Helemaal niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er?Zo denk ik er op dit moment echt over aangezien ik (nog) niet verliefd ofzo ben.
[..]
Eh...Ze heeft jou gehosseld toch?
#smoothlikestraw#
Wil je een bro-hug?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan tapten ze ook nog Bavaria
Kut leven.
LoLa zit achter Kaneel aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crushquote:
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.quote:
Maar ik wil Straw verslaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze dan. Je kunt ook altijd tegen mij pokeren dan win je sowieso.
Ik heb 3 keer in mijn leven koffie gedronken, vond ze alle 3 vies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Doe ik net alsof ik straw ben.quote:
Wie was je laatste crush? Straw?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk aan mezelf dat ik het sowieso niet snel meer word sinds mijn laatste crush
Hoi wanneer gaan wij koffiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Nee, iemand die niet op fok zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie was je laatste crush? Straw?
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
LoLa zit achter Kaneel aan.![]()
* aeque tekent vast een lijntje.
Ik had twee crushes in een week.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh was Straw daarvoortwee crushes in 5 maanden. Hmm...
Op je bek gaan doet dan ook verdomde zeer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.
Ik heb er maar 1 nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had twee crushes in een week.
Ooit.
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemandquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |