn moeder heeft ook gewoon Facebook enzo he. Die komt overal achter.
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is toch zo? Gewoon een gezellige avond hebben en als er meer van komt ziet yats dan wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als jij mijn artikelen schrijft.
Dankje voor de tip.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
22 ondertussen, tijd gaat snel.
Dat is wel waar. Dan moet je maar een jonger iemand zoeken voor een serieuze hoor, fax puur gebruiken voor de seks. Zit niets anders op.
Moeders zoeken je dates altijd op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet op facebook posten natuurlijk.
Iets is pas echt zo als het op FOK én Facebook staat he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet op facebook posten natuurlijk.
Oh ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit meer winnen met poker staat dan wel in de huwelijkse voorwaarden.
Alsof hij van jou kan winnen. Hij zat bijna te huilen op de meet over het pokeren. Jij en Yvie hebben het enige stukje uit zijn leven waarover hij zich goed voelde kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit meer winnen met poker staat dan wel in de huwelijkse voorwaarden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.Tsja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.Zolang het leuk is,is het leuk toch? En of dat tot 'meer' leid is toch niet te voorspellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeders zoeken je dates altijd op.Mijn moeder heeft zelfs een keer de FOK!geschiedenis van iemand door zitten bladeren.
En dat was niet bepaald een user waarbij je dat zou moeten doen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wel waar dit ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof hij van jou kan winnen. Hij zat bijna te huilen op de meet over het pokeren. Jij en Yvie hebben het enige stukje uit zijn leven waarover hij zich goed voelde kapot gemaakt.
Komaaaan Yats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het leuk is,is het leuk toch? En of dat tot 'meer' leid is toch niet te voorspellen.
Je mag het van mijn buik etenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik trouw moet er in de huwelijkse voorwaarden komen te staan dat ik elke dag gevoerd word met kapsalon.
Arme Roy inderdaad...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof hij van jou kan winnen. Hij zat bijna te huilen op de meet over het pokeren. Jij en Yvie hebben het enige stukje uit zijn leven waarover hij zich goed voelde kapot gemaakt.
Dat is geen voeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag het van mijn buik eten
Kapsalonquote:
Wat is er?Zo denk ik er op dit moment echt over aangezien ik (nog) niet verliefd ofzo ben.quote:
Eh...Ze heeft jou gehosseld toch?quote:
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er?Zo denk ik er op dit moment echt over aangezien ik (nog) niet verliefd ofzo ben.
[..]
Eh...Ze heeft jou gehosseld toch?
#smoothlikestraw#
Wil je een bro-hug?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan tapten ze ook nog Bavaria
Kut leven.
LoLa zit achter Kaneel aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crushquote:
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.quote:
Maar ik wil Straw verslaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.
Ik heb 3 keer in mijn leven koffie gedronken, vond ze alle 3 vies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Doe ik net alsof ik straw ben.quote:
Wie was je laatste crush? Straw?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crush
Hoi wanneer gaan wij koffiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Nee, iemand die niet op fok zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie was je laatste crush? Straw?
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Ik had twee crushes in een week.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh was Straw daarvoortwee crushes in 5 maanden. Hmm...
Op je bek gaan doet dan ook verdomde zeer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.
Ik heb er maar 1 nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had twee crushes in een week.
Ooit.
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemandquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker?
Whut, hou je niet meer van Dave en zijn moeder?quote:
Ik heb het na mijn laatste relatie twee keer gehad, beide vrij kort na elkaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehad
Transformer?quote:
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vondenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.
Dus jij hebt maar twee keer vlinders gehad?
Oh. Dave!quote:
Oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Dat heeft iedereen meegemaakt lijkt me. Leer je ook weer van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Lief.quote:
Ik was verliefd op 2 zusjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?
Of was dit op de basisschool?
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |