ruk is dat jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Feit blijft dat ik op dit moment even geen uitgaven kan doen
yup. I miss hanging with friendsquote:
Nou....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?
Er zijn nog genoeg vrijgezellenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klopt, maar de sjeu komt toch ook van de vrijgezellen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet echt. Althans, er is nooit een vrouw naar me toe gekomen dat ze me leuk vond. Wel ooit een keer dat al haar vriendinnen zeiden dat ze me leuk vond, maar ik was te naief en onzeker om dat te geloven en deed er dus niets mee.
Nog steeds in de meerderheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellen
Mjuhquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gekkerds.
[..]
Komt wel weer spoedig
Stel je aanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Denken dat vrouwen ooit op je zouden kunnen vallen![]()
ook dat, al spreekt mijn emotie mij soms tegen:$quote:
In ieder geval heb je wel opties dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjuh
Nog niet echt roy. Offerte is nog niet klaar. Maar ik twijfel. Ook wel een aardig kamertje mogen bezichtigen gisteren met maar twee huisgenoten. En goedkoper dus en met internet. In dubio
Nu mijn huis graag. Ik zit het de hele tijd uit te stellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Fera het volgende:
Zo, huisje is weer helemaal spik en span.Zo fijn.
Nou...Het blijft lastig somsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?
Ow? Vooral mannelijke geloof ik, daar heb je dus weinig aanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellen
Zo erg is het gelukkig niet (meer). Al twijfel ik nog vaak genoeg, tot het moment dat er gezoend word, dan is de twijfel weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zo'n beetje alles waarvan ik denk dat ik dat kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het solliciteren toch? Wat voor iets zoek je als ik vragen mag?
Ja. Maar wat die kamer betreft; dan zou ik een weekje bij de buurman moeten logeren. Maar kan dan wel vaker chillen omdat meer geld over. Maar caravan is wat groter. Aaaargh:(quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In ieder geval heb je wel opties dus.
Het zegt helemaal geen hol of vrouwen wel of niet op je afstappen, dat doen ze maar bij een klein deel van de populatie. Alle emancipatie ten spijt zal de eerste stap bijna altijd van de man moeten komen. Is ook niets mis mee, de meeste vrouwen willen worden veroverd. Je moet laten zien dat je alleen voor hun gaat en niemand anders die in je leven is. Als je dat vanaf het eerste moment uitstraalt dan gaat het al stukken beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Goedkoper is fijn. En internet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjuh
Nog niet echt roy. Offerte is nog niet klaar. Maar ik twijfel. Ook wel een aardig kamertje mogen bezichtigen gisteren met maar twee huisgenoten. En goedkoper dus en met internet. In dubio
Even goed over nadenken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Maar wat die kamer betreft; dan zou ik een weekje bij de buurman moeten logeren. Maar kan dan wel vaker chillen omdat meer geld over. Maar caravan is wat groter. Aaaargh:(
true, true.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedkoper is fijn. En internet.
En je zit dan niet meer in het bos, dus warmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |