Waarom zou het niet door gaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
Ik twijfel een beetje, ofwel nu al boodschappen doen met als risico dat de date vanavond toch niet door gaat. Of wachten tot ik bericht krijg en samen boodschappen doen?
Je kunt veel van die dingen toch bewaren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
Ik twijfel een beetje, ofwel nu al boodschappen doen met als risico dat de date vanavond toch niet door gaat. Of wachten tot ik bericht krijg en samen boodschappen doen?
Samen boodschappen doen. Gewoon omdat dat wel gezellig is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef yats het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen boodschappen doen. Gewoon omdat dat wel gezellig is.
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen nooit zo leuk eigenlijk, maar samen doen maakt het wel minder ergquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een vijfde date. Dan kan het toch wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt toch
Omdat er vooraf het voorbehoud was dat ze niet te moe moest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het niet door gaan?
De spinazie en het gehakt (of de vis) niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt veel van die dingen toch bewaren?
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen nooit zo leuk eigenlijk, maar samen doen maakt het wel minder erg
Als je er echt een leuk dinertje van maakt wel ja. Als het gewoon een doordeweekse hap is kun je net zo goed samen gaan en kijken of ze misschien ergens anders trek in heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Op zich is dat zo... Maar bij een date is het wel zo prettig als je alles gewoon al geregeld hebt toch
Gehakt en vis kunnen in de vriezer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er vooraf het voorbehoud was dat ze niet te moe moest zijn.
[..]
De spinazie en het gehakt (of de vis) niet.
[..]
Dat is ook weer waar.
Oh dit is date 5 met nummer 1.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een vijfde date. Dan kan het toch wel?
Ik vind het sowieso leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelend
Nee, nee, nee. Het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dit is date 5 met nummer 1.
Ik dacht 2 met 2 of 1 met 3 alweer
Geen last van... Freestyle zo die hele winkel door en kom terug met alles behalve wat ik nodig hadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje is het gewoon strontvervelend
quote:
Waarheid. Kan je misschien nog wat makkelijks maken ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er echt een leuk dinertje van maakt wel ja. Als het gewoon een doordeweekse hap is kun je net zo goed samen gaan en kijken of ze misschien ergens anders trek in heeft.
Zijn er al garanties?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Het gaat de goede kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |