Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker?
Whut, hou je niet meer van Dave en zijn moeder?quote:
Ik heb het na mijn laatste relatie twee keer gehad, beide vrij kort na elkaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha. Op de basisschool zeker? Ik heb na mijn laatste relatie 1 keer vlinders gehad door iemand
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere crushes tegelijk gehad
Transformer?quote:
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vondenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had een relatie van een jaar dat ging uit. Dezelfde week nog een relatie die drie jaar duurde.
Dus jij hebt maar twee keer vlinders gehad?
Oh. Dave!quote:
Oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Dat heeft iedereen meegemaakt lijkt me. Leer je ook weer van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
Lief.quote:
Ik was verliefd op 2 zusjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Hoe? Was je aan het daten met meerdere personen?
Of was dit op de basisschool?
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee wel vaker. Maar er zijn ook gradaties uiteraard. Heb twee relaties gehad. De rest noem ik geen relaties. Ook wel verliefd geweest op meiden die mij niet interessant vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |