Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel ervaring met dat laatste heeft.
Geen zorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen hier straks voorzien is wordt het nog verrekte saai. Dan moet het paintballen maar wat relaties vernietigen.
Als je luistert kan je in een kamertje terecht komen met Sammetjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef Dqod het volgende:
Wat ga jij mij zeggen dat ik moet luisteren rival
Ik luister niet eens naar mezelf. Kom zeg
Kom ik sowieso wel :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Als je luistert kan je in een kamertje terecht komen met Sammetje
Ja! Thxs! Eens zien of ik dit weekend tijd heb om te reagerenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Iets voor jou Yats?
http://www.indeed.nl/vaca(...)&jk=a3b44b1ec99d6fa0
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergeten
Hoezo saai? Jij hebt toch ook een relatie ofnie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen hier straks voorzien is wordt het nog verrekte saai. Dan moet het paintballen maar wat relaties vernietigen.
En dan jaren later horen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen ervaring met een crush hebben en dat voor me houden zonder te weten of die mij leuk vond en het gewoon vergeten
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.
Maar ook wel andersom toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja! Thxs! Eens zien of ik dit weekend tijd heb om te reageren
[..]
Ah, herkenbaar. Helaas ook met het wel uitten en afgewezen worden.
Kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo saai? Jij hebt toch ook een relatie ofnie?
Ook die ken ik, minus die twee kinderen danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
En dan jaren later horen...
Ik had altijd een oogje op jou... Maar nu ben ik getrouwd en heb 2 kinderen...
Dat had ik vooral toen ik jonger was. De laatste jaren uit ik het meestal wel, al was het maar 1 keer wederzijds.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonen
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ik sowieso wel :$
Maar ok. Granted. Nu is beter dan over een paar weken
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt. Was altijd te laf om initiatief te tonen
Nee, eigenlijk niet echt. Althans, er is nooit een vrouw naar me toe gekomen dat ze me leuk vond. Wel ooit een keer dat al haar vriendinnen zeiden dat ze me leuk vond, maar ik was te naief en onzeker om dat te geloven en deed er dus niets mee.quote:
Vond ik wel toen ik een puber was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe komt het, zo spannend is het toch niet om op iemand af te stappen?
ruk is dat jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Dqod het volgende:
Maar ja. Feit blijft dat ik op dit moment even geen uitgaven kan doen
yup. I miss hanging with friendsquote:
Nou....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klopt, maar de sjeu komt toch ook van de vrijgezellen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet echt. Althans, er is nooit een vrouw naar me toe gekomen dat ze me leuk vond. Wel ooit een keer dat al haar vriendinnen zeiden dat ze me leuk vond, maar ik was te naief en onzeker om dat te geloven en deed er dus niets mee.
Nog steeds in de meerderheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellen
Mjuhquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gekkerds.
[..]
Komt wel weer spoedig
Stel je aanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Denken dat vrouwen ooit op je zouden kunnen vallen![]()
ook dat, al spreekt mijn emotie mij soms tegen:$quote:
In ieder geval heb je wel opties dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjuh
Nog niet echt roy. Offerte is nog niet klaar. Maar ik twijfel. Ook wel een aardig kamertje mogen bezichtigen gisteren met maar twee huisgenoten. En goedkoper dus en met internet. In dubio
Nu mijn huis graag. Ik zit het de hele tijd uit te stellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Fera het volgende:
Zo, huisje is weer helemaal spik en span.Zo fijn.
Nou...Het blijft lastig somsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ow? Vooral mannelijke geloof ik, daar heb je dus weinig aanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg vrijgezellen
Zo erg is het gelukkig niet (meer). Al twijfel ik nog vaak genoeg, tot het moment dat er gezoend word, dan is de twijfel weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zo'n beetje alles waarvan ik denk dat ik dat kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het solliciteren toch? Wat voor iets zoek je als ik vragen mag?
Ja. Maar wat die kamer betreft; dan zou ik een weekje bij de buurman moeten logeren. Maar kan dan wel vaker chillen omdat meer geld over. Maar caravan is wat groter. Aaaargh:(quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In ieder geval heb je wel opties dus.
Het zegt helemaal geen hol of vrouwen wel of niet op je afstappen, dat doen ze maar bij een klein deel van de populatie. Alle emancipatie ten spijt zal de eerste stap bijna altijd van de man moeten komen. Is ook niets mis mee, de meeste vrouwen willen worden veroverd. Je moet laten zien dat je alleen voor hun gaat en niemand anders die in je leven is. Als je dat vanaf het eerste moment uitstraalt dan gaat het al stukken beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Goedkoper is fijn. En internet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjuh
Nog niet echt roy. Offerte is nog niet klaar. Maar ik twijfel. Ook wel een aardig kamertje mogen bezichtigen gisteren met maar twee huisgenoten. En goedkoper dus en met internet. In dubio
Even goed over nadenken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Maar wat die kamer betreft; dan zou ik een weekje bij de buurman moeten logeren. Maar kan dan wel vaker chillen omdat meer geld over. Maar caravan is wat groter. Aaaargh:(
true, true.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedkoper is fijn. En internet.
En je zit dan niet meer in het bos, dus warmer.
Die bang je er toch gewoon uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
ook dat, al spreekt mijn emotie mij soms tegen:$
Je bent toch helemaal niet oud gekkie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles waarvan ik denk dat ik dat kan.
balie/receptionist/administratie ook evt winkel.
maarja oud en geen diploma's
Mijn motivatie komt door het feit dat Hep er altijd in het weekend is. Dan vind ik dat het netjes moet zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu mijn huis graag. Ik zit het de hele tijd uit te stellen.
Ja maar zo denk je niet meer over het algemeen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jaren in die overtuiging geleefd hoor![]()
Nog steeds soms
Dat klopt niet per se. Als je teveel je interesse laat blijken haken ze vaak af. Een beetje onbereikbaar maakt interessanter, check de topics over dat onderwerp hier op fok ook maar eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zegt helemaal geen hol of vrouwen wel of niet op je afstappen, dat doen ze maar bij een klein deel van de populatie. Alle emancipatie ten spijt zal de eerste stap bijna altijd van de man moeten komen. Is ook niets mis mee, de meeste vrouwen willen worden veroverd. Je moet laten zien dat je alleen voor hun gaat en niemand anders die in je leven is. Als je dat vanaf het eerste moment uitstraalt dan gaat het al stukken beter.
Vertel dat die bedrijven maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent toch helemaal niet oud gekkie.
Wat hier op fok wel of niet staat geschreven zal wel, te veel halve garen die hier onzin komen spuien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt niet per se. Als je teveel je interesse laat blijken haken ze vaak af. Een beetje onbereikbaar maakt interessanter, check de topics over dat onderwerp hier op fok ook maar eens.
Dat snap ik wel ja. Ik ben ook een stuk fanatieker als er mensen langs komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn motivatie komt door het feit dat Hep er altijd in het weekend is. Dan vind ik dat het netjes moet zijn.
Ik moet nog wel wat was opvouwen en even naar de supermarkt. Meh. En fuck, het is al bijna vijf uur. What the hell.
Hier ook, net klaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Fera het volgende:
Zo, huisje is weer helemaal spik en span.Zo fijn.
Als die ander net zo gek op jou is doe je niet snel teveel gelukkigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat hier op fok wel of niet staat geschreven zal wel, te veel halve garen die hier onzin komen spuien.
Maar je hebt gelijk, te veel is ook niet goed en zoals bij alles in het leven is timing cruciaal.
Ik maak nog ouderwets een lijstje met pen en papier.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja. Ik ben ook een stuk fanatieker als er mensen langs komen.
Ik heb nu zo'n to-do list applicatie waar ik het huishouden en andere dingen in plan. Mijn motivatie is dus dat ik het kan afvinken als ik het doe.Afvinken is tof.
Stofzuigen 2-3 keer per week, maar dat komt door Bogie. Bed verschonen één keer in de week, hetzelfde geldt voor de badkamer. Ook elke week alle oppervlakten afstoffen en het liefst ook de vloer dweilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Over huishouden gesproken. Hoe vaak doen jullie bepaalde taken. Stofzuigen, bed verschonen, badkamer schoonmaken dat soort dingen?
Mijn planning is nog niet compleet, ik wil een goede huisvrouw worden.
Stofzuigen elke dag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Over huishouden gesproken. Hoe vaak doen jullie bepaalde taken. Stofzuigen, bed verschonen, badkamer schoonmaken dat soort dingen?
Stofzuigen, stoffen, keuken, badkamer etc doet de schoonmaakster iedere week. Daarnaast zelf nog een keer stofzuigen en keuken ook wel vaak.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Stofzuigen 2 keer per week. En dan ook tv meubel ed. (Geen huisdieren)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
Goede reden vandaag dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
Stofzuigen 2 keer per week. En dan ook tv meubel ed. (Geen huisdieren)
Badkamer 1 keer per week (1 keer in de 2 maanden ofzo antikalk en HG voegengedoe)
Bed verschonen wisselt "Faxiesmiley"
Gem. Maar ook ik ben soms lui of heb er soms meer zin in omdat er bezoek komt..
Schoonmaakster, goede oude tijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Stofzuigen, stoffen, keuken, badkamer etc doet de schoonmaakster iedere week. Daarnaast zelf nog een keer stofzuigen en keuken ook wel vaak.
Bed wordt twee keer per week verschoond.
Ben gewend dat vrijdag mijn eerste dag van het weekend is dus vrijdag is sowieso de schoonmaakquote:
Waarom zou het niet door gaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
Ik twijfel een beetje, ofwel nu al boodschappen doen met als risico dat de date vanavond toch niet door gaat. Of wachten tot ik bericht krijg en samen boodschappen doen?
Je kunt veel van die dingen toch bewaren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
Ik twijfel een beetje, ofwel nu al boodschappen doen met als risico dat de date vanavond toch niet door gaat. Of wachten tot ik bericht krijg en samen boodschappen doen?
Samen boodschappen doen. Gewoon omdat dat wel gezellig is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen boodschappen doen. Gewoon omdat dat wel gezellig is.
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen nooit zo leuk eigenlijk, maar samen doen maakt het wel minder ergquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een vijfde date. Dan kan het toch wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt toch
Omdat er vooraf het voorbehoud was dat ze niet te moe moest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het niet door gaan?
De spinazie en het gehakt (of de vis) niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt veel van die dingen toch bewaren?
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen nooit zo leuk eigenlijk, maar samen doen maakt het wel minder erg
Als je er echt een leuk dinertje van maakt wel ja. Als het gewoon een doordeweekse hap is kun je net zo goed samen gaan en kijken of ze misschien ergens anders trek in heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt toch
Gehakt en vis kunnen in de vriezer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er vooraf het voorbehoud was dat ze niet te moe moest zijn.
[..]
De spinazie en het gehakt (of de vis) niet.
[..]
Dat is ook weer waar.
Oh dit is date 5 met nummer 1.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een vijfde date. Dan kan het toch wel?
Ik vind het sowieso leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelend
Nee, nee, nee. Het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dit is date 5 met nummer 1.
Ik dacht 2 met 2 of 1 met 3 alweer
Geen last van... Freestyle zo die hele winkel door en kom terug met alles behalve wat ik nodig hadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelend
quote:
Waarheid. Kan je misschien nog wat makkelijks maken ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er echt een leuk dinertje van maakt wel ja. Als het gewoon een doordeweekse hap is kun je net zo goed samen gaan en kijken of ze misschien ergens anders trek in heeft.
Zijn er al garanties?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Het gaat de goede kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |