Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.
Geen zorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen hier straks voorzien is wordt het nog verrekte saai. Dan moet het paintballen maar wat relaties vernietigen.
Als je luistert kan je in een kamertje terecht komen met Sammetjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef Dqod het volgende:
Wat ga jij mij zeggen dat ik moet luisteren rival
Ik luister niet eens naar mezelf. Kom zeg
Kom ik sowieso wel :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Als je luistert kan je in een kamertje terecht komen met Sammetje
Ja! Thxs! Eens zien of ik dit weekend tijd heb om te reagerenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Iets voor jou Yats?
http://www.indeed.nl/vaca(...)&jk=a3b44b1ec99d6fa0
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergeten
Hoezo saai? Jij hebt toch ook een relatie ofnie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen hier straks voorzien is wordt het nog verrekte saai. Dan moet het paintballen maar wat relaties vernietigen.
En dan jaren later horen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergeten
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.
Maar ook wel andersom toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja! Thxs! Eens zien of ik dit weekend tijd heb om te reageren
[..]
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.
Kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo saai? Jij hebt toch ook een relatie ofnie?
Ook die ken ik, minus die twee kinderen danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
En dan jaren later horen...
Ik had altijd een oogje op jou... Maar nu ben ik getrouwd en heb 2 kinderen...
Dat had ik vooral toen ik jonger was. De laatste jaren uit ik het meestal wel, al was het maar 1 keer wederzijds.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonen
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ik sowieso wel :$
Maar ok. Granted. Nu is beter dan over een paar weken
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonen
Nee, eigenlijk niet echt. Althans, er is nooit een vrouw naar me toe gekomen dat ze me leuk vond. Wel ooit een keer dat al haar vriendinnen zeiden dat ze me leuk vond, maar ik was te naief en onzeker om dat te geloven en deed er dus niets mee.quote:
Vond ik wel toen ik een puber was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |