Ik dacht dat art geen dickpics stuurde?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat prima zelf.
Je hebt zoveel montuurtjes; vast wel een die bij je staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik kon bij de opticien probleemloos de kleinste letters lezen maar aan het einde van de dag zit ik te knijpen als een gek met soms hoofdpijn als gevolg daarvan.
Maar ik heb geen brillenhoofd denk ik. Nouja, ik schaf er eentje aan we zien wel waar het schip strandt.
Bloemkoolpikken een aardbeitetten.quote:
Oh dat wordt ik elke week wel minimaal een keer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef artelligence het volgende:
Ik ben net afgewezen door Straw. Wow.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft het haar straks toch gezegd?
Vraag fax hoe je dat verwerkt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef artelligence het volgende:
Okay okay. Ik kom vanavond wel even foto's van je maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef artelligence het volgende:
Ik krijg er honger vanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bloemkoolpikken een aardbeitetten.![]()
Daar word je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bloemkoolpikken een aardbeitetten.![]()
Inkoppertje fax, sorry...quote:
Komt wel goed schatje.quote:
Nice! Ik vertrouw op jouw esthetische blikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay okay. Ik kom vanavond wel even foto's van je maken.Zenden we die naar 50 mensen met Fling en kijken we wat terug komt.
Aaaauuuuuu het brandt!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter bij jou terecht?
VA kreeg geen dickpics op Fling. We kunnen dus beter beschaafd beginnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Ik vertrouw op jouw esthetische blik
Auw.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter bij jou terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |