Sommigen vallen wel meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar heb je die jongens van onze leeftijd wel eens gezien?Die zijn nog zo kinderlijk.
Mijn moeder heeft niet zo'n goed geheugen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo gek als ze daar later achterkomen.
Fixed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ben ik dan de enige die geen fokster date op dit moment?
Date/meet stond er tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je geeft toe dat het een date was!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik ga Fax volgende week aan m'n ouders voorstellen hoor.
Stiekem wel. Of dat weet je nooit zeker. Geen verwachtingen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ben ik dan de enige die geen fokster date?
quote:
Kinky roleplay hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Gijzeling > Münchausen by proxy
Ik ben altijd de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Faxie valt vast goed in de smaak bij ouders.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zou je niet zeggen.
Gewoon tegen je ouders vertellen dat hij nog steeds met Lego en Transformers speelt.
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stiekem wel. Of dat weet je nooit zeker. Geen verwachtingen hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij ziet er nog kei jong uit. Je liegt er gewoon een paar jaar af, heb ik ook gedaan bij twi.
Nee je duwt ze zelf te gretig om.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Zo ver ik weet zijn dat er niet veel geweest
jij hebt je portie al gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef yats het volgende:
Ben ik dan de enige die geen fokster date?
Ik dacht dat je ouder was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft niet zo'n goed geheugen.Maar we verspraken ons toen het over zijn verjaardag ging. Was overigens maar één jaar verschil. Maar 29 klonk gewoon veel beter dan 30.
En twi zijn familie dacht dat ik 20 was in plaats van 19.
Dat overkomt je allemaal zo maar, ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat 'achter de schermen' te gebeuren. Helaas waaien die schermen bij mij altijd om waardoor iedereen alles weet.
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Inolvi?
Laat je eens hosselen door de Faxman.
Het is toch zo? Gewoon een gezellige avond hebben en als er meer van komt ziet yats dan wel weer.quote:
Ja sorry, dat logge lichaam van me zit weleens in de wegquote:
Jij hebt er net zoveel gedate als mij faxquote:
Sssstttt, stiekem ben ik voyeuristisch en duw ik ze zelf omquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat overkomt je allemaal zo maar, ja?
22 ondertussen, tijd gaat snel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Maar mijn moeder heeft ook gewoon Facebook enzo he. Die komt overal achter.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef yats het volgende:
Sssstttt, stiekem ben ik voyeuristisch en duw ik ze zelf om
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |